Miks salkkareissa osa II
Uusi ketju poistetun tilalle.
Kommentit (45476)
Millainen se Teemu Lehtilän 4 tähden illallisjakso oli? Näytettiinkö Konalan studiota paljonkin? Vilahtiko muita näyttelijöitä taustalla? Kertoiko Teemu mitään tarinoita Salkkareista? Pelkäsikö kukaan illallisvieras "Aaroa"?
Eikö kukaan katsonut tuota?
Vierailija kirjoitti:
Millainen se Teemu Lehtilän 4 tähden illallisjakso oli? Näytettiinkö Konalan studiota paljonkin? Vilahtiko muita näyttelijöitä taustalla? Kertoiko Teemu mitään tarinoita Salkkareista? Pelkäsikö kukaan illallisvieras "Aaroa"?
Eikö kukaan katsonut tuota?
Oli yksin studiolla. Erika Vikmanin jäätelöt ehti sulaa kun hän oli niin pitkään vessassa (maha sekaisin).
Ilmeisesti Teemun jakso oli kuvattu viikonloppuna, kun näytti olevan hiljainen aamullakin.
Vierailija kirjoitti:
Kallen tilanne ei kyllä mielestäni ole yhtään parantunut, vaikka töihin menikin. Ei tahdo nähdä mitään hyvää elämässä.
Vähän pelkään, että Kalle päätyy vielä yrittämään itsemurhaa. Jotenkin vaan tuntuu siltä, en tiedä miksi. Ehkä siksi, että yritti harkitsi useamman kerran asiaa aikaisemmin.
Eva ei ole ollut mun lempparihahmojen kärjessä, mutta on nyt tullut seurattua Tiian raskausaiheisia päivityksiä ja stooreja instagramissa. Vauvan pitäisi syntyä ihan lähipäivinä. <3
Onko mitään muuta paikkaa missä keskustella? Jokainen viesti tältä päivältä poistettu. Jopa Violan tilanteesta oli paljastukset, mutta ei ku tää yksi haluaa poistattaa kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Älkää uskoko noita väitteitä Akin lähdöstä. Oli sitten Ikähullu tai kuka hyvänsä, niin haluaa vain ärsyttää. Tuskin Aki on poistumassa, mikään ei viittaa siihen.
Miten niin Aki ei ole lähdössä? Monikin asia puhuu sen puolesta. Hyväksy itse totuus.
Vaikka tälläistä ei toivoisikaan on yllättävää, että Kallelle ja Larille ei ole vielä tullut uutta juttua Larin paluun jälkeen. Tämä kun olisi ollut täysin ennalta-arvattavaa, mutta valitettavasti kaikki on sarjassa mahdollista.
Mä kyllä ihmettelen. Kallen vointia ym.. ihmetellään täällä kovasti. Onko teistä kukaan menettänyt hyvin läheistä ja rakasta ihmistä? Ja viellä niin, että syytätte siitä itseänne?
Tapahtumasta on viellä hyvin vähän aikaa ja tuskin Kalle koskaan toipuu entiselleen. Minusta olisi tuotannolta paljon pahempi moka jos Kalle nyt jo käyttäytyisi niin kuin ei mitään olisi tapahtunut. Tämäkin viesti varmasti poistuu kohta mutta oli pakko tulla sanomaan mielipiteeni.
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä ihmettelen. Kallen vointia ym.. ihmetellään täällä kovasti. Onko teistä kukaan menettänyt hyvin läheistä ja rakasta ihmistä? Ja viellä niin, että syytätte siitä itseänne?
Tapahtumasta on viellä hyvin vähän aikaa ja tuskin Kalle koskaan toipuu entiselleen. Minusta olisi tuotannolta paljon pahempi moka jos Kalle nyt jo käyttäytyisi niin kuin ei mitään olisi tapahtunut. Tämäkin viesti varmasti poistuu kohta mutta oli pakko tulla sanomaan mielipiteeni.
Itse olen tulkinnut, että nimenomaan ihmetellään sitä miten Kalle voi olla jo töissä sekä tuotannon selvää tarkoitusta kirjoittaa Kallelle lisää pahaa oloa hautajaissotkuilla ja ilmoituksilla.
