Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
Vierailija kirjoitti:
Kallelle voisi tulla myöhemmin sellainen juonikuvio, että hän tapaa miehen, joka kuinnostuu Kallesta (ja Kallekin hieman siitä), mutta Kalle ei enää pysty yhtään luottamaan miehiin eikä usko rakkauteen. Hän epäilisi myös uuden miehen sanoja, tarkoitusperiä eikä haluaisi millään päästää lähelle. Kieltäisi itseltään kaikki tunteet, ettei taas satu. Pikkuhiljaa Kalle oppisi taas luottamaan tai sitten pitäisi yllä suojakuorta, jonka läpi ei päästä muita. Kallella voisi olla edessään onni tai kielletty onni. Kumman valitsee. Haluaako olla loppuelämän yksin ja epäille kaikkia? Vai uskaltaako avata taas sydämensä?
Miksei Kallen kohdalla voitas kokeilla toisenlaista juonta. Kalle ei tapaiskaan ketää miestä vaan joku nainen alkais pokaa Kallea ja sitten voitas seurata kuinka Kalle liemii itsensä irti kiinostuksensa kohteesta: tuota noin. Mä mä oon oon Ho Ho homo.
Snowman And Neger IS coming soon
Toivottavasti tulee erittäin kylmä kesä menkää sinne etelään jos haluatte lämpöä Suomessa kuuluu olla kylmä
Talvi on parasta aikaa kylmä toivoa tulee jääkausi
Tota Susun pestistä jauhetaan niin paljon "reittä pitkin" saadulta, että alkaa kohta miettii et oliko se niin? Tai oliko Akilla kuitenkin takaa-ajatuksia? Lassen teoria pitääkin paikkaansa ja Pihliksestä tulee rikollisuuden pesäke?
Vierailija kirjoitti:
Annoin MTV:lle ja tuotannolle palautetta, että jatkossa vähemmän jaksokuvia (tai sitten vähemmän paljastavia jaksokuvia) ja näyttelijöille palautetta, jos he jakavat kuvia tai videoita esim. Instagramissa, jotka spoilaavat jotain oleellista (taustalla näkyviä näyttelijöitä yms.).
Kun he lukivat viestisi, he nauroivat kunnolla. Nöyryytit itsesi. Eivät he tee mitään.
Kari panee Sallaa kunnolla ja kovaa. On se Salla vaan hotkissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kallelle voisi tulla myöhemmin sellainen juonikuvio, että hän tapaa miehen, joka kuinnostuu Kallesta (ja Kallekin hieman siitä), mutta Kalle ei enää pysty yhtään luottamaan miehiin eikä usko rakkauteen. Hän epäilisi myös uuden miehen sanoja, tarkoitusperiä eikä haluaisi millään päästää lähelle. Kieltäisi itseltään kaikki tunteet, ettei taas satu. Pikkuhiljaa Kalle oppisi taas luottamaan tai sitten pitäisi yllä suojakuorta, jonka läpi ei päästä muita. Kallella voisi olla edessään onni tai kielletty onni. Kumman valitsee. Haluaako olla loppuelämän yksin ja epäille kaikkia? Vai uskaltaako avata taas sydämensä?
Miksei Kallen kohdalla voitas kokeilla toisenlaista juonta. Kalle ei tapaiskaan ketää miestä vaan joku nainen alkais pokaa Kallea ja sitten voitas seurata kuinka Kalle liemii itsensä irti kiinostuksensa kohteesta: tuota noin. Mä mä oon oon Ho Ho homo.
Nauroin tälle, mutta Kalle on niin avoin homoutensa kanssa, että ei tollanen ois ongelma kertoa sekä kaikki sen tietää eli kummallista jos yksi nainen ei saisi asiaa ongittua tietoonsa mitenkään.
Akilla ei olisi ollut varaa määrätä nelikkoa, koska hän ja Susu olivat Ismon saunavuorolla muhinoimassa.
Pissis Viisikko ja äijä nelikko siinä se
Vierailija kirjoitti:
Akilla ei olisi ollut varaa määrätä nelikkoa, koska hän ja Susu olivat Ismon saunavuorolla muhinoimassa.
Mistä tiedät, että oli Ismon saunavuoro? Ettei vain ollut Akin, ja nelikko oli tulossa väärään aikaan?
Eikö Elina pitää vihata tai varoa Kalleakin, kun kalle on toivon biologinen setä Toivolle.
Lasse, Lasse, Lasse t. Aaro
Vierailija kirjoitti:
Annoin MTV:lle ja tuotannolle palautetta, että jatkossa vähemmän jaksokuvia (tai sitten vähemmän paljastavia jaksokuvia) ja näyttelijöille palautetta, jos he jakavat kuvia tai videoita esim. Instagramissa, jotka spoilaavat jotain oleellista (taustalla näkyviä näyttelijöitä yms.).
Kiitos päivän nauruista! :D
Miksi Iljan adoptio oli aidompi kuin Toivon adoptio ainakin Iljan adoptio paperit näytettiin, mutta ei ikinä Toivon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että oli Ismon saunavuoro? Ettei vain ollut Akin, ja nelikko oli tulossa väärään aikaan?
Itse tulkitsin, että Ismo tarkoitti meidän vuorolla omaa saunavuoroaan.
Onko toi Elinan kotiasu jokin villakerrasto? Näyttää ihan sellaiselta.
VT is The Bower Rangers