Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
*SPOILER*
-
Dahlia ripittää Lassea, jonka jälkeen Lasse menee Aaron luokse. Kiittää kyllä munuaisesta, koska on parempi elää, mutta sanoi ettei ikinä tule tästäkään huolimatta antamaan Aarolle anteeksi, vaikka luovuttaisi kaikki sisäelimet.
Ketä veikkaatte Sabrinan stalkkareiksi? Nyt ku oletettavasti suurin osa on katsonut tämän viikon jaksot.
Itse olen sitä mieltä, ettei näytä keneltäkään nykyhahmolta. Joko kyseessä on vanhan hahmon yllätyspaluu tai käyttävät sijaisnäyttelijää ja paljastuessaan on oikea näyttelijä maskin takana.
Vierailija kirjoitti:
Ketä veikkaatte Sabrinan stalkkareiksi? Nyt ku oletettavasti suurin osa on katsonut tämän viikon jaksot.
Itse olen sitä mieltä, ettei näytä keneltäkään nykyhahmolta. Joko kyseessä on vanhan hahmon yllätyspaluu tai käyttävät sijaisnäyttelijää ja paljastuessaan on oikea näyttelijä maskin takana.
Mun mielestä sillä oli Ressun silmät, mutta en kyllä keksi syytä miksi Ressu vainoaisi Sabrinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä sillä oli Ressun silmät, mutta en kyllä keksi syytä miksi Ressu vainoaisi Sabrinaa.
Mä oon täällä jo pariin otteeseen maininnut Ressun. Stalkkaaja on pitkä ja hoikka, kuten Ressu. Aino on kyllä hoikka, mutta ei oo noin pitkä. Noeliakin on veikattu. Noel on vaan raamikkaampi kuin tämä tyyppi. Maikkarin sivuilla vainoojasta puhuttiin "miehenä" mutta voi toki olla tarkoituksellisesti harhaanjohtamista. Tässä on kyllä pari Visasta juttua. Kun tää huppuhemmo esiintyi ekan kerran joka oli se ulkorappukohtaus, niin se oli kyllä mies. Mutta sitten niissä sisäkuvissa tulee taas mieleen, että on nainen. Tämä voi olla tarkoituksellista harhaanjohtamista. Itse veikkaan ensisijaisesti Ressu ja kaikesta huolimatta Ainoa toissijaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon täällä jo pariin otteeseen maininnut Ressun. Stalkkaaja on pitkä ja hoikka, kuten Ressu. Aino on kyllä hoikka, mutta ei oo noin pitkä. Noeliakin on veikattu. Noel on vaan raamikkaampi kuin tämä tyyppi. Maikkarin sivuilla vainoojasta puhuttiin "miehenä" mutta voi toki olla tarkoituksellisesti harhaanjohtamista. Tässä on kyllä pari Visasta juttua. Kun tää huppuhemmo esiintyi ekan kerran joka oli se ulkorappukohtaus, niin se oli kyllä mies. Mutta sitten niissä sisäkuvissa tulee taas mieleen, että on nainen. Tämä voi olla tarkoituksellista harhaanjohtamista. Itse veikkaan ensisijaisesti Ressu ja kaikesta huolimatta Ainoa toissijaisesti.
Se keneksi vainooja paljastuu,ei välttämättä ole kaikissa kohtauksissa aluksi just sen takia ettei olis päivänselvää kuka se on, päätösjakso parin viikon päästä, se todellakin halutaan pitää yllätyksenä. Eli turhaa verrata/ katsoa kuvia, tuskin on "oikea" stalkkeri vielä ollu ruudussa.
Silja Keskistä olisi ollut kuumottava kokemus paritella. Ketä Salkkarit teiniä kautta forever haluaisit itse mehusta?
http://salatutkuvat4.suntuubi.com/m/?cat=5&page=6
Vierailija kirjoitti:
Silja Keskistä olisi ollut kuumottava kokemus paritella. Ketä Salkkarit teiniä kautta forever haluaisit itse mehusta?
http://salatutkuvat4.suntuubi.com/m/?cat=5&page=6
Chikiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin vain, että mikähän siinä juoru-uutisessa oli Tiiasta niin kamalaa, että oli pakko korjata olleensa roolissa? Oliko Evalla Tiian mielestä rumat vaatteet, huono kampaus, huono seuralainen vai mikä ei sopinut Tiian omaan imagoon?
Ehkä näyttelijän työ ei sovi ihmiselle, joka joutuu kuvaustauoillakin kiusaantumaan siitä, että ohikulkijat saattavat ajatella hänellä olevan päällään omat vaatteet, vaikka on ihan selvästi tässä vain roolihahmon asussa!
Tässä huomaa eron koulutetun/kokeneen ja kokemattoman näyttelijän välillä.
Pakko vielä sanoa, että joskus Tiia jakaa mielestäni vähän liikaa somessa omia mielipiteitä hahmonsa Evan suhdekiekuroista. On monta kertaa tuonut esille, että Jiri on Evalle se oikea mies ja jakanut storyssa heidän suutelukuvan jaksosta tekstillä Jiri & Eva forever :D Joskus ajattelin, että on varmaan salaa ihastunut Mikkoon, mutta tuskin siis oli. Tiia on ylistänyt myös Teemua ja kuulemma hän oli ensimmäinen miespuolinen työkaveri, jolle kertoi olevansa raskaana.
Ohis - Peten omassa livessä oli kerron tosi avointa kommentointia näyttelijänä olemisesta. Haluisin nähdä samanlaista keskustelua Salkkareiden livessä somepäivinä. Mm. puhuttiin voiko vastanäyttelijään ihastua, onko noloa suudella samaa sukupuolta ja miten päästä tiettyihin tunnetiloihin jne.
No, voiko ihastua vastapuolen näyttelijään?
Tietenkin voi ihastua, mutta ei sillä tavalla kunnolla tai onhan sekin mahdollista, mutta ei jokapäiväistä.
Salsujen oman Instan kautta näyttelijät korostavat, kuinka työ on työtä ilman tunteita ja sitä se tietysti on. Pete kuitenkin sanoi, että on ihmisiä jotka ihastuu ja ihmisiä jotka väittävät, etteivät ihastu vastanäyttelijään. Tavallaan se on ymmärrettävää, jos näyttelee viikottain tv-sarjassa tai teatterissa rakastunutta. Etenkin tv-sarjan tekemisessä pitää kaivaa tunnetilat esille. Sitä mä en tietenkään voi Peten puolesta sanoa, että onko hän koskaan ihastunut Salkkareita tehdessä tyyliin Ronnyyn tai Rauliin. Uskon, että tässä vaikuttaa myös se, mistä sukupuolesta itse on kiinnostunut. En osaa sanoa, nämä on mielenkiintoisia aiheita keskusteltaviksi eri näyttelijöiden mielipiteiden kera.
Tylsästi vastaavat liveissä aina kaikista helpoimpiin ja turhimpiin kysymyksiin.
Minäkin toivoisin syväluotaavampaa vastailua kysymyksiin. Jokainen live menee lähes näin:
"Mun lempiväri on punanen"
"En osaa päättää kenen kanssa olisi kivointa tehdä töitä. Kaikki on ihkuja"
"Ulla/Seppo/Ismo on mun suosikkihahmo"
"Studiolla ei saa kuvata"
*Monta hyvää kysymystä, jotka ohittavat tai eivät huomaa*
"Mä päädyin Salkkareihin koekuvausten kanssa"
"Mun pitää nyt mennä. Jatketaan myöhemmin"
*Ei muuten jatketa enää vaan päivä loppuu siihen*
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin vain, että mikähän siinä juoru-uutisessa oli Tiiasta niin kamalaa, että oli pakko korjata olleensa roolissa? Oliko Evalla Tiian mielestä rumat vaatteet, huono kampaus, huono seuralainen vai mikä ei sopinut Tiian omaan imagoon?
Ehkä näyttelijän työ ei sovi ihmiselle, joka joutuu kuvaustauoillakin kiusaantumaan siitä, että ohikulkijat saattavat ajatella hänellä olevan päällään omat vaatteet, vaikka on ihan selvästi tässä vain roolihahmon asussa!
Pakko vielä sanoa, että joskus Tiia jakaa mielestäni vähän liikaa somessa omia mielipiteitä hahmonsa Evan suhdekiekuroista. On monta kertaa tuonut esille, että Jiri on Evalle se oikea mies ja jakanut storyssa heidän suutelukuvan jaksosta tekstillä Jiri & Eva forever :D Joskus ajattelin, että on varmaan salaa ihastunut Mikkoon, mutta tuskin siis oli. Tiia on ylistänyt myös Teemua ja kuulemma hän oli ensimmäinen miespuolinen työkaveri, jolle kertoi olevansa raskaana.
