Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
11.12.2018 |

Uusi ketju poistetun tilalle.

Kommentit (45476)

Vierailija
19921/45476 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin jo kun ampuja oli portaissa, että se on sitten varmaan Laura. Ja sitten vielä dropattiin sen nimikin. Mutta mietin että jos tuotanto olisi ollut erityisen ovela ja Lauran nimen mainitseminen on vain harhautus.

Vierailija
19922/45476 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nella on ampuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19923/45476 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Aaron yksinpuhelu puistossa oikeesti vaan harjoittelua erästä tärkeää asiaa kohtaan eli pyytää Juttaa ulos, kun Jutta juuri osui paikalle ja näki Aaron puhumassa? Aaro puhui jotakin, että "Mulla ei ole muuta vaihtoehtoa. Mun on pakko tehdä se vaikka mä satuttaisin ja haavoittaisin..." Loppu jäi kesken, kun Jutta tuli. 

Vierailija
19924/45476 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli vaan mieleen, että olisiko Camillan tuloksia voitu väärentää pahemmaksi? Myöhemmin Camilla herää ja nostaa äläkän ja Kallelle tulee ongelmia. Kalle kuitenkin on se joka ehdottaa, että Camillan annettaisi kuolla eli hoidot lopetettaisiin kokonaan. Laurikin sopivasti on esitelty sairaalan työntekijänä, joka voisi äkkiä saada kaikenlaista väärennettyä. Jos Susu on tässä mukana, niin täytyy pestä omat kädet koko kuviosta tietysti pois. 

Tuli mieleen että mitä jos Kallesta yritetään tarkoituksella tehdä vainoajaa jotta Lauri pääsisi pälkähästä? Vaihtaakohan Lauri Sabrinan unilääkkeet vahvempiin ja Kallea syytetään hoitovirheestä? Susu vaikutti ainakin ensi viikolla olevan Akin puolella siinä että Camillalla voi olla vielä jotain toivoa, olen alkanut epäillä onko sittenkään missään yhteyksissä tähän vainoamiseen.

Aika paljon pitää lavastaa, että Kallesta vainoojan saisi. Lääkkeet haetaan apteekista vai meinasitko, että Lauri on onnistunut murtautumaan ja muuttamaan e-reseptiä ennen kuin Sabrina kerkesi apteekkiin? 

Noh, tää on salkkarit ja kaikki on mahdollista

Vierailija
19925/45476 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauran paluu sopis tosi hyvin nykyisiin kuvioihin kun Salla-seekku on maisemissa ja sen lisäks Lauran ystävä Lasse ja vihollinen Aaro

Vierailija
19926/45476 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hienoa, jos Laura vierailisi hetken Pihlajakadulla. Minulla on tunne, että katsojia harhautetaan. Salla mainitsi, että Aaro pilasi Lauran elämän. Tästä päättelen, ettei ampuja ainakaan ole Laura.

Vierailija
19927/45476 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Aaron yksinpuhelu puistossa oikeesti vaan harjoittelua erästä tärkeää asiaa kohtaan eli pyytää Juttaa ulos, kun Jutta juuri osui paikalle ja näki Aaron puhumassa? Aaro puhui jotakin, että "Mulla ei ole muuta vaihtoehtoa. Mun on pakko tehdä se vaikka mä satuttaisin ja haavoittaisin..." Loppu jäi kesken, kun Jutta tuli. 

Aaro puhuu nykyään hassulla puhetyylillä vielä hassumpia juttuja ja myöskin itsekseen paitsi että mihin se Paula katosi?

Vierailija
19928/45476 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaro ei ainostaan puhu hassulla aksentilla vaan puhuu myös höppänöitä juttuja mutta minne katosi aikanaan Paula haamu?

Vierailija
19929/45476 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjoitti täällä että Eevan aseessa on äänenvaimennin. Vaan kun ei ole äsken katsomani viikon kurkistuksen mukaa.

En kertakaikkiaan ymmärrä miten Sabriina voi myydä Amandan Sallalle kun SE EI OLE Mustavaara yhtiön omaisuutta. Jos siitä joku voi kauppoja tehdä niin se on korkeintaan Aki. Aikaan ei voi ennen kun Camilla on haettu "oikeustoimikelvottomaksi". Vaikka olis kuin fiktioo niin sotii oikeustajuani vastaa kun on niin ylilennokas mahdollisuus.

Vierailija
19930/45476 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoitti täällä että Eevan aseessa on äänenvaimennin. Vaan kun ei ole äsken katsomani viikon kurkistuksen mukaa.

En kertakaikkiaan ymmärrä miten Sabriina voi myydä Amandan Sallalle kun SE EI OLE Mustavaara yhtiön omaisuutta. Jos siitä joku voi kauppoja tehdä niin se on korkeintaan Aki. Aikaan ei voi ennen kun Camilla on haettu "oikeustoimikelvottomaksi". Vaikka olis kuin fiktioo niin sotii oikeustajuani vastaa kun on niin ylilennokas mahdollisuus.

Evalla ei ole äänenvaimenninta, mutta sillä joka Aaroa ampuu on. Siksi kukaan ei huomaa mitään. 

Vierailija
19931/45476 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva piti aseesta muutenkin kahdella kädellä kiinni ja ampuja, joka sinne tuli myöhemmin ampui yhdessä kädellä. Siististi vaan pam ja rauhallisesti majatalosta ulos. Kukaan ei näillä näkymin nähnyt sitä, ellei joku Jutta ollut takana. Jutta siis aikaisemmin meni omaan huoneeseen, mutta jos lähtikin uudestaan huoneesta ulos?

