Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenkohan tapaillut narsistia?

Vierailija
11.12.2018 |

Teki mulle aika pahat oharit plus kerran joi ittensä siihen kuntoon ettei kyenny töihin. Ei kummallakaan kertaa pyytänyt anteeks,vaikka aihetta ois ollu.

Jos laitan pitkän viestin joka on vähänkään "tunnesisältöinen", ei vastaa näihin. Ja kun tuon viestin jälkeen soitellaan, ei sanallakaan puhu siitä (vaikka asiasisältö sen verran tärkeä suhteen.kannalta).

En nyt oikein tiedä että tapailenko tässä alkoholiongelmaista vai onko samassa paketissa mulle lykätty myös narsisti. Mies yli 50v ja elämänhallinta kateissa ja syyllistää muita. Auttakaa siskot <3 kertokaa jos ootte kokenu samaa.

Totuus on se, että mä en ole pelastava enkeli ja yhdetkin oharit vielä/valehtelua niin se on sit siinä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä vaikuttaa vahvasti. Samoja kokemuksia itsellä saman ikäisestä miehestä. Jospa onkin sama mies? Asuu Treella.

Vierailija
2/21 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei asu Tampereella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietit aivan oikeita asioita. Veikkaan että tyypillä on sekä jonkinasteinen luonnehäiriö että reipas taipumus alkoholismiin. Eli tiedät ihan oikein mitä pitää tehdä.

Vierailija
4/21 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mies ei puhu tunteista tai vastaa tunneviesteihin niin eihän sillä silloin ole tunne-elämää eli viittaa narsismiin tai jopa psykopatiaankin jos muitakin ongelmia.

Vierailija
5/21 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kumpi vaan niin eikös kannata unohtaa tollanen ihan heti!

Vierailija
6/21 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vielä oottelet? Siirry eteenpäin vaan, ansaitset kunnollisen miehen.

Vierailija
7/21 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmaan hyvä olis. Kumma, että mun silmät on nyt parin kuukauden jälkeen vasta avautumassa....miksi en ole aiemmin hoksannut? Ap

Vierailija
8/21 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen siskonsakin varotteli mua ja sanoi, että "mun veli ei ansaitse sun kaltaista naista"....olis sillon pitäny jo hoksata....eihän tommosesta ihminen koskaan parane. Enkä mä todellakaan aio omaa elämääni pistää hukkaan hänen vuoksi. Ap

Vierailija
9/21 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No varmaan hyvä olis. Kumma, että mun silmät on nyt parin kuukauden jälkeen vasta avautumassa....miksi en ole aiemmin hoksannut? Ap

Ne ekat 2 kk ollaan aina ihan jossain rakkaushormoonien vallassa, eikä nähdä mitään. Se on just se aika se 2 kk. Mäkin olen ollut ihastunut 2 kk pariin mieheen ja sen jälkeen olen nähnyt sen totuuden. 

Vierailija
10/21 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänen siskonsakin varotteli mua ja sanoi, että "mun veli ei ansaitse sun kaltaista naista"....olis sillon pitäny jo hoksata....eihän tommosesta ihminen koskaan parane. Enkä mä todellakaan aio omaa elämääni pistää hukkaan hänen vuoksi. Ap

Missä siskon tapasit? Millainen siskonsa oli? Mun narsistiexän sisko oli myöskin narsisti, jopa exääni pahempi manipuloija vielä.

Vierailija
11/21 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistia käytetään ihan liian löperösti nykyään. Onko miehesi suuruudenhullu? Jos ei ole, hän on joku muu molopää kuin narsisti.

Vierailija
12/21 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ekat 2 kk ollaan aina ihan jossain rakkaushormoonien vallassa, eikä nähdä mitään. Se on just se aika se 2 kk. Mäkin olen ollut ihastunut 2 kk pariin mieheen ja sen jälkeen olen nähnyt sen totuuden. 

Joo nyt alkaa lasit kirkastumaan....ap

Vierailija
13/21 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä siskon tapasit? Millainen siskonsa oli? Mun narsistiexän sisko oli myöskin narsisti, jopa exääni pahempi manipuloija vielä.

Oltiin juhlissa samaan aikaan. Sisko oli oikein mukava :)

Vierailija
14/21 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistia käytetään ihan liian löperösti nykyään. Onko miehesi suuruudenhullu? Jos ei ole, hän on joku muu molopää kuin narsisti.

No ainakin se on laiska ja kuvittelee et elämä kantaa eikä hakeudu töihin. Ap

Vierailija
15/21 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan vielä lisätä, että tämän narsistin sisko  sanoi minulle noin, koska koki minut uhkana. En ollut hänen hallittavissaan, niin alkoi järkätä eroa meille ja onnistui. Mutta hyvä niin, koska molemmat ihan luonnevikaisia, jotka levittivät vain tuhoa ympärilleen, käyttivät ihmisiä hyväkseen minkä ehtivät, valehtelivat silmät ja suut täyteen, you name it!

Vierailija
16/21 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eikäs sillä juuri ollut töitä vai tuliko potkut?

Vierailija
17/21 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eikäs sillä juuri ollut töitä vai tuliko potkut?

Se on osa-aikaduuni kerran viikossa, eihän sellasel pärjää. Ap

Vierailija
18/21 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopot on epäluotettavia. Ei kannata sekaantua.

Vierailija
19/21 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen ansaitsee tasoisensa. Eivät kaikki naisetkaan kunnollisia ole.

Vierailija
20/21 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavan luuserilta tuo kuulostaa eikä narsistilta. Jos olisit narsistin kanssa, ihmettelisit, mikä sinussa itsessäsi on vialla. Vasta paljon myöhemmin tajuaisit mistä on kyse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme