Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
11.12.2018 |

Uusi ketju poistetun tilalle.

Kommentit (45476)

Vierailija
18621/45476 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi Pupu näyttää myös semipieneltä ruudussa, mutta ehkä tylsää jos Dahlian palvelija on taas sotkeutunut kamaliin juttuihin ja tässä tapauksessa vielä aiheuttanut perheelle (Camillalle) suunnatonta kärsimystä. 

Vierailija
18622/45476 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti "Sabrina ja pahan kasvot" jakso on viittaus siihen, että katsojille näytetään vainoaja. Mielummin seuraan vainoamista niin, että tiedän kuka taustalla on. Ja ehkäpä vainoajalle tulee omana itseään muista juonikuvioita, joiden kautta avataan epäsuorasti menneisyyttä ja mahdollisia syitä Mustavaarojen vainolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18623/45476 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että jaksossa "Sabrina ja pahan kasvot" Sabrina ja Sampo lähtevät Sveitsiin tai ovat jo siellä. Kaksikko menee katsomaan Ingvaria. Sabrina antaa Ingvarille anteeksi ja pyytää tältä apua. Huoneeseen saapuu vainoaja arkivaatteissa.

Voi olla näin. Ingvar on pääjehu vainonnalle ja Lauri hänen käskyläisensä.

Vierailija
18624/45476 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna niin Lauri kuin Pupun hahmot vakituisena tuntuu kaukaa haetulta. Itse ehkä odotan eniten sitä, että Pupun nimi paljastuu ja voidaan käyttää sitä ja huumepomo on sitten Pupu loppuun asti. 

Vierailija
18625/45476 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sabrina ja Sampo todennäköisesti menevät Sveitsiin, mutta se juuri vasta kuvattu eli nähdään ensi vuoden puolella jaksoissa. Todennäköisesti tammi/helmikuu 2021. Mietin voisiko Ingvar olla kuollut silloin?

Vierailija
18626/45476 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/p/CGEdtzwhEZe/

Tätä kohtausta siis kuvattiin tällä viikolla. Ilonalla oli enemmän ig-storyssa, jossa näkyi seuraavana päivänä kuvauslokaatio jossain ihan muualla kuin studiolla. Vaikutti kartanolta ja taustalla näkyi tyhjä pyörotuoli. 

Vierailija
18627/45476 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti uusimmat lööpit tavoitti Kertun ja siksi laittoi storyyn videon, jossa näkyy myös Sami. 

Vierailija
18628/45476 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti uusimmat lööpit tavoitti Kertun ja siksi laittoi storyyn videon, jossa näkyy myös Sami. 

Jep ja on kommentoinut nyt kuvaansa että ovat Archien kanssa vaan kavereita. Toivottavasti lehdet nyt rauhoittuvat. Samille ja Kertulle toivon kaikkea hyvää ja että saisivat elää rauhassa.

Vierailija
18629/45476 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä epäilen että Kerttu on saattanut laittaa kommentin ja videon saamiensa kommenttien takia. Ei välttämättä ole tietoinen tuosta Seiskan jutusta.

Vierailija
18630/45476 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että Kerttu luulee kommenttien johtuvan pelkästään ig kuvasta eikä tiedä että Seiska tehnyt asiasta jutun.

Vierailija
18631/45476 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä epäilen että Kerttu on saattanut laittaa kommentin ja videon saamiensa kommenttien takia. Ei välttämättä ole tietoinen tuosta Seiskan jutusta.

No mutta eiköhän Iltalehden juttu tavoita hänet, sitä nyt varmasti lukee vähintään joku tuttu joka saattaa vähän ihmetellä.

Vierailija
18632/45476 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta eiköhän Iltalehden juttu tavoita hänet, sitä nyt varmasti lukee vähintään joku tuttu joka saattaa vähän ihmetellä.

Toivotaan näin. Mielestäni Archie saisi ottaa vastuun sanomisistaan ja Kertulla oikeus tietää tyypin sekoilusta.