Ihmetyttää myös se, että moni ihminen on yrittänyt auttaa siinä juuri onnistumatta. Sitten viettää vähän aikaa saman kokeneen eksänsä kanssa, jonka kanssa on ollut monimutkainen suhde ja heti eksä onnistuu piristämään ainakin hetkellisesti.
Miksi Kalle ja Noel eivät ole tavanneet sarjassa ? Toivottavasti tähän ei liity mitään suurempaa syytä, sillä Kallelle ei nyt enää yhtään lisää kärsimystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapahtumasta on viellä hyvin vähän aikaa ja tuskin Kalle koskaan toipuu entiselleen. Minusta olisi tuotannolta paljon pahempi moka jos Kalle nyt jo käyttäytyisi niin kuin ei mitään olisi tapahtunut. Tämäkin viesti varmasti poistuu kohta mutta oli pakko tulla sanomaan mielipiteeni.Itse olen tulkinnut, että nimenomaan ihmetellään sitä miten Kalle voi olla jo töissä sekä tuotannon selvää tarkoitusta kirjoittaa Kallelle lisää pahaa oloa hautajaissotkuilla ja ilmoituksilla.
Ja todennäköisesti ensi viikolla Kallen oloa jälleen kerran vaikeutetaan. Tämäkin viesti varmaan poistetaan uudestaan, mutta Seiskan juonipaljastuksissa siis oli, että Viola suunnittelee hyppäävänsä sillalta alas, mutta Kalle estää sen. Viola silti putoaa ja loukkaantuu vakavasti. Kuka tässä syyttää itseään? Kalle ihan varmasti ja mahdollisesti muut, ehkä jopa Ismo? Eikös hän käy pian tämän jälkeen Kalleen käsiksi.
Meneeköhän Viola tänään tapaamaan Lindaa? Facesivuilla oli, että Linda palaa tänään?
Uusia jaksojen nimiä julkaistu huhtikuun lopulle asti. 5.4 jakson nimeä kuitenkaan ei. Mistäköhän johtuu?
Luin myös Seiskan lehden paljastukset. Jäi hieman auki kohtaako Kalle Violan sillalla vai millä tavalla Kalle estää tilanteen, ja ennenkaikkea se kun Viola silti putoaa. Mitä oikeastaan tapahtuu? Entä sätkimiskohtaus, jos Viola kerta loukkaantuu vakavasti niin eikai Kalle vie Violaa kotiin. Ja millaiselta sillalta mahtaa pudota. Luulisi tulevan jotain muutakin, kun päävamma.
"Evan ultra ei ole bra" 23.4. toivottavasti vauvalle ei käy mitään.:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapahtumasta on viellä hyvin vähän aikaa ja tuskin Kalle koskaan toipuu entiselleen. Minusta olisi tuotannolta paljon pahempi moka jos Kalle nyt jo käyttäytyisi niin kuin ei mitään olisi tapahtunut. Tämäkin viesti varmasti poistuu kohta mutta oli pakko tulla sanomaan mielipiteeni.Itse olen tulkinnut, että nimenomaan ihmetellään sitä miten Kalle voi olla jo töissä sekä tuotannon selvää tarkoitusta kirjoittaa Kallelle lisää pahaa oloa hautajaissotkuilla ja ilmoituksilla.
Ja todennäköisesti ensi viikolla Kallen oloa jälleen kerran vaikeutetaan. Tämäkin viesti varmaan poistetaan uudestaan, mutta Seiskan juonipaljastuksissa siis oli, että Viola suunnittelee hyppäävänsä sillalta alas, mutta Kalle estää sen. Viola silti putoaa ja loukkaantuu vakavasti. Kuka tässä syyttää itseään? Kalle ihan varmasti ja mahdollisesti muut, ehkä jopa Ismo? Eikös hän käy pian tämän jälkeen Kalleen käsiksi.
Tuskin nyt sentään muut rupeavat syyttämään. Onhan sillä tietysti varmasti joku merkitys, että juuri Kalle sattuu olemaan paikalla. Kalle ei edes tunne Violaa erityisesti.
Kallen tilanne ei kyllä mielestäni ole yhtään parantunut, vaikka töihin menikin. Ei tahdo nähdä mitään hyvää elämässä.