Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
Eli kun sulle sanoo päätät oikein tahallas pitää kunnolla ranttaliksi :D
Henrikillä näköjään on käsikoru. Harvoin miehillä on mitään koruja sarjassa vaikka ehkä normaalisti on. Edellisen kerran taisi olla Laurilla se yksi käsikoru. Olin ihan varma, että se ois ollut sen siskon koru, mutta sitä ei koskaan mainittu enempää. Sitä tunnuttiin kuvaavan yhdessä jaksossa erityisen pitkään.
Kaipaan aikoja, kun Seppo tarjosi pontikkaa hometarkastajalle, ja Ulla tunkeutui asuntoihin yleisavaimilla.
Miksiköhän musta tuntuu, että Lasselle ja Cindylle tulee vielä oikeesti jotain. Cindy ei selvästikään pidä Lassesta siinä mielessä, mutta alkaa syksyllä näkemään sen eri valossa? Severi ei nyt ainakaan varmaan kerro, että hän on kukkien lähettäjä. Entä selviääkö koskaa, että koru menikin Sallalle eikä Cindylle..
Sitten kun Cindyllä ja Lassella menee super hyvin, en ole yllättynyt, että Joonatan tai Seireeni ilmestyy kuvioihin.
Olisihan se pitänyt arvata, että Henrik on niitä poikia/miehiä. Käsikoru paljasti.
Surullinen jälkeen päin tuo kohtaus, jossa Sanni, Kalle, Tale, Ilja ja Sami viettävät iltaa keskenään. Kallen perhe, josta ei ole enää jäljellä kuin Kalle itse. Kolmessa vuodessa neljä läheistä kuollut. Onneksi Ismo on vielä.
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se pitänyt arvata, että Henrik on niitä poikia/miehiä. Käsikoru paljasti.
Kuulostaa aika homolta.
Putoaisipa Aino "vahingossa" kadulle.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä. Pointti vaan, että harvoin miehillä näkee korviksia ja kaulaketjuja enempää, jos niitäkään. Oikeassa elämässä miehet kyllä käyttää kaikenlaisia koruja ja ihan heteromiehetkin.
Miksi Salkkareiden juonet ovat lasten tasolla?
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/f0e63548-5b78-46f5-989a-0e55b33…
Aku haastattelussa kertoo tekevänsä molempia (salkkareita ja nokiaa) samaan aikaan.
Ja muutenkin tosi hyviä pointteja jutussa liittyen sarjaan ja sen tuotantoon. Toivottavasti Jeren hahmosta saadaan nauttia vielä pitkään. Taas kerran tuotantoa kehutaan urakalla vaikka muut aina melkein haukkuu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Salkkareiden juonet ovat lasten tasolla?
Tyypillisiä saippuasarjan juonia. Enkä oikein ymmärrä, miksi niistä valitetaan. Ymmärrän, että vanhat Salkkarit oli kultaa, mutta ei niitä enää takaisin saa. Onhan Salkkareissa sentään jotain inhimillisyyttäkin.
Vierailija kirjoitti:
Surullinen jälkeen päin tuo kohtaus, jossa Sanni, Kalle, Tale, Ilja ja Sami viettävät iltaa keskenään. Kallen perhe, josta ei ole enää jäljellä kuin Kalle itse. Kolmessa vuodessa neljä läheistä kuollut. Onneksi Ismo on vielä.
Kuka Sami?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun Cindyllä ja Lassella menee super hyvin, en ole yllättynyt, että Joonatan tai Seireeni ilmestyy kuvioihin.
Työnnä se Seireeni jo perseeseesi.
Oon eri, mutta Cindyn edelliset viimeiset kohtaukset jäi Seireenin pakoiluun, joka oli kintereillä. Mielestäni ei ole mitenkään kaukaa haettu, että tällä S:llä olisi vielä jotakin kaunoja Cindyä että Liisa Saloa vastaan.
Näköjään Salkkarit-ketju on lasten temmellyskenttä. Popparit esillä.
Ylellä näköjään on taas uusintaesityksestä ysärisarja Milkshake, jossa oli hyvä ja paha kaksosvelikaksikko Eero ja Iiro. Eero oli paha ja Iiro kiltti poliisisetä. Kaskun ei ollut Eero ja Aaro. Ja samalla mietin, että onkohan käsikirjoittajat ottaneet mallia vai oikeestiko sarjoissa kiertää samoja asioita vähän vaan eri muodossa yms.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään Salkkarit-ketju on lasten temmellyskenttä. Popparit esillä.
Ok boomer
Mielenkiintoiset ja keskeneräiset kuviot on jätetty sekundaksi, mutta kolmiodraama voi hyvin.
Voiko nyt vaan noi extrapeukuttelut ja veemuilut lopettaa? Ihan oikeasti. Ärsyttävää, kun vaan muuten vaan pakko painella niitä menemään. Mua ei lohduta se että onko siinä 200 peukkua ylös tai alas, kun oikea tieto katoaa. Tai itse ajattelen, että vaikka 5 ylöspäin kertoo jonkun ehkä olleen samaa mieltä tai kiittää teoriasta ja jos alaspäin, niin ei pidä siitä. Eikä mua haittaa ollenkaan se, koska silloin nään, ettei ehkä muut kannata ajatusta. Nykyään kaikki on pelkän kommentoinnin varassa. Sulla ois varmasti parempaakin tekemistä muualla.