Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
Mistä tullut tämä tieto/huhu, että Mira poistuu piakkoin? Lähde?
Vierailija kirjoitti:
Kenellä salkkarit hahmolla ajattelette olevan kookkain varustus?
Severi on ihan sen näköne, et sillä on iso muna.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tullut tämä tieto/huhu, että Mira poistuu piakkoin? Lähde?
Tämän kanssa haluaisin tietää?
Näyttelijä E. Aholla on iso muna. 8 pallo elokuvassa näky.
Vierailija kirjoitti:
Sieviset saunassa:
Jere: "Mä nyt oon tämmönen pikku auringonkukkanen"
Lasse: "Mulla on iloinen vatsa"
:D
Tää oli hauska 😄
Hei, täällä puhuttiin aiemmin podcastista, jossa pelästyttiin Jeren kohtaloa. Mikä podcast kyseessä? Onko ihan salkkari-podcast vai jokin yleinen viihde-podi?
Minua ei nämä pervoilut haittaa, mutta voisitteko olla sotkematta näyttelijöitä omina itseinä niihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieviset saunassa:
Jere: "Mä nyt oon tämmönen pikku auringonkukkanen"
Lasse: "Mulla on iloinen vatsa"
:DTää oli hauska 😄
Hei, täällä puhuttiin aiemmin podcastista, jossa pelästyttiin Jeren kohtaloa. Mikä podcast kyseessä? Onko ihan salkkari-podcast vai jokin yleinen viihde-podi?
Kyseessä on Salkkareihin keskittyvä Laitelan laiva-niminen podcast, jonka pitäjät usein ylistävät/kehuvat Aku Sipolaa/Jereä. Podcastissä käsitellään lähinnä Salkkareita, mutta välillä on ollut teemajaksoja keskittyen esim. spin-off sarjoihin, Nightmare-elokuviin sekä Rantabaariin.
Vierailija kirjoitti:
Vois laittaa aina tekstityksen silloin kun tää naispoliisi Joanna avaa suunsa ....😂... Hänen söpötyksestään ei ota selvää erkkikään.
Mä saan ja saa moni muukin. Sulla on vaan huono kuulo.
Jere jankuttaa vaan Ainosta ja kihlatustaan eikä ole yhtään sama.
Onko Noel saannut jo aiemmin laitettua sitä huumaavaa (?) ainetta Elinan ruokaan vai tapahtuuko se vasta tänään? Sitä vaan ihmettelen, että aine ei ole Elinaan vielä vaikuttanut paitsi heti kun palasi töihin. Elinan ja Noelin välillä ei tunnu olevan enää lainkaan rakkautta. Kun juonikuvio menee tälläiseen, sen on pakko kertoa että heidän suhteensa loppuu.
Perjantain jaksossa Ismo jää kiinni Aarolle kun niiden asunnossa luvattomasti. Luulin että Ismo hiippailee siellä yöaikaan kun Jutta ja Aaro nukkuvat. Mutta Ismo on siellä päiväsaikaan kun asunto on tyhjä mutta Aaro yllättää Ismon kun palaa asuntoon yllättäen. Mutta eihän Jutan puhelin siellä silloin voi olla vaan Jutalla. MIKÄ JUTTU TÄSSÄ ON?
Onko Severi vielä perjantain jaksossa?
Muuten. Moosen ikkunalasit ovat jotain maitolasi mutta sitten kun Severi ja Kristian ovat ikkunan edessä, lasit ovat kirkkaat.
Vierailija kirjoitti:
Muuten. Moosen ikkunalasit ovat jotain maitolasi mutta sitten kun Severi ja Kristian ovat ikkunan edessä, lasit ovat kirkkaat.
Juu, tämä mainittiin jo heti ennakkojaksojen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu että Jirillä tai Joonatanilla on Sievisten isoin kuukkeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://image-mtv-junecomet.azureedge.net/954313fd-983f-4cc5-95a1-26ab9…
Miksei Dahlia vaan ollut vaikka jossain hotellihuoneessa? Turha sarjan tekijöiden on tehdä tuollaista osaamatonta taustaa.Tietävät varmaan itsekin, että nuo on koomisen näköisiä. Tekevät kieli poskessa, huumoria katsojille. Kuten se rantamaisema ulkomailta.
En ymmärrä silti miksi pitää tehdä huonoa, jos osaamista olisi parempaankin. Antaa vain huonon kuvan tekijöistä.
4096: Niin pitkä on matka, ei kotia näy 26.11.
Vierailija kirjoitti:
4096: Niin pitkä on matka, ei kotia näy 26.11.
Ei loppua sarjalle näy... Tai edes laadun nousua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu että Jirillä tai Joonatanilla on Sievisten isoin kuukkeli.
Linda tykkäsi puristella Jirin miehisiä palleroita ;)
Vierailija kirjoitti:
Miksei Dahlia vaan ollut vaikka jossain hotellihuoneessa? Turha sarjan tekijöiden on tehdä tuollaista osaamatonta taustaa.
Otos on kuin jostain komedia elokuvasta. Fantastinen tausta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei Dahlia vaan ollut vaikka jossain hotellihuoneessa? Turha sarjan tekijöiden on tehdä tuollaista osaamatonta taustaa.Tietävät varmaan itsekin, että nuo on koomisen näköisiä. Tekevät kieli poskessa, huumoria katsojille. Kuten se rantamaisema ulkomailta.
Viime vuosina on tullut huomattua että tän sarjan tekijät pitävät katsojia ihan idiootteina ja muistisairaina.