Miks salkkareissa osa II
Uusi ketju poistetun tilalle.
Kommentit (45476)
Ruupertti ei unohda Peuhua myöskään silloin, kun hän laskee isoäitejään, vaikka oma elämä ja Iljan elämä eivät mene sekaisin.
– Lopuksi hän sanoo: ja on minulla neljäskin, Iljan mummo Ulla! Se on ihanaa, koska aika harva suomalainen voi sanoa, että Ulla Taalasmaa on hänen mummonsa, Tiina Arponen nauraa.
Voi Ruupertti! ❤️ Iljan poistumisuutisesta.
Missä on puhuttu Mikin äidistä? En muista sellaista keskustelua Lindan kanssa. Vai onko sekin niissä vuodetuissa ennakkojaksoissa?
Mikin äiti voisi olla Ullan sisko tai joku muu, jolla linkki Pihlajakadulle.
Onko Mikin ja Susun lapset tyttöjä, poikia vai molempia 1 kpl? Olisi kiva, jos heillä olisi lemmikki.
Ihana tuo Ruun haastattelu. Itse seuraan hänen äitinsä Muita ihania -instatiliä ja -blogia, joten onneksi poika ei kokonaan katoa omasta elämästäni.
Ihmettelen kyllä tätä Maikkarin uutisointia. Paljastivat sitten kaikkien onnettomuudessa olleiden kohtalon etukäteen, ennen syyskauden alkua. Miksi oi miksi? Tosin vähän kummaa, ettei Emililtä tullut loppuhaastattelua.
Pidin siitä, että Nora ja Sami olivat saaneet jollain tavoin vaikuttaa juonenkäänteisiin ennen poistumistaan. Molemmat olivat toivoneet käsikirjoitustiimiltä, että hahmot saisivat vihdoin toisensa eli pääsivät naimisiin, vaikka loppu olikin sitten vähemmän onnellinen.
Jäi kyllä tosi huono fiilis Akin ja Camillan lopusta jos Camillakin lähtee nyt moneksi vuodeksi pois (pliis ei). Camilla ehti jo luulla että tuore aviomies kuoli ja sitten vaipui koomaan suuren surun saattelemana. Aki ja Camilla ehti myös monta minuuttia pelätä kohtaloaan kopterissa toisin kuin Sanni ja Tale joille tilanne oli sekunneissa ohi.
Vierailija kirjoitti:
Missä on puhuttu Mikin äidistä? En muista sellaista keskustelua Lindan kanssa. Vai onko sekin niissä vuodetuissa ennakkojaksoissa?
Mikin äiti voisi olla Ullan sisko tai joku muu, jolla linkki Pihlajakadulle.
Onko Mikin ja Susun lapset tyttöjä, poikia vai molempia 1 kpl? Olisi kiva, jos heillä olisi lemmikki.
Jodelissa on ollut puhetta Mikin äidistä, mainittu niissä vuodetuissa jaksoissa.
Äiti kertoo, että Ruupertti oli kuitenkin asiasta puhuttaessa heittänyt ilmoille hauskan lauseen.
– Hän sanoi, että jos siinä onkin virhe, minä tulen takaisin. Ja kun kyse on Salkkareista, niin ainahan siinä voi olla virhe, äiti nauraa.
-
Mun läppäteoria :D
Miettikää, Salatut elämät 2027 & Pihlajakadulle saapuu mystinen teini, joka on kiinnostunut Taalasmaista ja Laiteloista. Käy ilmi, että hän onkin kuolleeksi luultu Ilja Taalasmaa. Sanni sai lapsensa kadulle, joka juoksi karkuun ja Moilanen kaappasi kadulta sattumalta päästyään juuri vankilasta. Kaikki vanhat muistot on järkytyksen takia kadonneet, mutta pian Pihlajakatu saa Taalasmaansa takaisin. Näyttelijän Ruu itse :D Ja vauva-palstalla mietitään, että onkohan tässä joku salaliittoteoria ja toihan on sama näyttelijä..
Miks Seppo oli vähän vaisun oloinen. No, tietysti surullinen, mutta silti.
