Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
Miksei tässä sarjassa kukaan koskaan ammu varmistuslaukausta? Sitten Aaro olisi ainakin vainaa.
Jerekin taisi olla Lindan seurassa, kun näytettiin ampumista ja pakenemista. Jotakin outoa Jeressä kyllä on ja rikollinen puoli tuotu esille. Voisiko Jerellä olla kontakteja tähän hommaan? Seireeni?
Miksi Sabrina ja Sampo eivät ota oikeutta omiin käsiinsä ja julkaise lehdessä vainoajan kuvaa? Toisaalta varmasti homma menisi pieleen ja Lauri onnistuisi vaihtamaan oman kuvansa tilalle Sabrinan tai Sampon kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Jerekin taisi olla Lindan seurassa, kun näytettiin ampumista ja pakenemista. Jotakin outoa Jeressä kyllä on ja rikollinen puoli tuotu esille. Voisiko Jerellä olla kontakteja tähän hommaan? Seireeni?
Jos Aaron ampuminen ei tapahtunut kronologisessa järjestyksessä, Jere ampui Aaroa ja tämä makasi verisenä lattialla, kun Jere jutteli Lindan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Aaron ampuminen ei tapahtunut kronologisessa järjestyksessä, Jere ampui Aaroa ja tämä makasi verisenä lattialla, kun Jere jutteli Lindan kanssa.
Mikä motiivi Jerellä olisi? Ellei Aaro ole tehnyt pahaa Jeren läheisille.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Sabrina ja Sampo eivät ota oikeutta omiin käsiinsä ja julkaise lehdessä vainoajan kuvaa? Toisaalta varmasti homma menisi pieleen ja Lauri onnistuisi vaihtamaan oman kuvansa tilalle Sabrinan tai Sampon kuvan.
😅😂🤣😅😂🤣
Salkkarit logiikalla, kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Seiskassa oli pitkä paljastukset. Laitan omin sanoin ne joita ei vielä mainittu.
- Anna on muuttanut uuteen osoitteeseen. Anna käyttäytyy oudosti kohdatessaan vanhat kamunsa ja pian Severi ja Benjamin saa avunpyyntöviestin. > Mikäköhän Annalla on meneillään?
- Ismo seuraa Kallea treffeille ja päättää puuttua peliin, kun tilaavat oluet. Mutta Ismo on käsittänyt tilanteen väärin. > Veikkaan, että kyse on alkoholittomista versiosta tai Ismo yksinkertaisesti kuulee väärin.
- Lasse ja Jere päättävät etsiä aseen meren pohjasta. > Varmaan ampujan ase ja Evan jää mereen.
Onko Anna jäännyt johonkin vaihtoehtohoitoja tyrkyttävän New Age ryhmän vangiksi?
Mitenkä Seiskan sivuilta löytää Salatut elämät viikkojuorut. En ole löytänyt. Vaan vanhoja juttuja löytyy mm. Akista ja Sannista.
Tarkoitetaankohan tuolla "Mikillä ja Susulla uudet partnerit mielessä" sitä että molemmat ovat ihastuneet johonkin toiseen? Jos tarkoittaa, niin Susun ihastus on varmaankin Aki. Mutta kuka Mikin? Eva? Linda? Iida?
Itse veikkaan Evaa. Miki kohteli häntä todella ystävällisesti.
Toivottavasti Annan tapaus ei ole mikään iso homma ja selviäisi pian, koska tässä on Aaron ampuminen ja vainoaminen selvitettävä. Turhauttavaa jos täytyy pitkään spekuloida, että mikähän sillä Annallakin nyt oikein on.
Anna on salee kans raskaana Reissulle. Sitten ois Reissulla ongelma. Anna on kyl turhin hahmo ikinä tässä sarjassa. Miksi sitä jatketaan..
Ilmeisesti ensi viikolla tulee se kohtaus, josta oli syyskuussa puhetta. Kalle on aamulla vihainen Ismolle, joka tunnu ymmärtävän mitä väärää on tehnyt ja Kalle mainitsee jotakin Laurista. Kuvattu Delismon edessä.
