Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
11.12.2018 |

Uusi ketju poistetun tilalle.

Kommentit (45476)

Vierailija
3281/45476 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pete & Aku ♡

Siis tässä https://www.instagram.com/p/BzTjrCCl8SJ/?igshid=sl28xtm2dbpo

Vierailija
3282/45476 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole katsonut salkkareita vuosiin, mutta voisiko joku selittää, miksi Pääkkösen "paluu" on nyt niin iso juttu? Onhan siellä käsittääkseni monta muutakin hahmoa tullut takaisin näihin extrajuttuihin. Onko Pääkkönen muka niin suuri stara? 

Saku Salin on ollut monen suosikkihahmo sekä Miian ja Sakun rakkaustarina jäi riipaisevasti kesken. Onhan Pääkkönen siitä poikkeuksellinen, että on noussut pinnalle Salkkareista ja päässyt tekemään ulkomailla töitä. Sakun poislähdöstä on 18 vuotta ja taitaa olla pisin aika olla poissa ennen, kun on tehnyt vierailun. Toki Venla Saartamon vierailu runkosarjassa oli iso juttu 2016 (kesäuusinnoissa tulee kyseinen jakso elokuussa) ja onhan noita Aki Nikkinen, Jenni Vainio ja Markus Ekholm viime vuoden Pihlajasadussa.

Siis ymmärrän hahmon suosion, mutta tarkoitin sitä ihmettelyä, että "vau, miten saivat Pääkkösen palaamaan, nyt on iso juttu. En puhunut siis Sakun paluusta vaan Pääkkösen paluusta. En minä ole nähnyt tällaista hehkutusta esimerkiksi Markuksen paluusta. En edes tiennyt, että hänkin on käynyt Pihlajasadussa. Pääkköstä hehkutetaan ihan joka paikassa. Muiden Salinien paluustakaan ei ole tehty kovin suurta numeroa, mutta Pääkkösen kuva näkyy joka paikassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3283/45476 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan roolihahmojen vanhoja vaatteita säilytetään? Jukan molemmat kauluspaidat oli Kososen vanhoja sekä trailerissa näkyi Gunnarin yöpuku, Sakulla taisi olla Kallen musta paita, Siljalla Pepin kukkapaita, Katrilla on Camillan paita ja Helillä Monican takki. 

Apua. Hatunnosto sulle. Itse en todellakaan olisi huomannut kuka muu hahmo on käyttänyt aiemmin mitäkin paitaa. Tunnistaisin ainoastaan Karin ja Ismon takit :D

Kieltämättä tulee välillä aika tarkkaan katsottua. Runkosarjan sisällä ei yleensä kierrä vaatteet vaan niitä hyödynnetään spin-off -sarjoissa. Jukan kauluspaidoista huomasi, ettei istunut kovin hyvin päälle. Kosonen oli isompi ja Jukka pienempi, joten niissä näkyi tyhjää tilaa. Ilmeisesti suurin osa vaatteista säästetään tämmöisiä juttuja varten? Olen kuitenkin ymmärtänyt, että vaatteita myydään näyttelijöille itselleen tai viedään kierrätykseen. Toisaalta Aaron nahkatakki säästettiin, vaikka kuoli ja Sakun aurinkolasit oli Karilla raveissa. :D

Vierailija
3284/45476 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole katsonut salkkareita vuosiin, mutta voisiko joku selittää, miksi Pääkkösen "paluu" on nyt niin iso juttu? Onhan siellä käsittääkseni monta muutakin hahmoa tullut takaisin näihin extrajuttuihin. Onko Pääkkönen muka niin suuri stara? 

Saku Salin on ollut monen suosikkihahmo sekä Miian ja Sakun rakkaustarina jäi riipaisevasti kesken. Onhan Pääkkönen siitä poikkeuksellinen, että on noussut pinnalle Salkkareista ja päässyt tekemään ulkomailla töitä. Sakun poislähdöstä on 18 vuotta ja taitaa olla pisin aika olla poissa ennen, kun on tehnyt vierailun. Toki Venla Saartamon vierailu runkosarjassa oli iso juttu 2016 (kesäuusinnoissa tulee kyseinen jakso elokuussa) ja onhan noita Aki Nikkinen, Jenni Vainio ja Markus Ekholm viime vuoden Pihlajasadussa.

