Miks salkkareissa osa II
Uusi ketju poistetun tilalle.
Kommentit (45476)
Instagramissa Tiian mukaan Evalle on tapahtumassa kaikkea jännää. Mökiltä vapautuminen varmaan on yksi näistä, mutta sen jälkeen myös kaikenlaista? Isyyskysymyskin todennäköisesti nousee esille tulevaisuudessa.
Mulle tuli mieleen, että Puustinen on Dahlian uusi Pupu. Jos siis päätyy Lindan avulla pyytämään esim. ehdonalaiseen pääsevän vangin palvelijakseen. Ei kyllä mitenkään sopiva vaihtoehto, mutta en yllättyisi.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli mieleen, että Puustinen on Dahlian uusi Pupu. Jos siis päätyy Lindan avulla pyytämään esim. ehdonalaiseen pääsevän vangin palvelijakseen. Ei kyllä mitenkään sopiva vaihtoehto, mutta en yllättyisi.
Kuka Puustinen?
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää niin paljon Ismo, Jutta ja Lasse. Ismon ja Jutan kuviot on aina olleet jotenkin yli-imeliä ja pitkästyttäviä, mutta nyt Lassekin on alkanut käymään hermoille. Mikä Jutassa on niin ihmeellistä? Tähän sopisi juonikuvio, jossa kolmas mies tulee ja vie Jutan. Miehet jää keskenään ruikuttamaan rannalle. :D
No nimenomaan tämä! Oisivat nyt antaneet sen kolmiodraaman kuihtua, kun kerran Ismo ja Jutta palas yhteen, mutta ei. Ärsyttävää jankkaamista. Ja Lassesta on tullut niin ärsyttävä Jutta-asiassa, ettei tosikaan. Mua häiritsee myös se, että Lassen on pakko tietää Jutan olleen ennen mies, mutta asiasta ei ole mainittu sanallakaan mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää niin paljon Ismo, Jutta ja Lasse. Ismon ja Jutan kuviot on aina olleet jotenkin yli-imeliä ja pitkästyttäviä, mutta nyt Lassekin on alkanut käymään hermoille. Mikä Jutassa on niin ihmeellistä? Tähän sopisi juonikuvio, jossa kolmas mies tulee ja vie Jutan. Miehet jää keskenään ruikuttamaan rannalle. :D
Tai oikeastaan nainen, koska Juttahan on mies. Saisi varmasti lopulta rauhan rakkauselömässään.
Olis muuten kannattanu ottaa JuhaJuttaa näyttelemään joku miehekkäämpi nainen, niin olis uskottavampi.
Mä veikkaan, ettei Lasse tiedä asiasta. Se on niin uppiniskainen, ennakkoluuloinen ja vanhanaikainen, että vaikea kuvitella hänen noin vain hyväksyneen, että rakkautensa kohde oli ennen mies. Lasse on sitä tyyppiä, että sulatteluun menisi pidempi aika, kuten Ismollakin.
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan, ettei Lasse tiedä asiasta. Se on niin uppiniskainen, ennakkoluuloinen ja vanhanaikainen, että vaikea kuvitella hänen noin vain hyväksyneen, että rakkautensa kohde oli ennen mies. Lasse on sitä tyyppiä, että sulatteluun menisi pidempi aika, kuten Ismollakin.
Todennäköisesti näin tulee olemaan, vaikka vanhoja jaksoja katsomalla on syytä olettaa, että Lasse tietäisi taustoista. Lasse on ollut samaan aikaan sarjassa kuin Iida ja ehkä jopa törmännyt Mariaan. Outoa jos Lasse ei koskaan kuullut naapurin IIdan äidin koomaan joutumisesta. Veljenpoika Joonatan seurusteli Iidan kanssa. Muistan Joonatanin vitsailleen Moosessa Jirille Jutan taustoista, jonka Iida kuuli. Helena ja Ulla tämän johdosta menivät puhumaan Lasselle Iidan vaikeista taustoista. Tosin keskittyivät puheiden perusteella Pekkaan eikä Juttaan, mutta nykypäivän jaksoista käy ilmi, että Lasse tietää Iidan olevan Jutan tytär ja on nähnyt Iidan tupareissa. Erikoista jos Lasselta on jäänyt faktat kuulematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Evan hiuksien väri on ihmeellistä? Kyllä siellä vettä jostain saa peseytymistä varten joten perus kaupan väreilläkin saa tommosen lopputuloksen ihan itse. Ehkäpä Anni ja Aaro värjäytti ne tai Eva itse halusi.
No ihan sama mistä ne värit on mutta,
Jos olisit vankina jossain niin sullako tulis mieleen että vitsi kun olis kiva värjätä hiukset😂
Ja lisätään tähän vielä että jos on useita kuukausia vankina niin varmaan ne hiukset olis kasvanutkin jonkin verran.
Mutta nyt eva palaa takaisin kampaajalla käyneenä,hiukset värjättynä ja meikattuna..😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Evan hiuksien väri on ihmeellistä? Kyllä siellä vettä jostain saa peseytymistä varten joten perus kaupan väreilläkin saa tommosen lopputuloksen ihan itse. Ehkäpä Anni ja Aaro värjäytti ne tai Eva itse halusi.
Jos olisit vankina jossain niin sullako tulis mieleen että vitsi kun olis kiva värjätä hiukset😂Ja lisätään tähän vielä että jos on useita kuukausia vankina niin varmaan ne hiukset olis kasvanutkin jonkin verran.
Mutta nyt eva palaa takaisin kampaajalla käyneenä,hiukset värjättynä ja meikattuna..😆
Millä tavalla Evan hiukset näytti siltä, että olisi käynyt kampaajalla? Minusta oli aika ankea ja hapsuinen look. Meikkikin hyvin luonnollinen. Kyllä Anni varmaan käskee Evaa kampaamaan tukkansa ja ehostamaan itseään jonkin verran, jotta on nättinä hänen pojalleen sitten kun Aaro palaa. Hiusten tummiksi värjäys on voinut olla naamio, varokeino ja tapa muuttaa identiteettiä tunnistamattomammaksi. Jos joku nuuskija kurkkaa ikkunasta, ei välttämättä osata yhdistää nuhjuista tummahiuksista tuhkimoa heti blondiin Evaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit vankina jossain niin sullako tulis mieleen että vitsi kun olis kiva värjätä hiukset😂Ja lisätään tähän vielä että jos on useita kuukausia vankina niin varmaan ne hiukset olis kasvanutkin jonkin verran.
Ootko katsonut ennakoita? Mielestäni Evalla oli ihan tavalliset hiukset. Latvat oli epätasaiset eikä tällä kertaa edes oltu suoristettu tukkaa, niin kuin lokakuussa nähdyissä jaksoissa. Ainoastaan hiusväri oli muuttunut yhä tummemmaksi. Otsatukka oli vedetty pinneillä sivulle. Luonnollisen näköinen kokonaisuus. Ja onhan Evan tukka kasvat sitten viime näkemän.
Anni on voinut valita tumman hiusvärin Evalle myös siksi, että näyttäisi Neitsyt Marialta, josta pappi-Aaro tykkää. Tai Paulalta. Aaro on voinut jättää äidilleen aiemmin ohjeet, että Evan kuontalo on värjättävä tummaksi Paulan tapaan. Aiemmin Evalle lahjoitettu punainen mekko ehkä pakattu mukaan.
Anni näytti siellä mökillä kampauksensa kanssa ihan Muumien Noidalta. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit vankina jossain niin sullako tulis mieleen että vitsi kun olis kiva värjätä hiukset😂
Miten oot noin varma, että hiusten värjääminen on ollut Evan omista haluista kiinni? Eikä hiusten värjäämiseen tai leikkaamiseen todellakaan mitään kampaajalla käyntiä tarvita. Kaikkien kotoa varmasti löytyy sakset ja hiusväriä saa kaupasta. Anni on sitä ikäpolvea, että saattaa hyvinkin hallita myös kankaiden värjäykset luonnosta saatavilla väreillä, eli hiusväri on voitu valmistaa ihan perinteisin kotikonsteinkin. Mutta melko useinhan Anni näyttää asioilla käyvän, eli todennäköisesti hiusväri on kaupasta haettu.
Olisi mukavaa nähdä tulevaisuudessa enemmän vanhoja hahmoja vierailuilla. Hahmojen ei välttämättä tarvitse olla sarjan kannalta merkittäviä, mutta esim. Inka tai Kasper voisi tulla moikkaamaan Taalasmaita. Molemmat saivat hyvät opit elämään, mutta kumpaakaan ei ole vuosi kausiin mainittu. Tai Kalle tavata sattumalta Harrin ja vaihtaa kuulumisia, jonka jälkeen hahmoa ei enää nähdä. Meilasivat ahkeraan vielä Harrin muutettua Tukholmaan. Harri siis on se, joka sai Kallen myöntämään homoutensa itsellensä.
Turhaa jankkausta Evan hiuksista, kun tähänkin varmasti tulee vastaus Evan palattua. Jannen ja Samulin tukkamuutos huomioitiin, niin oletan vähintään Nellan mainitsevan asiasta. Ehkä saadaan kuulla todellinen syy värjäykselle. Uskoisin, että tähän kehitellään järkevä syy, koska katsojat ovat kiinnittäneet huomiota.
Salkkareiden ei kannattaisi tehdä yhteistöitä oikeiden tuotemerkkien kanssa. Severi pinoaa ennätystä Oreo-kekseillä. Pakettia kuvataan läheltä, että varmasti katsoja näkee merkin. Riisufrutti oli myös vuoden 2019 jaksoissa esillä ja Pahainpäivässä Fanta. Onneksi on sentään asiallisesti jakson alussa on ilmoitettu tuotesijoittelusta. Näyttää silti liian väkisin väännetyltä, kun oikea erottuu salkkari-maailman tuotemerkeistä.
Vierailija kirjoitti:
Salkkareiden ei kannattaisi tehdä yhteistöitä oikeiden tuotemerkkien kanssa. Severi pinoaa ennätystä Oreo-kekseillä. Pakettia kuvataan läheltä, että varmasti katsoja näkee merkin. Riisufrutti oli myös vuoden 2019 jaksoissa esillä ja Pahainpäivässä Fanta. Onneksi on sentään asiallisesti jakson alussa on ilmoitettu tuotesijoittelusta. Näyttää silti liian väkisin väännetyltä, kun oikea erottuu salkkari-maailman tuotemerkeistä.
Ooh, no tuo selittääkin. Mietin miksi oli niin typerä kohtaus ja logo selvästi esillä, vaikka kaikissa muissa tuotteissa on salkkarimaailman oma merkki. Tuotesijoittelu ei todellakaan kuulu Salkkareihin. Toivottavasti ei yleisty.
Uusi Elina on kuin nuori hämmentynyt untuvikko. Ääneltään ihan teini. Missä on Elinan topakkuus ja tarmo? Ei uskoisi Ullan tyttäreksi tätä uutta. Vaikuttaa joka nuoremmalta kuin alkuperäinen Elina ennen lähtöään.
Dahlia kutsuu häihin mm. lehtitalon omistahan ja sanoo "näistä häistä puhutaan vielä pitkään!". Eli jotain skandaalinkäryistä on luvassa... Sääli, sillä Dahlialle toivoisin onnea rakkaudessa.
Mistä vetoa, että Samuli alkaa hengailemaan Kallen kanssa. Victoria piti Kallesta ja Samulikin tuli aikaisemmin hyvin juttuun. Ehkäpä voisivat unohtaa episodin saunalla ja olla taas ystäviä. Kallekin olisi päässyt yli ihastusmisesta.