Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
11.12.2018 |

Uusi ketju poistetun tilalle.

Kommentit (45476)

Vierailija
1281/45476 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johannalla on studiolta video missä juttelee taukohuoneessa maskeeraajan kanssa ja kädessä on viime viikon Seiska eli ei mikään vanha video. Taitaa Alissa tehdä paluun vielä syksyllä ja itse veikkaan Alissan palaavan yksin.

Mutta eikös Johanna juuri jossain blogipostauksessaan sanonut lähteneensä pysyvästi vai muistanko väärin? Postaus taisi olla aika lailla Alissan lähdön aikoihin eli mitä siitä on? Jotain reilu viikko.

Vierailija
1282/45476 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johannalla on studiolta video missä juttelee taukohuoneessa maskeeraajan kanssa ja kädessä on viime viikon Seiska eli ei mikään vanha video. Taitaa Alissa tehdä paluun vielä syksyllä ja itse veikkaan Alissan palaavan yksin.

Mikä järki tuolla poistumisella edes oli, ja sillä että Tommi tuotiin sarjaan vain jotta Alissa lähtisi, palatakseen kuitenkin takaisin heti?

Ilmeisesti tällä viikolla kuvataan myös jotakin oheissarjaa Salkkareille? @somekiusaamista_vastaan tilillä Johanna tänään puhuu kiusaamisesta ja näkyy vielä Konalan huudit, kun kävelee studiolle päin. Eikä Johannalla ole meikkiä tai hiuksia laitettu, joten voisi olettaa maskiin menevän.

Mulla kävi myös mielessä tuo, että olisiko Alissa mukana jossain tulevassa spin off sarjassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/45476 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne oikeasti pysty olemaan somettamatta, että tuollaiset asiat ei paljastuisi? Nyt tiedetään siis käytännössä varmuudella, että joko Alissa palaa sarjaan tai on mukana spin-offissa.

Vierailija
1284/45476 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fremantle etsi muutama viikko sitten Salkkareiden Instagram-tilillä 18-45v avustajia baariin uuteen tv-sarjaan viikolle 16 & 17. Myös tänään on ollut kuvauksia aamulla tähän sarjaan, joka sopii hyvin Johannan laittamien storyjen ajankohtaan. Kuvaukset ovat sisätiloissa Konalassa. Samoja avustajapaikkoja tarkottiin Avustajaksi Salkkareihin ryhmässä. Liittynee siis Salkkareihin, mutta "uusi tv-sarja" viittaa varmasti juuri johonkin spin-off sarjaan.

Vierailija
1285/45476 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne oikeasti pysty olemaan somettamatta, että tuollaiset asiat ei paljastuisi? Nyt tiedetään siis käytännössä varmuudella, että joko Alissa palaa sarjaan tai on mukana spin-offissa.

Hyvä meille jotka halutaan spekuloida, mutta onhan se perseestä jos sarjassa tapahtuu vakava onnettomuus tai muu käänne, ja voidaan etukäteen tietää ettei hahmo tule kuolemaan. Alissan myrkytyksen ja Violan onnettomuuden jälkeen pystyi etukäteen sanomaan ettei kummallekkaan käy vakavaa. Johanna päivitti pitkin syksyä ja Vivi tammikuussa.

Vierailija
1286/45476 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä meille jotka halutaan spekuloida, mutta onhan se perseestä jos sarjassa tapahtuu vakava onnettomuus tai muu käänne, ja voidaan etukäteen tietää ettei hahmo tule kuolemaan. Alissan myrkytyksen ja Violan onnettomuuden jälkeen pystyi etukäteen sanomaan ettei kummallekkaan käy vakavaa. Johanna päivitti pitkin syksyä ja Vivi tammikuussa.

Kyllähän se meiltä spekuloijiltakin vie ilon ja odotuksen, jos näyttelijät pilaavat omien hahmojensa kuvioilta jännityksen paljastamalla.

Vierailija
1287/45476 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talen olisi kannattanut ottaa Akilta turpaan, niin olisi voinut näyttää Sannille, millainen uusi poikaystävä on :D

Vierailija
1288/45476 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon somettamiseen pitäisi oikeasti puuttua tuotannon puolelta, jos näyttelijät ovat kerran niin tyhjäpäitä tai välinpitämättömiä paljastelun suhteen. Tästä kertoo mm. se, että Johanna ja Sara olivat julkaisemassa tälle päivälle podcastinsä jaksoa, jossa höpöttelivät asioista joita eivät saisi vielä paljastaa julkisuuteen, ja tajusivat sen vasta edeltävänä päivänä.

