Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
Googletin yöllä myös sen kartanon osoitteen ja mietin, että onko tässä epäsuoraa myyntikikkaa. Hintakin oli vielä viime yönä vajaa 1,3 miljoonaa euroa ja hinta on laskenut tähän päivään lähes 200 000 eurolla. Sattumaako? Juuri kartanoa näkyi tv-ohjelmassa. Ihan hyvää esittelyä, kun Monica ja Kalle pyöri paikkoja katsomassa.
Mistä Laurilla ois varaa ostaa kartano? Ja miten siellä oli muuten esittely just kun Kalle ja Monica meni sinne. Odotin, että kohta Lauri ilmestyy jostakin kulman takaa paikalle ja huomaa kaksikon siellä mutta ei käynyt niin.
Voihan se olla, että Aaro saa muistinsa takaisin ja ryhtyy liittoumaan Laurin kanssa :D
Tykkään tästä, kun Aaro saa kokea asioita joita itse on tehnyt muille. Ymmärrän ettei vanha Aaro välttämättä hätkähtäisi näistä, mutta muistin palautuessaan kuitenkin muistaa tämän kaiken nykyhetkestä. Epäilen, mutta olisi hienoa jos Aarolle jäisi muistijälki ja tunteet miltä tuntuu esimerkiksi joutua vangiksi ja uhatuksi.
mitä on teidän ajatukset jaksoisen nimistä mitä tulee taphatuu "Elinalla on liian raskaat vainot" ja "Ciao a tutti, huutaa Elina", "Mä annan sut pois"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko koko aikana adoptio papareista mainittu, että nimet olisi kirjoitettu, koska sarjan ajan on vain puhuttu adoptiosta, mutta et onko nimet kirjoitettu.
Itse katon joka päivä. En ole ainakaan nähnyt tai, että olisi edes mainittu papereiden allekirjoitetun.
Allekirjoitus on voinut tapahtua, mutta sitä ei ole näytetty.
Toki näinkin voi hyvin olla. Itse en vaan oikein usko siihen. Vahva tunne, Nella tulee haluamaan poikansa itselleen. Silloin tulee esille, että koko adoptiota ei ole edes tapahtunut koska papereissa ei ole nimiä.
miksi kaikki puhuu adoptiosta jos edes ei ole nimiä papereissa, jos ei ole nimiä koko adoptio on tavallaan laiton.
Vierailija kirjoitti:
mitä on teidän ajatukset jaksoisen nimistä mitä tulee taphatuu "Elinalla on liian raskaat vainot" ja "Ciao a tutti, huutaa Elina", "Mä annan sut pois"?
- Elinalla on liian raskaat vainot: Elinan psykoosi syvenee.
- Ciao a tutti, huutaa Elina: Elina poistuu Pihlajakadulta elävänä tai kuolleena.
- Mä annan sut pois: "Camillan" hoidot lopetetaan. Hän kuolee.
Synnytyksen yhteydessä Sieviset ja Laitelat puhuivat, ettei paperia ole allekirjoitettu. Uskon myös siihen, että tarpeen mukaan saatetaan vetää "nimet puuttuu paperista" kortti, jos Nella haluaisi vauvan takaisin. Ellei Elinan mielenterveys kunnolla mene sekaisin eikä enää kykene huolehtimaan vauvasta ja Nella tulee apuun.
Miks hemmetissä toi Sabrina yhä kävelee kadulla naurettavasti turvamiehet mukana vaikka pitäis kulkea paikasta a paikkaan b panssaroidulla mersulla! 😂
Vierailija kirjoitti:
Seppoihminen kirjoitti:
Kajanderien asuntokompleksi on outo. Vessahan on rapussa. Kuitenkin kun olet rapussa niin ovien kohdalla on suoraa, eikä syvennystä. Entä miten Lailalla ja Matiaksella on molemmilla omat huoneet? Taalasmaillakin on keittiö rapussa.
Se kylpyhuone oli ennen käytävän perällä eikä siinä sivulla, joka on outo ratkaisu.
Mun mielestä ei ole edes näytetty sitä käytävää kunnolla.
Susu on juovinaan, Elina huomaa, katsoja arvaa 😁
Vierailija kirjoitti:
Miks hemmetissä toi Sabrina yhä kävelee kadulla naurettavasti turvamiehet mukana vaikka pitäis kulkea paikasta a paikkaan b panssaroidulla mersulla! 😂
Mietin samaa, koska Lauri voisi ihan hyvin vaania ja ampua jostain puskasta Sabrinaa eikä kukaan voisi tehdä mitään. Melkein toivon, että jotakin tälläistä kävisi. En sitä, että osuu mutta pientä pelottelua sentään.
tavallaan adoptio on laiton, koska nimiä ei kirjoitettu ja eikä se tavallaan ole edes adoptio, jos ei ole kirjoitettu parereita.
Ajan kysymys, kun Noel ja Pauli kohtaavat.
Mitäänsanomaton viikon kurkistus 😡
Vierailija kirjoitti:
tavallaan adoptio on laiton, koska nimiä ei kirjoitettu ja eikä se tavallaan ole edes adoptio, jos ei ole kirjoitettu parereita.
Ei tavallaan vaan mitää virallista adoptiota ei edes tapahtunut. Kysymyksessä oli jonkunlainen vauvakauppa. Suomessa voi tehdä perheen sisäisen adoption. Kun äiti antaa lapsen adoptioon, siitä päättää sen jälkeen viranomaiset, ei äiti.
Adoptiopaperit kirjoitettiin, mutta tapausta ei näytetty.
mä muistan, kun tale adoptoi iljan ja hänellä oli paperit , mutta noelilla ja elinalle ei ole ikinä näytetty adoptipapereita, edes kun ne meni naimisiin ja eikä manintaa, mä arvaan, että mielenterveys menee huonomaksi ja eikä pysty hoitaa poikaa enään ja poika annetaan takaisin nellalle.
Vierailija kirjoitti:
Sallan ulkovaatteet tekee sen ihan valtavan kokoiseksi 😱
Kuinka monta kertaa ajattelit vielä pilkata Sallaa tai hänen näyttelijää? Ei ole sun ongelmasi.
Lauri on Kallen kuoleman enkeli.