Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

neitsyyden menetys

alkuperäinen kirjoittaja.
11.12.2018 |

Minkä ikäisinä ootte neitsyytenne menettäneet? Itse toisaan olin juuri täyttänyt kolmetoista noin kaksi viikkoa ennen joten olin todella nuori. En tosin muista paljoa enää tuosta eikä kovin kummoista ollut tai sattunut. Olen kuullut useaan kertaan kun pikkuveljeni ( kutosluokalla) huoneessaan puhunut frendiensä kanssa kuinka joku on pannut jotain joten onko tosiaan niin että nykyään on ihan normaalia harrastaa seksiä jo kutosluokall? eli kun kutosluokka alkaa osa ovat vielä 11 jotka loppuvuodesta ovat syntyneet. Jos on kehotan suuresti vanhempina puhumaan ja vahtimaan lapsiaan koska silloin ollaan vielä liian lapsia niin kuin itsekkin kyllä kolmetoista vuotiaana. Nyt näin 17 vuotiaana alkaa vasta tajuamaan kuinka tyhmiä asioita nuorena teki.

neitsyyden menetys

Vaihtoehdot

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on paljon muutakin kuin vaginaalinen yhdyntä. Niin vaikea asia joidenkin aikuistenkin tajuta. Seksin aloittaminen ei ole siten mikään binäärinen juttu.

Myös vauvalla, lapsella ja kuutosluokkalaisella on oma ikätasoinen seksuaalisuutensa. Äärettömän harvoin tosin se taso 11-12v on yhdynnässä vielä. Seksuaalisuushan ei ole mikään muusta psykhestä erillinen saari.

Asteittainen turvallinen seksuaalisuuteen tutustuminen on hieno asia. Usein murrosiän regressiovaiheen jälkeen on luonnollista siirtyä eteenpäin myös seksissä. Jos vanhemmat ovat lapselleen rakentaneet hyvän itsetunnon ja nuorella on turvallinen kumppani niin ei ole mitään syytä tuomita esim 14v parin yhdyntöjä.

Äänestyksen "ei yksittäistapauksia" on muuten typerä asetelma. Kaikki ihmiset ovat yksittäistapauksia. Varsinkin murrosikäiset.

Vierailija
2/2 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei neitsyyttä menetetä. Nainen tai mies vain harrastaa seksiä ensimmäisen kerran.

Jostain syystä naisen ensimmäinen kerta on jokin ihme juttu. Kai silläkin yritetään estää naista nauttimasta ja iloitsemasta seksistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla