Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
Vierailija kirjoitti:
Miten on silti niin jäykkää näyttelemistä vaikka suurinosa ilmeisesti kuitenki ihan ammattilaisia?
Eihän tietenkään koulutus ole mikään tae, mutta onhan esim. teakkiin aika vaikea päästä.
Mitkä hahmot/näyttelijät mielestäni on jäykkiä? Sellaisista, jotka on saanut koulutuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Miki pelasti Nadjan veden alta, Nadja olisi pitänyt käyttää sairaalassa ja kun o kyse alaikäisestä, kuvioon olisi astunut sosiaaliviranomaiset, joten Nadja ei olisi nyt millään Nellan käsissä (antoi Nadjan Evan käsiin pakomatkalle) vaan sijoitusperheessä. Jämpti on näin!
Nadja oli sairaalassa, koska Nella ja Lasse olivat siellä. Eva oli jo viety tutkintavankeuteen takaisin.
Sossuista olen samaa mieltä. Iljan perässä oli sossut vaan isäehdokkaiden ja kouluun unohtamisen takia, mutta nyt Nadjan tilanne ei muka kiinnosta. Raskaana oleva lukiolainen hoitaa pääasiassa tyttöä yksin.
Hyvä pointti, raskaanaoleva lukiolainen vastaa 100% Nadjan hyvinvoinnista.
Mä olen myös ihmetellyt, että miten Nadjan hoito on järjestetty. Onko Nadja päivähoidossa? Joskus Jiri ja Eva puhuivat siitä, mutta tulkitsin hätävalheeksi. Ilmeisesti Nadja asuu Nellan kanssa, joka käy samaan aikaan lukiota ja loppuraskaudessa menossa. Lasse on töissä ja Severikin käy koulua. Miten pystyvät kolmistaan huolehtimaan Nadjan hoidosta? Viola sitä jossaki tämän viikon jaksoissa kyseli Nellalta, että miten jaksat tämän kaiken keskellä käydä koulussa. Onneksi Eva ilmeisesti pääsee ensi vuonna heti vapaaksi.
Miksi sitä äänenvaienninta ei löytyny?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen myös ihmetellyt, että miten Nadjan hoito on järjestetty. Onko Nadja päivähoidossa? Joskus Jiri ja Eva puhuivat siitä, mutta tulkitsin hätävalheeksi. Ilmeisesti Nadja asuu Nellan kanssa, joka käy samaan aikaan lukiota ja loppuraskaudessa menossa. Lasse on töissä ja Severikin käy koulua. Miten pystyvät kolmistaan huolehtimaan Nadjan hoidosta? Viola sitä jossaki tämän viikon jaksoissa kyseli Nellalta, että miten jaksat tämän kaiken keskellä käydä koulussa. Onneksi Eva ilmeisesti pääsee ensi vuonna heti vapaaksi.
Häh? Eihän noista nuorista kukaa enää koulua käy, muka käyvinään 😅
Harmi kun ei pääse kirjoittaa Severille rooleja. Olisi hienoa jos Severi hehkuttas Benjamilla että sen uusi tyttöystävä on aasialaistaustainen kimma nimeltään Kim Yo Key, oikee insta-star! Sitten ne kuhertelisivat pihliksen saunan suihkussa ja kun Severi vetäisi Kimin pöksyt alas niin siellä oliskin pili 😅
Severin asenne on raivostuttava 🤣
Kyllä oikeasti automaattisesti sossut olisi tulleet kuvioon siinä kohtaa kun Eva joutui tutkintavankeuteen.
Varmaan Severi ja kumppanit ajattelivat, että Jutta on kertonut Lasselle. Ja eivät kokeneet tarvetta kettuilla asiasta. Outoa silti, että Jutta vaan olettaa Ismon kertoneen. Toihan on henkilökohtainen asia. En minä ainakaan haluaisi kenenkään levittelevän sellaisia asioita kenellekkään. Jutta voi tavallaan syyttää itseään. Kyllä parisuhteessa pitää ihan suoraan noin isot asiat kertoa, vaikka ei varmastikaan jokaiselle vastaantulijalle.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan Severi ja kumppanit ajattelivat, että Jutta on kertonut Lasselle. Ja eivät kokeneet tarvetta kettuilla asiasta. Outoa silti, että Jutta vaan olettaa Ismon kertoneen. Toihan on henkilökohtainen asia. En minä ainakaan haluaisi kenenkään levittelevän sellaisia asioita kenellekkään. Jutta voi tavallaan syyttää itseään. Kyllä parisuhteessa pitää ihan suoraan noin isot asiat kertoa, vaikka ei varmastikaan jokaiselle vastaantulijalle.
Ismon tyyliin olisi kyllä sopinut varsinkin silloin kun oli riidoissa Lassen kanssa että olisi naljaillut Lasselle, että meekkö saunaan Jutan kanssa juttelee miesten jutuista, hirvestyksestä ja sellasesta 😅
Mutta hei, Jutta on yhä naimisissa Ismon kanssa, avioeroa ei ole mainittu. Toiseksi, Jutan sukunimikin on Laitela kun muistaakseni muutti sen.
Alkutunnusta varmaan uusitaan alkuvuodesta. Ilmeisesti Salla jää pidemmäksi aikaa, niin korkea aika hänet lisätä tunnariin ja Jutan sukunimi vaihtaa. Lauria tuskin lisätään, jos poistuu kevään puolivälissä. Vaikka onhan se vähän tyhmää, että ei laiteta. Kaikki jotka on aktiivisesti kuvioissa, niin pitäisi olla tunnarissa.