Vierailija
1289/45476 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa siellä lavasteiden puolella ei saisi edes kuvata ollenkaan, mutta silti esimerkiksi Monika Lindeman laittoi helmikuussa Moosesta kuvan. Eiköhän Linda Evan tilalle tule töihin Mooseen. 

Vierailija
1290/45476 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talen olisi kannattanut ottaa Akilta turpaan, niin olisi voinut näyttää Sannille, millainen uusi poikaystävä on :D

No mä en ainakaan toivo Talen ja Sannin yhteenpaluuta. Talekin näytti ymmärtävän että se suhde Sannin kanssa on ohi.

Vierailija
1291/45476 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks Salkkareissa -ketjuissa on ollut vuosien aikana aina välillä yllättäviä veikkauksia tulevista tapahtumista, mitkä ovat sitten lopulta menneet oikein. Välillä tuntuu kuin jollakin olisi faktatietoa ja tarkoituksella ohjaisi keskustelua.

Annan meedion palkinnon jollekin jos Kalle harkitsee isyyttä tänä vuonna tai on Evan lapsen isä. Itse on usko siihen eikä mikään merkki viittaa siihen. Taisi joku täällä etukäteen puhua, että Tero tulee tappamaan Samin. Ennen pressilähetyksiä ja uusia tunnareita.

Vierailija
1292/45476 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu kerran avustajana salkkareissa ja siellä painotettiin että puhelimia ei saa edes ottaa esille lavasteiden sisäpuolella. Avustajat tottelivat sääntöä moitteettomasti mut ketkäs muutkaan siel rikko sääntöjä ku nää nuoret näyttelijät...

Vierailija
1293/45476 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäköhän asioista Sara ja Johanna meinas lörpötellä? Liittyiskö jotenkin tohon uuteen spin offiin?

Vierailija
1294/45476 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevätkausi jatkuu vähintäänkin 11.6.2019 saakka telsu.fin mukaan.

Vierailija
1295/45476 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Tale oppi kantapään kautta että Akia ei uhkailla. Tale sitä paitsi aikoi itse ensin tarttua Akia rinnuksista.

Vierailija
1296/45476 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ollu kerran avustajana salkkareissa ja siellä painotettiin että puhelimia ei saa edes ottaa esille lavasteiden sisäpuolella. Avustajat tottelivat sääntöä moitteettomasti mut ketkäs muutkaan siel rikko sääntöjä ku nää nuoret näyttelijät...

Niin, ne, keiden sometuksella oikeasti on merkitystä paljastuksien ja muiden kannalta, eivät tottele neuvoa, ja sitten nämä, joiden kohdalla on suhteellisen naurettavaa edes kieltää kuvien ottamista, koska sillä ei ole merkitystä, tottelevat. Ei nyt ihan ole asioita laitettu tärkeysjärjestykseen tuotannon puolelta.

Vierailija
1297/45476 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Tale oppi kantapään kautta että Akia ei uhkailla. Tale sitä paitsi aikoi itse ensin tarttua Akia rinnuksista.

Ja Sannin tulisi nähdä myös, millaiseksi Aki muuttuu jos kohtaa pienintäkään kritiikkiä.

Miksi täällä muutenkaan ollaan innoissaan siitä, että kiltti ja hyväsydäminen Sanni on päätymässä yhteen paatuneen rikollisen kanssa?

Vierailija
1298/45476 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindeman oli ainakin käsittääkseni Konalassa vähän erikoisimmissa kuvauksissa muutama viikko sitten. Pahoitteli kuvausten jälkeen ettei asia ollutkaan vielä julkista eikä voi kertoa enempää. Muistaakseni sanoi asian tulevan julki ensi viikon lauantaina.

Vierailija
1299/45476 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun Tale luulee kaiken palaavan ennalleen vain kun niin haluaa. Vika on tietysti aina jossain muussa kun miehessä itsessään.

Vierailija
1300/45476 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallella ja Larilla on paljon samanlaisia kokemuksia niin Kallenkin yllättävä salainen biologinen lapsikin sopisi tähän täysin.

Ketju on lukittu.