Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
En muista onko salkkarien sisältö kokonaisuus ollut koskaan näin hajanainen kuin nyt on ja määrältään näin paljon (liikaa) hahmoja.
Vierailija kirjoitti:
En muista onko salkkarien sisältö kokonaisuus ollut koskaan näin hajanainen kuin nyt on ja määrältään näin paljon (liikaa) hahmoja.
Siksi mua ihmetyttää, että miksi pitää vääntää lisää hahmoja jatkuvasti lisää. Tuskin ketkään vanhoista poistuu lähiaikoina vaan vasta kevään puolivälissä ja siihen mennessä on tullut jo näiden päälle lisää hahmoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi mua ihmetyttää, että miksi pitää vääntää lisää hahmoja jatkuvasti lisää. Tuskin ketkään vanhoista poistuu lähiaikoina vaan vasta kevään puolivälissä ja siihen mennessä on tullut jo näiden päälle lisää hahmoja.
Sarjaa muutenkin väännetään vain nuoremmalle väelle. Harmillista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
81 yläpeukkua🤨
Miks mulla tuli mieleen et Cindy vois tulla ja haluaa kuulustella Jennin murhasta en tiiä 😂
Mikä muu murha se vois olla ku Antonin?
Oikean Isabella Holmin murha?
Mulle tuli mieleen juonipaljastuksista se nainen korjaamon lähettyvillä, joka oli nähnyt Aaron Karin korjaamalla Antonin kuoliniltana. Aaro alkoi uhkailemaan sitä naista, joka olisi kertonut totuuden. Ehkä se ampui kostoksi Aaroa? Ja nyt uudestaan aletaan selvittämään Antonin kuolemaa.
Hienoa saada Laura Kiviranta takaisin!
Eihän Elina nyt vaan voi olla raskaana 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarjaa muutenkin väännetään vain nuoremmalle väelle. Harmillista.
Hienoa että yli 80 on yläpeukulla myös tätä mieltä. 🙂
Jalokuvien perusteella Eva pääsee vapaaksi. Eva on kotitalonsa edessä Mikin kanssa, molemmat hymyilevät. Ehkä Miki saa todistettua Evan syyttömyyden?
Onkohan ampuja sitten Päivi, joka esim. on tutkinut tapausta itsekseen.
Yhdessä jaksokuvassa tammikuun ekalta viikolta Linda ja Viola on jotenki surullisia. Antonin murha paljastuu, ihan varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Jalokuvien perusteella Eva pääsee vapaaksi. Eva on kotitalonsa edessä Mikin kanssa, molemmat hymyilevät. Ehkä Miki saa todistettua Evan syyttömyyden?
Jaksokuvien*
Tuossa jaksokuvassa jossa Eva on Mikin kanssa näyttää vähän siltä kuin Eva pitäisi kiinni Mikin takinreunuksesta, jos zoomaa vähän niin näkyy jomman kumman sormet joissa on avain. Tuleekohan heidän välilleen jotain?
Iidakin oli joskus yhdessä Antonin kanssa.
Toivottavasti tässä ei käy niin, että Aaro on lavastanut Karin syylliseks Antonin murhaan sillon...
Vierailija kirjoitti:
Iidakin oli joskus yhdessä Antonin kanssa.
Niin oli, mitä siitä? Eiköhän se poliisille menevä nainen ole se korjaamon naapurissa työskennellyt ja Aaron Antonin "onnettomuuspäivänä" nähnyt nainen, jonka Aaro silloin hiljensi.
Kiinnostaa jos kuvaavat maskihuoneessa ja muita näyttelijöitä. itse löpinät ei niin paljoa vaikka niissäkin on joskus ihan hyviä juttuja. Jos vastaavat johonkin muukin kuin lempiväriin tai ruokaan :D