Voi helvetti! Sarjan viimeinen perusäijä, evp majuri Lasse Sievinen tekee itsestään pellen ja juoksee Jutan perässä Jutta, Jutta. Lassen uskottavuus menee jos Lassestakin tulee samanlainen löysämulkku kuin Laitelasta. Eihän tuollainen nyt oikeasti olisi pihliksellä pysynyt salassa. Sitä paitsi. Helppo Ismon, Lassen tai Aaron hahmojen näyttelijöille on näytellä tuota rooliaan Jutta hahmoon mutta entäs jos Juttaa esittäisi mies joka on vaan laitettu naiseksi? 😂
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oikeasti automaattisesti sossut olisi tulleet kuvioon siinä kohtaa kun Eva joutui tutkintavankeuteen.
Salattujen elämien "onnenlahjat". Eva on tutkintavankeudessa, Aaro tutkintavapaudessa 😂
Vierailija kirjoitti:
Voi helvetti! Sarjan viimeinen perusäijä, evp majuri Lasse Sievinen tekee itsestään pellen ja juoksee Jutan perässä Jutta, Jutta. Lassen uskottavuus menee jos Lassestakin tulee samanlainen löysämulkku kuin Laitelasta. Eihän tuollainen nyt oikeasti olisi pihliksellä pysynyt salassa. Sitä paitsi. Helppo Ismon, Lassen tai Aaron hahmojen näyttelijöille on näytellä tuota rooliaan Jutta hahmoon mutta entäs jos Juttaa esittäisi mies joka on vaan laitettu naiseksi? 😂
Siinä vaan mitattaisi kuinka paljon pokkaa näyttelijöillä on tehdä erilaisia rooleja. Trans-ihmisiä kohtaan olisi kyllä suuri häväistys. Kyllä niitä on homon rooleistakin kieltäytyneitä miehiä. Kaikki kunnia niille, jotka uskaltavat lähteä tekemään roolia, joka ei ole yhtään sitä, mistä oikeesti pitää ja uskaltaa olla esimerkkinä.
Toivottavasti myöhemmin näytetään vielä Jeren reaktio Juttaan, koska hän ei varmastikaan tiennyt. Ja ylipäätänsä kaipaisin, että Jeren välejä edesmenneeseen Leo-isään käsiteltäisiin edes pienesti. Sopisi hyvin tähän, koska Leo oli homo ja vieläpä niin, että oli naimisissa naisen kanssa ja sai lapset. Myöhemmin tuli kaapista ulos. Oliko isän suuntaus yksi syy riidoilla? Jeren ensimmäisissä kohtauksissa nostettiin esille se, että jätti silloin aikanaan tulematta hautajaisiin. Vain Joonatan ja heidän kolmas sisarensa Satu Sievinen osallistui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaron suudelma oli pelottava. Oon kuullut monta kertaa, että psykopaatit suutelee silmät auki, mutta tämä lienee osittain vaan urbaania legendaa. Tuli silti mieleen, että näinköhän Aaro oikeesti on tosissaan?
Aaro on sisäinen bi-seksuuali. Mies on mies vaikka munat poistaisi.
Silloin vuosi takaperin, kun muistinmenetys tuli, niin luulin oikeesti Aaron olevan homo. Jotenkin käytös ja pukeutumistyyli muuttui kerta heitolla. Sitten oli se Jirin lihaksien ihailu, vaikka ajatteli vain, miten itse saisi samanlaiset lihakset. Toivottavasti kukaan käsistiimistä ei lukenut, kun täällä joku muu sitä vitsillä ehdotti, että Aaro ja Kalle ihastuvat. Siksi ettei Kallella ole ollut psykopaattimiestä. No, nyt tavallaan Lauri on sellainen.
Salkkareiden logiikka: lähes kaikki pahikset tai demipahikset = psykopaatteja :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Lassen, Ismon, Kallen, Gunnarin, Ullan, Dahlian, Camillan ja Noelin näyttelijöillä ole myös alan koulutus? Tuntuu, että enemmistöllä on näyttelijänkoulutus (tai vähintään vahva harrastustausta), nuoremmilla näyttelijöillä (teinit) luonnollisestikaan ei.
Suurimmalla osalla taitaa olla. Tyyliin Jutan, Sampon, Ainon ja Karin näyttelijtä on ainoita joilla ei ole. Tosin Tommi Taurula (Kari) on loistava itseoppinut näyttelijä. Sekä tietysti lukematon määrä alaikäisenä tai suoraan toisen asteen oppilaitoksista tulleita, jotka eivät ole edes kerenneet hankkia missään kohtaa opintoja alalla. Toivottavasti muistaisivat myös opiskella. Salatut elämät ei ole mikään luvattu vakkaripaikka.
Myöskään Konsta Hietasella (Mikin näyttelijä) ei ymmärtääkseni ole mitään koulutusta.
Vierailija kirjoitti:
Salkkareiden logiikka: lähes kaikki pahikset tai demipahikset = psykopaatteja :D
Tätä olen välillä miettinyt, miksi sarjassa ei ole yhtään "hyvis"-psykopaattia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen välillä miettinyt, miksi sarjassa ei ole yhtään "hyvis"-psykopaattia.
Ns. valkokauluspsykopaatti: yleensä toimitusjohtajia, lääkäreitä, juristeja.. ei koskaan syyllisty rikoksiin, mutta manipuloi ihmisiä helposti omaksi edukseen. Pääsevät pitkälle, koska ovat fiksuja ja hyviä etenemään kieroilulla.
Miten on silti niin jäykkää näyttelemistä vaikka suurinosa ilmeisesti kuitenki ihan ammattilaisia?