Vierailija
18633/45476 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja seuraavaksi lehdissä on varmaan, että Kerttu julkaisi Samin kanssa storyn. Tiiakin (Eva) puhui joku aika sitten, että toimittajat kiusaavat ja kutsui Seiskaa kiusaajien ABC:ksi. Yhtään en ihmettele jos siellä on tahallaan väännetty kommentti muka todesta ja ikävä kyllä sillä sai myös Iltalehden huomion. Näissä saattaa käydä vielä niin, että jengi muistaa Kertun vaihtaneen ja sitten totuus ei koskaan pääse ihmisten mieliin. Kamalaa ajatella, jos olisi itse julkisuudessa työnsä puolesta. En varmaan käyttäisi koko somea silloin.

Vierailija
18634/45476 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Violalla sarjan isoimmat rinnat, mitä mieltä olette? 😍

Moonikalla on isommat https://im.mtv.fi/image/7945262/landscape16_9/1024/576/a39abe8170211c25…

Vierailija
18635/45476 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että jaksossa "Sabrina ja pahan kasvot" Sabrina ja Sampo lähtevät Sveitsiin tai ovat jo siellä. Kaksikko menee katsomaan Ingvaria. Sabrina antaa Ingvarille anteeksi ja pyytää tältä apua. Huoneeseen saapuu vainoaja arkivaatteissa.

Voi olla näin. Ingvar on pääjehu vainonnalle ja Lauri hänen käskyläisensä.

Itse uskon, ettei Lauri ota määräyksiä vastaan Ingvarilta. Hän toimii itsenäisesti.

Vierailija
18636/45476 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut nähdä miten Kallen ja Monican keskustelu eteni Kallen tunnustuksen jälkeen, mutta tuskin siihen enää palataan. Itse olen ainakin odottanut kuulevani ja näkeväni Monican koko reaktion. 

Vierailija
18637/45476 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vainoaja vahingossa tappaa Evan? Kuulien kiristyksessä oli samoja elementtejä kuvien suhteen ja piti tappaa Seppo, mutta osuikin Jenniin. Monica on listalla, mutta osuukin Evaan ja äitiysloman myötä Evan tarina Salatuissa elämissä tulee päätökseen. Toisilleen The oikea pari Jiri ja Eva menettää lopullisesti toisensa, vaikka Jiri poistuu sarjasta muutaman viikon päästä ja Eva tekee puolestaan lähiviikkoina vikat kuvaukset.

Vierailija
18638/45476 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin halunnut nähdä miten Kallen ja Monican keskustelu eteni Kallen tunnustuksen jälkeen, mutta tuskin siihen enää palataan. Itse olen ainakin odottanut kuulevani ja näkeväni Monican koko reaktion. 

Kieltämättä jätettiin tyhmästi kesken, kun Kalle tunnusti olevansa ongelmainen jakson lopussa, mutta seuraavissa jaksoissa asiaan eikä kumpaakaan hahmoon enää palattu. Vaikea uskoa, että Monica ottaisi asian huonosti, mutta silti olisin halunnut kuulla. Kalle aikaisemmin tunnusti Ismolle pelkäävänsä välien poikki menemistä ja hylkäämistä, joka tietysti voi huomaamatta olla mahdollista. Evalla ja Monicalla tuntuu olevan ystävyys enemmän pääosassa. Jotenkin olisi surullista jos välit kärsii vaan siksi, ettei toinen voi enää juoda.

Vierailija
18639/45476 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Violalla sarjan isoimmat rinnat, mitä mieltä olette? 😍

Jutta on selvä ykkönen tässä asiassa!

Vierailija
18640/45476 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä mahtaa käydä Evan ja Monican koppikeskustelun johdosta. Kertooko Nella Jirille vaiko Viola Lindalle joka saattaa tulla humalassa häätilaisuuteen ja tuoda Naadjan OIKEA ISÄN esiin häävieraiden kuullen.

Nella ja Ressu EI avioidu.

Ketju on lukittu.