Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
11.12.2018 |

Uusi ketju poistetun tilalle.

Kommentit (45476)

Vierailija
39241/45476 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko muka näkyy telekkarista

Vierailija
39242/45476 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka jaksot eivät olekaan pitkään aikaan olleet mitenkään erikoisia, niin kaipaan jaksojen alkua jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39243/45476 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti:

Miksi uusintoja ei voi näyttää koko ajan televisiossa?

Olisi hyvää ajankulua MINULLE.

Soisitte sen mulle jolla ei ole ystäviä yhtään kappaletta :(

Vierailija
39244/45476 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulla Dahlia Ismo Kalle Seppo Monika Kari ovat oikeita näyttelijöitä. Jos joku jäi pois sori siitä

Vierailija
39245/45476 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmat yllätykset jätetään toivottavasti kertomatta ja ovat sitten oikeasti todellisia yllätyksiä. Jos esim. Sami Kosonen olisi palaamassa sarjaan niin toivottavasti asia sitten pysyisikin salassa viimeiseen saakka.

Vierailija
39246/45476 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on sitten Rantabaarin pressitilaisuus. Siellä varmaankin esitellään neljännen kauden uudet hahmot nimeltä ja kenties näytetään jonkin sortin trailerikin. Harmi että kausi alkaa pari viikkoa myöhemmin kuin viime vuonna. Kolmas kausi alkoi viime syksyllä muistaakseni syyskuun 14. päivä. Neljäs kausi siis starttaa C Moressa 27.9. aikaen ja viime vuoden tapaan julkaistaan neljä jaksoa joka maanantai. Arvatenkin tälläkin kaudella on 40 jaksoa ja päättynee marras-joulukuussa.

Vierailija
39247/45476 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä olen ollut ihan varma, mutta eipä ole ainakaan vielä tapahtunut:

- koomassa makaava Camilla on oikeasti Satu ja oikea Camilla on paennut ulkomaille Satuna

- Tale on oikeasti Toivon biologinen isä

- Sami Kosonen vain lavasti kuolemansa vaarallisen poliisioperaation takia turvakeinona ja lähti Interpoliin jahtaamaan vaarallista kansainvälistä rikollisliigaa, mutta mokasi, eikä päässyt edes näiden jäljille, ei ole vaarassa ja haluaa palata vanhaan työhönsä Suomessa

Vierailija
39248/45476 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rantabaarin Instassa on esittelyssä Järviahojen perhe, jonka äitiä näyttelee Markku Pullin BB-kämppis Sani.

Vierailija
39249/45476 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna on sitten Rantabaarin pressitilaisuus. Siellä varmaankin esitellään neljännen kauden uudet hahmot nimeltä ja kenties näytetään jonkin sortin trailerikin. Harmi että kausi alkaa pari viikkoa myöhemmin kuin viime vuonna. Kolmas kausi alkoi viime syksyllä muistaakseni syyskuun 14. päivä. Neljäs kausi siis starttaa C Moressa 27.9. aikaen ja viime vuoden tapaan julkaistaan neljä jaksoa joka maanantai. Arvatenkin tälläkin kaudella on 40 jaksoa ja päättynee marras-joulukuussa.

Aika myöhään nuo kuvaukset muutenkin alkoivat, kun aiempina kesinä jo huhti-toukokuussa. Toisaalta hyvä ettei kuvata liikaa, että laatu säilyy. Salkkareitakin voisi tehdä 70 jaksoa vähemmän kaudessa. 140-150 jaksoa riittäisi. Reilut 200 on jo aivan liikaa.

Vierailija
39250/45476 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rantabaarin Instassa on esittelyssä Järviahojen perhe, jonka äitiä näyttelee Markku Pullin BB-kämppis Sani.

Siis mä en tiennyt edes että Sani on näyttelijä. Kylläpäs se nyt on joka formaatissa

Vierailija
39251/45476 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin pitkään ketä Robin pressikuvassa muistuttaa: Kristo Salmista/Toni Veijalaista.