Vierailija
19932/45476 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eva on ihan kamala hahmo, en edes siedä miten se puhuu "mässyttävällä" äänellä ja ilmeilee ärsyttävästi.  

Nella on melkein yhtä ärsyttävä. Tosi ilmeetön ja tunteeton ja aina olevinaan niin hyvä ja pyhä. Siitä pitäisi saada jotenkin pahiksempi. 

Ainosta on tullut kans paljon tylsempi nyt kun siitä tuli Sabriinaa matkiva Corporate-täti. 

Mikin ja Susun aviokriisit ei voisi vähempää kiinnostaa. Susussa oli potentiaalia ja olisi voinut olla hyvä hahmo mutta on myös jostain syystä vaan ärsyttävä ja tylsä. 

Aivan samaa mieltä. Ja lisäisin vielä että Sampon ja Ainon näyttelijät on vielä huonompia kuin Mikin ja Susun. Sabrinasta ja Lasse Sievisestä olen alkanut tykkäämään. Lasse Sievisen näyttelijä on huippu ja hahmo erittäin ärsyttävä positiivisella tavalla.

Huomaa kyllä että Ismolle on käsikirjoittajien vaikea keksiä enää mitään juonenkäänteitä, kaikki on jo koettu.

Vierailija
19933/45476 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin se ampuja on vaan Lauri ja kuvittelevat, ettei kukaan osaa arvata. Lauria ei ensi viikolla näy ollenkaan.

Vierailija
19934/45476 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linda oli kyselemässä Evaa Viitamäellä ja paikalla oli Jere samaan aikaan, kun Aaroa ammuttiin. Eli Jere voidaan ottaa listalta pois. Käytävällä ampuja näki Jutan, jota meni piiloon ja salin puolella Elinan ja Noelin. Salla oli Mustavaara-yhtiöllä ja paikalla lisäkis Sabrina, Sampo ja Gunnar. Lasse oli rappukäytävässä vähän samanlainen takki päällä kuin ampujalla, mutta ilmeisesti ei ollut sama? Nella tapasi Lassen ja säikähti häntä. Nella oli tuulettamassa ajatuksia. Evakin oli ollut ulkona. Tuskinpa kukaan näistä kolmesta on syyllinen.

Aaaaa... Käsikirjoittajat on ottanut tämän taktiikan että he itse ikään kuin sulkevat enemmän tai vähemmän epäilyksenalaisia pois kuin sanoakseen: miettikää siitä mulkut! 😄

Vierailija
19935/45476 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteeko Eva ketää hämärätyyppejä? Aseen alkuperä jäi selvittämättä vai onko sitten jostakin Lassen kaapista pöllästy? Tosin eikös Lassella yleensä ole lähinnä hirvikivääreitä. En äkkiseltään keksi mitään järkevämpää selitystä, ellei ostanut joltakin Laurilta, joka sitten sattumalta inspiroitui ja kävi oikeesti ampumassa Aaroa. Kieltämättä Aaro oli aika järkyttyneen näköinen, mutta kukapa ei jos joku osottaa pimeässä sua kohti aseella. Pisti vaan miettimään, että mahtoiko Aaro tunnistaa ampujan mutta vaikenee. 

Vierailija
19936/45476 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan toivoisin, että Laura olisi toipunut kuntoon eikä enää haluaisi sentään ampua ketään. Harmi, ettei Lauran nykytilanteesta olla koskaan mainittu. Vihdoin myös Salla pääsi ääneen, kun viimeksi koko Aaroa mainittu.

Vierailija
19937/45476 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaro on kuolematon, kun on tippunut parvekkeelta ja joutunut ammutuksi. Kaikki hyvät tyypit menehtyy auton alle ja pieniin puukoniskuihin, mutta niinhän se menee kai oikeasti. Aaroa sentään ammuttiin rintaan. 

Vierailija
19938/45476 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin miettimään että jos vainoaja-Laurin kanssa ois yhteistyössä pa-Pirjo ja Seireeni yhdessä... Kaikilla on kertynyt kaunoja Mustavaaroja kohtaan. Pirjobellan oli tarkoitus kostaa Camillalle kun pilasi häät Sebastianin kanssa ennen lähtöään Suomesta. Kirsi ei varmaan halua takaisin, kunhan nyt villejä spekulointeja.

Vierailija
19939/45476 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteeko Eva ketää hämärätyyppejä? Aseen alkuperä jäi selvittämättä vai onko sitten jostakin Lassen kaapista pöllästy? Tosin eikös Lassella yleensä ole lähinnä hirvikivääreitä. En äkkiseltään keksi mitään järkevämpää selitystä, ellei ostanut joltakin Laurilta, joka sitten sattumalta inspiroitui ja kävi oikeesti ampumassa Aaroa. Kieltämättä Aaro oli aika järkyttyneen näköinen, mutta kukapa ei jos joku osottaa pimeässä sua kohti aseella. Pisti vaan miettimään, että mahtoiko Aaro tunnistaa ampujan mutta vaikenee. 

Tätä minäkin ihmettelin, mutta kaikki selviää aikanaan. 

Vierailija
19940/45476 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaro on kuolematon, kun on tippunut parvekkeelta ja joutunut ammutuksi. Kaikki hyvät tyypit menehtyy auton alle ja pieniin puukoniskuihin, mutta niinhän se menee kai oikeasti. Aaroa sentään ammuttiin rintaan. 

Laura sais tappaa Aaron lopullisesti, sit jos Aaron muisti palautuu ja muuttuu entistä hullummaksi.

Ketju on lukittu.