Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
11.12.2018 |

Uusi ketju poistetun tilalle.

Kommentit (45476)

Vierailija
20441/45476 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä, kun on ollut puhetta peukutuksista, niin taitaa olla myös järjestelmässä vikaa. Katselen ennakoita ja välillä pitänyt tauon ja päivittänyt ketjua. Joskus kirjoittamassani viestissä on monta alapeukkua, mutta seuraavalla kerralla tilanne on muuttunut. Alapeukut ovat muuttuneet yläpeukuksi. Puhutaan siis täsmälleen samasta viestistä eikä uudelleen postatusta viestistä. Tietääkseni peukutuksia ei voi jälkikäteen kukaan muuttaa? Aikaisemmin päivällä koko palsta oli jumissa pidemmän aikaa. Mielestäni ei välttämättä kannata ottaa kauheen vakavasti onko ns. plussaa vai miinusta. Luulen, että osa on vaan jostakin viasta johtuvaa. 

Vierailija
20442/45476 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttiko Aki kirjoille Camillan kämppään? Jos ei, niin eipä ole Akinkaan koti automaattisesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20443/45476 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä, kun on ollut puhetta peukutuksista, niin taitaa olla myös järjestelmässä vikaa. Katselen ennakoita ja välillä pitänyt tauon ja päivittänyt ketjua. Joskus kirjoittamassani viestissä on monta alapeukkua, mutta seuraavalla kerralla tilanne on muuttunut. Alapeukut ovat muuttuneet yläpeukuksi. Puhutaan siis täsmälleen samasta viestistä eikä uudelleen postatusta viestistä. Tietääkseni peukutuksia ei voi jälkikäteen kukaan muuttaa? Aikaisemmin päivällä koko palsta oli jumissa pidemmän aikaa. Mielestäni ei välttämättä kannata ottaa kauheen vakavasti onko ns. plussaa vai miinusta. Luulen, että osa on vaan jostakin viasta johtuvaa. 

Itse uskon (en 100%), että jotkut antavat ensiksi yläpeukun, mutta vaihtavat sen alapeukuksi ja päinvastoin. Peukutuksia voi halutessaan muuttaa.

Vierailija
20444/45476 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse uskon (en 100%), että jotkut antavat ensiksi yläpeukun, mutta vaihtavat sen alapeukuksi ja päinvastoin. Peukutuksia voi halutessaan muuttaa.

Hupsista, en olekaan huomannut sen olevan nykyään mahdollista. Perun siis puheeni. Anteeksi. Joskus aikaisemmin ei voinut ja muistan esimerkiksi, kun ärsytti vahingossa painettu alapeukku hyvälle viestille.

Vierailija
20445/45476 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä mua häiritsee aina, kun joku kirjoittaa väärin hahmojen nimet. Sabrina ei ole Sabriina eikä Eva ole Eeva, vaikka puhekielessä saatetaan puhua jokainen vähän miten sattuu. Mutta ei haittaa: Sabrinan näyttelijä kirjoitti somepäivänä Sabriina ja Evan näyttelijä omaan storyynsa aikaisemmin syksyllä Nadia. 

Vierailija
20446/45476 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hupsista, en olekaan huomannut sen olevan nykyään mahdollista. Perun siis puheeni. Anteeksi. Joskus aikaisemmin ei voinut ja muistan esimerkiksi, kun ärsytti vahingossa painettu alapeukku hyvälle viestille.

Ei tarvitse anteeksi pyytää. Minulle selvisi vahingossa, kun annoin vahingossa alapeukun ja kokeilin, onko peukkua mahdollista muuttaa.

Vierailija
20447/45476 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä mua häiritsee aina, kun joku kirjoittaa väärin hahmojen nimet. Sabrina ei ole Sabriina eikä Eva ole Eeva, vaikka puhekielessä saatetaan puhua jokainen vähän miten sattuu. Mutta ei haittaa: Sabrinan näyttelijä kirjoitti somepäivänä Sabriina ja Evan näyttelijä omaan storyynsa aikaisemmin syksyllä Nadia. 

Kyllä, olet oikeassa. Täällä pitää kirjoittaa täydellistä kirjakieltä eikä "väärin" kirjoitettuja nimiä yms. sallita. Jos ei kykene täydelliseen kirjakielisyyteen, ei saa jakaa omia ajatuksia tms. Puhumattakaan kirjoitusvirheitä.

Vierailija
20448/45476 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan nuolia, eikä peukkuja.