Siis ymmärrän hahmon suosion, mutta tarkoitin sitä ihmettelyä, että "vau, miten saivat Pääkkösen palaamaan, nyt on iso juttu. En puhunut siis Sakun paluusta vaan Pääkkösen paluusta. En minä ole nähnyt tällaista hehkutusta esimerkiksi Markuksen paluusta. En edes tiennyt, että hänkin on käynyt Pihlajasadussa. Pääkköstä hehkutetaan ihan joka paikassa. Muiden Salinien paluustakaan ei ole tehty kovin suurta numeroa, mutta Pääkkösen kuva näkyy joka paikassa. 

Jasper Pääkkönen on tällä hetkellä tunnettu myös ulkomailla. Ei ollut mikään pieni rooli Spike Leen elokuvassa viime vuonna, joka keräsi ihan hyvin maailmalla katsojia. Spike Lee voitti Oscarin parhaasta  sovitetusta käsikirjoituksesta elokuvasta. Pääkkönen sai roolin heti seuraavasta Leen elokuvasta ja on sillä johonkin Amazonissa nähtävään sarjaan kiinnitys. Ymmärtääkseni kyseessä on yksi sarjan päähenkilöistä. Kaiken tämän jälkeen tulee Salkkareihin ja Pihlajakadulle niin aika kova juttu. :D

Vierailija
3285/45476 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä olisi nähtävillä kaikki Sievisten jaksot. Kovin suuria odotuksia ei ole, mutta ilmeisesti Helillä ja Evalla sekä Lassella ja Evalla tulee jotakin juttua samaan aikaan. Lopulta kaikki taitaa päättyä siihen, että Lasse jää yksin ja Aaro nappaa Paulan. Onkohan Aaro erilainen tässä todellisuudessa?

Vierailija
3286/45476 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi ettei Annikaa varmaan nähdä Pihlajasadussa, mutta olisipa tässä todellisuudessa elossa. Voitaisiin mainita, että on Jenkeissä unelmiensa ammatissa eli muotisuunnittelijana. 

Vierailija
3287/45476 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi69 oli MC Taalasbiilin mainoksessa! 😂

Vierailija
3288/45476 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jussi69 oli MC Taalasbiilin mainoksessa! 😂

Traileri myös bongattu! On varmaan ihan hauskaa kevyttä viihdettä. Kari oli jossain kuppilassa mikrofonin varressa ja Kari & Skäbä sanoivat yhteen ääneen "ei jumalauta" :D 

Vierailija
3289/45476 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä ihmiset tarkoittaa sillä, että "Pihlajasadun perusteella huomaa, että käsikirjoittajat kyllä osaavat, jos vain haluaisivat"? Miten niin Pihlajasadun käsikirjoitus on niin erityisen hyvä, tai edes erilainen kuin runkosarjan? 

Mielestäni käsikirjoitus on tässäkin vain sitä samaa kolmiodraamalässytystä, mitä runkosarjakin on ollut vuosia. Vain vanhojen hahmojen paluut kaunistelevat mielikuvaanne sarjasta, ja se on mielestänne erityisen hyvä. Olen katsonut Salattuja elämiä vasta noin vuoden, joten minulla ei ole mitään erityistä suhdetta mihinkään hahmoon. Sempä takia voinkin hyvin todeta, että Pihlajasadun käsikirjoitus on tismalleen samaa tavaraa, kuin runkosarjakin nykyään.

Vierailija
3290/45476 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmettä ihmiset tarkoittaa sillä, että "Pihlajasadun perusteella huomaa, että käsikirjoittajat kyllä osaavat, jos vain haluaisivat"? Miten niin Pihlajasadun käsikirjoitus on niin erityisen hyvä, tai edes erilainen kuin runkosarjan? 