Vierailija kirjoitti:
Ruupertti ei unohda Peuhua myöskään silloin, kun hän laskee isoäitejään, vaikka oma elämä ja Iljan elämä eivät mene sekaisin.
– Lopuksi hän sanoo: ja on minulla neljäskin, Iljan mummo Ulla! Se on ihanaa, koska aika harva suomalainen voi sanoa, että Ulla Taalasmaa on hänen mummonsa, Tiina Arponen nauraa.
Kuka se kolmas mummo on?
Mustavaarojen koko perhe pitäis kirjottaa ulos jos Camilla ei tee paluuta. Tää perhe ei oo mitään ilman Mustavaarojen tyttäriä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka se kolmas mummo on?
Villi veikkaus, oisko Ruun isäpuolen äiti?
Vierailija kirjoitti:
Mustavaarojen koko perhe pitäis kirjottaa ulos jos Camilla ei tee paluuta. Tää perhe ei oo mitään ilman Mustavaarojen tyttäriä
Vielä kuusi vuotta sitten ei yhtäkään Mustavaaraa ollut sarjassa, ja ihan hyvin pärjättiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka se kolmas mummo on?
Villi veikkaus, oisko Ruun isäpuolen äiti?
Siinä taas yksi pieni lapsi lisää, jonka vanhemmat ovat eronneet :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä kuusi vuotta sitten ei yhtäkään Mustavaaraa ollut sarjassa, ja ihan hyvin pärjättiin.
Kuusi vuotta sitten taisi Camilla tehdä paluun ja perässä tuli Monica
Pelästyin Kallen päätyvän Mooseen ryyppäämään kun suuttui kesken ruokailun Ismolle ja lähti ovet paukkuen kotoa. Näin ei onneksi sitten kuitenkaan käynyt.
Nään jo kauhukuvia siitä, että Mikin pullantuoksunen mami oliskin Anni Vatanen xD
Ärsyttää kun maikkari spoilaa itse kaikki merkittävät tapahtumat sarjasta! Vaikka ei ennakoita katsoisi tai lukisi niin aina maikkari spoilaa kaikki kertomalla kuka poistuu ja kuka ei poistu. Lisäksi spoilataan kaikki palaajatkin ennen kuin ne ehtii sarjassa näkyä. Ärsyttää! Olisikin ollut maanantaina kiva yllättyä siitä kuka kuoli ja kuka jäi henkiin, mut nythän se tiedettiin jo monta päivää ennen miten siinäkin kävi.
Talen lähtöön aloite tosiaan tuli käsikirjoittajilta eikä Emililtä itseltään (lähde mtv). Emil oli kuitenkin valmis jättämään sarjan eikä poistuminen sinänsä harmita häntä, koska tarkoitus on jatkossa keskittyä tanssiuraan.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun maikkari spoilaa itse kaikki merkittävät tapahtumat sarjasta! Vaikka ei ennakoita katsoisi tai lukisi niin aina maikkari spoilaa kaikki kertomalla kuka poistuu ja kuka ei poistu. Lisäksi spoilataan kaikki palaajatkin ennen kuin ne ehtii sarjassa näkyä. Ärsyttää! Olisikin ollut maanantaina kiva yllättyä siitä kuka kuoli ja kuka jäi henkiin, mut nythän se tiedettiin jo monta päivää ennen miten siinäkin kävi.
Tämä ärsyttää monia muitakin. Voisikohan aiheesta laittaa MTV:lle palautetta? Minusta noilla uutisilla ei houkutella katsojia vaan pikemminkin karkoitetaan, koska tahallaan pilataan jännitys ja spoilataan kaikki yllättävät käänteet. Uutisia voi kirjoittaa myös siten, että otsikko herättää kiinnostuksen ja itse jutussa vain vihjaillaan tulevasta, mutta ei paljasteta lähtijöitä/palaajia nimeltä.
Sanni, Tale ja Ilja olisivat voineet kuunnella musaa kovaan ääneen autossa onnellisena. Janne olisi mennyt hakemaan passin ja osunut paikalle juuri ennen iskeytymistä. Perhe olisi lähtenyt onnellisena. Jannen shokkitila olisi ollut yhtälailla samanlainen. Onneksi pikku-Ilja ei sentään kerennyt tajuamaan mitään.