Voi, että kun ampuja ois joku vanha hahmo. Potentiaalisia kyl riittäisi. Just Laura tai sitten sen poika Sauli. Eli se näki totuuden heti Aarosta ja inhosi sitä. Tai jos Oona tulisi takaisin kun sarjassa kuitenkin on siihen liittyviä hahmoja eli pystyttäisiin tuomaan hahmo sisälle sarjaan. Tai sitten Paula tai Jenni vois herätä kuolleista, haha. No ei sentään mut motiivi niillä oisi. Hölmöä jos on Lauri tai joku seireeni. Käyttäisi nyt hieman mielikuvitusta eli ei mitään uutta hahmoa syylliseksi. Sekä ton aseen vaihtumishomman kyl arvasi. Sekä onhan toi surkuhupaisaa et Linda voisi muka olla tossa mukana ja mennä selliin noin vain. Aaro on sen isä ja Eevan kanssa kuvioita kuten katkera sille Jirin takia. Huonoin poliisi ikinä jopa Salkkareissa. Jos oisin Eeva sanoisin sille suorat sanat kun tuli soittaa suutaan eli miksi käsikirjoittaja ei oo pitkään aikaan kirjoittanut mitään kommenttia Eevalle. On kuin alentuva eli ei Eeva oo aikaisemmin ollut hahmo joka jää hiljaiseksi. Kertoisi sille et on paskin poliisi ikinä eikä voi sekaantua tohon juttuun. Jotenkin sekin et Linda on Aaron puolella on hukkuu mitä siitä kerrottiin Lauran aikoihin eli oli samalla tavalla kuin Oona pelokas lapsi ja pelkäsi Aaroa. Sekä ikinä ei selitetty miksi Päivi väitti aikanaan Lauralle ja Paulalle et tyttären nimi on Jenna. Eli oliko se keino suojella Lindaa vai mitä.
Sekä luulen et se lohtuus kaikessa liittyy siihen et Mustavaarat haluu tappaa Camillan eli tulee jotain takapakkia yms. uudestaan. Ainakin toivon mielummin kuin johonkin Susuun. Mitenkähän se paperi keissi eli ei tunnu Akinkaan juonikuviot etenevän kauheesti. Toivottavasti ei tuu mitään Susun kanssa, paskin juttu ikinä eli ei sovi mitenkään kuvioon.
Ismo saa kohta kuvansa taululle mikäli Lauri pelkästään hyötymystarkoituksessa on Kallen kanssa ja Ismo koittaa estää heidän suhteensa etenemistä. Silloin Ismo pitää raivata tieltä. Toivon, että mitään pahaa ei tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Ismo saa kohta kuvansa taululle mikäli Lauri pelkästään hyötymystarkoituksessa on Kallen kanssa ja Ismo koittaa estää heidän suhteensa etenemistä. Silloin Ismo pitää raivata tieltä. Toivon, että mitään pahaa ei tapahdu.
Lauri vain pelaa Ismon ja Kallen välit sirpaleiksi ja sitten alkaa hämmentämään Kallen elämää. Lopulta kukaan ei huomaakaan mitä kaikkea suhteessa tapahtuu ja kuinka pahaksi tilanteet kärjistyvät. Ismo voivottelee seuraavat vuodet poikansa kohtaloa ja tietenkin sitä, että ei kyennyt tekemään yhtään mitään.
Jotenkin oon varma et ampuja on nainen. Tuli vain fiilis. Käsikin näytti siltä. Päivissä olisi se puoli et on välissä ollut sarjassa kun jos oikeesti olisi Laura yms. vaatisi sen sarjaan paluun mikä toivottavasti nähdään myös. Hemmo Karjaa oon nähnyt useasti Konalassa syksyllä (kun oon siellä treeneissä käyny koiran kanssa) ja oon miettinyt onko voinut palata tekee vielä jaksoja. Jakson nimissä ainakin on et Seppo on vuoden lopulla taas mukana. Siinä lukee myös "todistaja" eli mihinklhän se liittyy.
Ehkäpä kopteriturmasta selviää, että ei ollutkaan vahinko ja siten kaikki suru alkaa nousta pintaan ja Seppo tulee pitämään perheestään huolta.
Akifani kirjoitti:
Jotenkin oon varma et ampuja on nainen. Tuli vain fiilis. Käsikin näytti siltä. Päivissä olisi se puoli et on välissä ollut sarjassa kun jos oikeesti olisi Laura yms. vaatisi sen sarjaan paluun mikä toivottavasti nähdään myös. Hemmo Karjaa oon nähnyt useasti Konalassa syksyllä (kun oon siellä treeneissä käyny koiran kanssa) ja oon miettinyt onko voinut palata tekee vielä jaksoja. Jakson nimissä ainakin on et Seppo on vuoden lopulla taas mukana. Siinä lukee myös "todistaja" eli mihinklhän se liittyy.
Ei kannata liikaa verrata käsiä ampujaan. Vaikka Aaroa saattoi ampua nainen, ampuja voi yhtä hyvin olla mies.
Nyt varmaankin niin, että Aaron tapaukseen ei liity vainooja. Mä ottaisin listalta pois Lassen, Nellan ja Evan. Jereä pohtinut, voisiko?