Mielestäni käsikirjoitus on tässäkin vain sitä samaa kolmiodraamalässytystä, mitä runkosarjakin on ollut vuosia. Vain vanhojen hahmojen paluut kaunistelevat mielikuvaanne sarjasta, ja se on mielestänne erityisen hyvä. Olen katsonut Salattuja elämiä vasta noin vuoden, joten minulla ei ole mitään erityistä suhdetta mihinkään hahmoon. Sempä takia voinkin hyvin todeta, että Pihlajasadun käsikirjoitus on tismalleen samaa tavaraa, kuin runkosarjakin nykyään.

Tismalleen samaa mieltä.

Vierailija
3291/45476 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akin näkee mieluummin Camillan kuin Sannin kanssa. Aki ja Sanni ei ole kenenkään mielestä hyvä pari. Aki on Sannin kanssa tasan sen takia, että saisi Camillan takaisin. Ei Aki ole oikeasti rakastunut.

Vierailija
3292/45476 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmiodraamat ei tietenkään ole uusia. Hannan ja Aleksin suhde oli heti ensimmäisillä ja paljon pahempi, kuin Pihlajasadussa Hannan ja Jukan pettäminen. Silti koen, että tässä oli ns. normaalimpi käsikirjoitus. Kuten olen aikasemminkin todennut: Pihlajasadussa oli selkeä alku ja loppu. Vanhat näyttelijät teki oman nostalgiansa.

Vierailija
3293/45476 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan selvää, ettei Salinit olisi toiminut samalla tavalla jos tämä kaikki olisi ollut runkosarjassa mukana. Kannattaa katsoa Salkkareiden jaksoja jokaiselta kaudelta, niin huomaa muutoksen. Mulle tuli ainakin Pihlajasatua katsoessa semmonen fiilis, kuin seuraisi vanhojen aikojen jaksoja.

Vierailija
3294/45476 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodostan mielipiteeni käsikirjoituksesta sen jälkeen, kun Sievisten jaksotkin on nähty.

Vierailija
3295/45476 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson parhaillaan Pihlajasadun Sievisten ekaa jaksoa ja kyllä muuten Lassen näyttelijä eli Timo Jurkka on hyvä näyttelijä ja ei mitään tönkköyttä parin vuoden poissaolon jälkeen! Samat sanat Johanna Nurmimaasta👌

Vierailija
3296/45476 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin ensimmäiset 10 minuuttia jaksosta, ihan loistavaa 😂 tosin en ekan jakson perusteella oikein muuten tiedä mitä pitäisi ajatella.

Vierailija
3297/45476 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä tämä Sievisten ensimmäinen jakso! Jäin miettimään, että oliko Severi sitten Paulan ja Lassen lapsi tässä todellisuudessa, kun eivät missään kohtaa olleet eronneet?

Vierailija
3298/45476 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän vaikea "tunnista repliikki" -videon repliikit. Muutamat oli selkeitä, mutta suurin osa olisi voinut sopia kenelle tahansa. 

Vierailija
3299/45476 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmiodraamat ei tietenkään ole uusia. Hannan ja Aleksin suhde oli heti ensimmäisillä ja paljon pahempi, kuin Pihlajasadussa Hannan ja Jukan pettäminen. Silti koen, että tässä oli ns. normaalimpi käsikirjoitus. Kuten olen aikasemminkin todennut: Pihlajasadussa oli selkeä alku ja loppu. Vanhat näyttelijät teki oman nostalgiansa.

Väitä, että tuo vanhojen näyttelijöiden tuoma nostalgia vaikuttaa sarjaa aina katsoneiden mielipiteeseen käsikirjoituksesta. Todellisuudessa se on samaa höttöä, kuin runkosarjakin. 

Sievisten jaksoissa ei myöskään ole juuri muuta, kuin kolmiodraamaa. Evalla oli vajaassa kahdessa tunnissa 3 "kumppania"...

Vierailija
3300/45476 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kattelen vanhoja pätkiä YouTubesta. Mistä ihmeestä Ismo sai päähänsä, että olisi tappanut Heikin? :Dd

Ketju on lukittu.