Vierailija
20449/45476 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti seuraavissa ennakoissa Kallen ja Laurin illallisella tulee edes yksi pieni vihje, miksi Lauri piinaisi Sabrinaa. Mua ainakin kiinnostaa paljon millaisia motiiveilla Lauri on liikenteessä vai onko motiivia ollenkaan?

Vierailija
20450/45476 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on mielenkiintoinen, koska... No... Enpä taidakaan sanoa.

Vierailija
20451/45476 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttiko Aki kirjoille Camillan kämppään? Jos ei, niin eipä ole Akinkaan koti automaattisesti. 

Camillan asunto on omistusasunto, ei vuokra-asunto. Aviopuolisona Akilla on tietenkin oikeis Camillan asuntoon joka on Camillan omaisuutta mutta aviopuolisona heidän yhteistä omaisuutta.. Jos ei ole avioehtoa.

Vierailija
20452/45476 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Severin, Benjaminin ja Violan pohdinnat ampujasta olivat kyllä kuin suoraan Jodelista tai täällä heitetyistä ehdotuksista, siis niistä jotka on tarkoituksella läpällä vedetty överiksi.

Severi "Lasse vihaa ainaki Aaroa sydämensä pohjasta."

Benjamin: "Ja mummi, mut tuskin se on tullu Kankaanpäästä ammuskelemaan. Ismo?"

Viola: "No en mä usko."

Severi: "Se oli varmaan Nadja." 

:D

Nämä on probakandaa. Eivät todellisia reploja. Kommentoin siksi, ettei joku vaan erehdy uskomaan ja levitä valheellista tietoa.

Vierailija
20453/45476 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Camillan asunto on omistusasunto, ei vuokra-asunto. Aviopuolisona Akilla on tietenkin oikeis Camillan asuntoon joka on Camillan omaisuutta mutta aviopuolisona heidän yhteistä omaisuutta.. Jos ei ole avioehtoa.

Edelleen avioliiton aikana kenenkään omat omistussuhteet eivät mitenkään muutu yhteisiksi, vaikka toki varmasti Akilla on näennäisesti oikeus muuttaa asuntoon ja tuskin sitä kukaan edes pahaksensa pistää. 

Vierailija
20454/45476 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Severin, Benjaminin ja Violan pohdinnat ampujasta olivat kyllä kuin suoraan Jodelista tai täällä heitetyistä ehdotuksista, siis niistä jotka on tarkoituksella läpällä vedetty överiksi.

Nämä on probakandaa. Eivät todellisia reploja. Kommentoin siksi, ettei joku vaan erehdy uskomaan ja levitä valheellista tietoa.

Oletteko Te Hercule Poirot?

Vierailija
20455/45476 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan itse levität väärää tietoa. Ovat torstain jaksosta, kun nuoriso Miraa ja Nellaa lukuun ottamatta ovat Moosessa.

Vierailija
20456/45476 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli, että jotkut tarttuu näihin selvästi provomielessä laitettuihin viesteihin. Elleivät toimi niin kuin ikis eli vastaavat itselleen ja vaikuttaa siltä kuin olisi paljon keskustelua samasta aiheesta. Todellisuudessa yksinpuhelua.

Vierailija
20457/45476 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan sitä päivää innolla, kun tämä ketju menee lukkoon tai se poistetaan :D :D

Sitten tehdään uusi ketju. Ei todellakaan ensimmäinen kerta, mutta onhan tämä nykyinen päässyt yli tuhannen sivun kuten se aikojen alussa ollut ketju. Suljettiin jatkuvan jankkauksen takia lopullisesti. 

Vierailija
20458/45476 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä puhutaan välillä Sepon paluusta. Mutta mihin ihme rooliin Seppo palaisi sarjassa että olisi mielenkiintoinen. Liian vanha mies kiinteistöhoitajaksi ja ei sellasia harja-moppi talonmiehiä ole enää missää.

Vierailija
20459/45476 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Salkkari keskustelijoille 2016-2020. En vain jaksa tätä enää.

Vierailija
20460/45476 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä puhutaan välillä Sepon paluusta. Mutta mihin ihme rooliin Seppo palaisi sarjassa että olisi mielenkiintoinen. Liian vanha mies kiinteistöhoitajaksi ja ei sellasia harja-moppi talonmiehiä ole enää missää.

Tukemaan Karia ja Lellua, vaikka eivät enää vaikuta kovin surulliselta ja varmaan Ismoa moikkaamaan. Ilmeisesti myös Nellan ja Ressun uusintahäät nähdään Sepon vierailun aikana. Naimisiin on vissiin "pakko" mennä.

Ketju on lukittu.