Tonin paluu olisi epäaidoin asia koko historiassa kun näytettiin jään alla kuolleena ja vielä sen jälkeen ruumishuoneella.

Vierailija
39252/45476 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin pitkään ketä Robin pressikuvassa muistuttaa: Kristo Salmista/Toni Veijalaista.

Tonin paluu olisi epäaidoin asia koko historiassa kun näytettiin jään alla kuolleena ja vielä sen jälkeen ruumishuoneella.

Niin ois. Kunhan vaan totesin muistuttavan.

Tonin veli Petri ois hauska nähdä sekä tämän äiti Eeva. Camilla taitaa olla ainoa hahmo, jonka kautta voisivat tehdä visiitin sarjassa. Tavallaan Katja ois kiva saada takaisin sarjaan ja hän voisi palata Helsinkiin työpaikan perässä. Hänen ja Akin kohtaaminen ois niin nostalgista. Mustavaara-yhtiön alaa ei ole kerrottu, mutta hyvin voisi olla jokin suunnittelija sielläkin ja Aki varmasti palkkaisi hänet sovintona menneistä.

Vierailija
39253/45476 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo äiti vaikuttaa jotenkin hienostuneemmalta ja hyvin voisi kuvitella Fionan kanssa. Ettei olisi joku rääväsuinen versio Dahliasta.

Vierailija
39254/45476 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjan katsomiskokemus nousee ainakin Dahlian verran, vaikka Kiiroista ei pääse vieläkään eroon.

Vierailija
39255/45476 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa, että vain yksi uusi ja hänelläkin taitaa olla kuviota tulossa eli ei jää taustalle.

Vierailija
39256/45476 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkistäkää mun muistiani. Oliko Joonatan millään tavalla väkivaltainen? Itse kun muistelen ettei ollut. Nyt jos hänestä tehdään naistenhakkaaja Jokke, niin hahmo on todellakin pilattu.

Vierailija
39257/45476 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virkistäkää mun muistiani. Oliko Joonatan millään tavalla väkivaltainen? Itse kun muistelen ettei ollut. Nyt jos hänestä tehdään naistenhakkaaja Jokke, niin hahmo on todellakin pilattu.

Löi Juuliaa steroidipäissään ja hakkasi sarjan ulkopuolella ystävänsä Mikon joka tuli vaatimaan niitä korvauksia myöhemmin ja haastoi Joonatanin myös oikeuteen niiden Pala Production kuvioiden myötä. Noiden lisäks Joonatan kävi siellä kehässä tappelemassa Jirin kanssa eli onhan Joonatanissa väkivaltaisuutta ollut.

Vierailija
39258/45476 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa, että vain yksi uusi ja hänelläkin taitaa olla kuviota tulossa eli ei jää taustalle.

Sarjassa on muutenkin liikaa turhia hahmoja. En ymmärrä miksi Joanna, Daniela tai Marika tunnarissa vaikka heillä ei ole mitään merkittävää asemaa sarjassa. Daniela on jäänyt täysin varjoon, eikä hänestä tiedetä vielä oikein mitään. Pelaa vaan serkkujen kanssa. Pinkki ponnari puuttuu vaan päästä ja jee leikitään Lailan ja Matiaksen kanssa jee!

Vierailija
39259/45476 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löi Juuliaa steroidipäissään ja hakkasi sarjan ulkopuolella ystävänsä Mikon joka tuli vaatimaan niitä korvauksia myöhemmin ja haastoi Joonatanin myös oikeuteen niiden Pala Production kuvioiden myötä. Noiden lisäks Joonatan kävi siellä kehässä tappelemassa Jirin kanssa eli onhan Joonatanissa väkivaltaisuutta ollut.

Kiitos tästä. Noita en muistanutkaan, olihan Joonatanilla tosiaan totakin ongelmaa.

Vierailija
39260/45476 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaro ja Jutta on vähän liian täydellinen ja tylsä pari, että ei haittaa jos Aaro vaihtaa Dahliaan. Kolmiodraamaa kaikesta aina halutaan. Tosin vaarana sen jälkeen on Ismo-Jutta-Lassen jatkuminen...

Ketju on lukittu.