Ohis - Peten omassa livessä oli kerron tosi avointa kommentointia näyttelijänä olemisesta. Haluisin nähdä samanlaista keskustelua Salkkareiden livessä somepäivinä. Mm. puhuttiin voiko vastanäyttelijään ihastua, onko noloa suudella samaa sukupuolta ja miten päästä tiettyihin tunnetiloihin jne.
Tietenkin voi ihastua, mutta ei sillä tavalla kunnolla tai onhan sekin mahdollista, mutta ei jokapäiväistä.
Salsujen oman Instan kautta näyttelijät korostavat, kuinka työ on työtä ilman tunteita ja sitä se tietysti on. Pete kuitenkin sanoi, että on ihmisiä jotka ihastuu ja ihmisiä jotka väittävät, etteivät ihastu vastanäyttelijään. Tavallaan se on ymmärrettävää, jos näyttelee viikottain tv-sarjassa tai teatterissa rakastunutta. Etenkin tv-sarjan tekemisessä pitää kaivaa tunnetilat esille. Sitä mä en tietenkään voi Peten puolesta sanoa, että onko hän koskaan ihastunut Salkkareita tehdessä tyyliin Ronnyyn tai Rauliin. Uskon, että tässä vaikuttaa myös se, mistä sukupuolesta itse on kiinnostunut. En osaa sanoa, nämä on mielenkiintoisia aiheita keskusteltaviksi eri näyttelijöiden mielipiteiden kera.
Tylsästi vastaavat liveissä aina kaikista helpoimpiin ja turhimpiin kysymyksiin.
Ihmisiä me kaikki ollaan. Hassua ajatella, että jotkut näyttelijät kiistää ihastumisen. Samalla tavalla voit ihastua vastanäyttelijääsi kuin minkä tahansa muun työpaikan työkaveriin. Kysehän ei missään tapauksessa tarvitse olla siitä, että halua seurustella vaan pienestä kivasta ihastumisesta.
Kyllähän me katsojatkin saatetaan tuntea hetkellistä "ihastusta" johonkin hahmoon.
Järkytyin: tätä kautta jäljellä enää 6 jaksoa?! Onpas jännä, kun mitään varsinaisia viitteitä päätösjakson tapahtumiin ei ole. Ilmeisesti trailerin kadun tapahtumat päättää kauden. Tsekkasin, että pressin mukaan kaksi viimeistä jaksoa on K12 eli varmaan Sabrinan case ja räjäyttävä cliffhanger luvassa?
Iida, Karin uusi tyttöystävä! 😂 Ensin ajattelin, että toihan on iha eri maailmasta oleva juttu, ei toimi. Sitten rupes epäilyttää, ja epäilyttäväksihän se osoittautui. Korona ajan juonenkäänteet hieman köykäsiä. Nyt on nähtävästi otettu "oireileva Kari" käsittelyyn kun kaikki muut hahmon on jo suurinpiirtein oireillut ja käsitelty. Mutta en siltikään ymmärrä, miten Aaron rikokset pestään puhtaiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisit unohtaa nyt Samin ja Kertun? Heistähän tuli pariskunta juurikin sitä kautta kun Akille ja Sannille tuli sarjassa suhde.
Aarohan on vasta tutkintavapaudessa eli kyllä ainakin tuomioon liittyvät asiat tulee käsittelyyn. Tietysti on eri asia, että puolet Pihlajakadulta tuntuu unohtaneen, että Aaro on tosiaan kidnapannut Evan ja vauvan. Dahlia poistuu syksyn alussa, joten Aarolle jää yksinään enemmän ruutuaikaa. Monican paluun ensisijainen tarkoitus voi hyvin olla se, että tulee avustamaan ystäväänsä Evaa oikeudenkäynnissä. Vielä ei ole tarkempaa tietoa milloin Monica ruudussa tulee näkymään muuta kuin ollut mukana kuvauksissa toukokuun lopussa.
Teemu Lehtilä on näkynyt storyissa keväällä, mutta hyvin homma voisi kärjistyä keväällä kuvattavien jaksojen osalta siihen, että Aaro lähtee mielisairaalaan tai vankilaan hetkeksi ottamaan happea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisit unohtaa nyt Samin ja Kertun? Heistähän tuli pariskunta juurikin sitä kautta kun Akille ja Sannille tuli sarjassa suhde.
En unohtanut ja näyttelijöistä on useampikin pari Sara & Mikko sekä Venla & Markku. Pahoittelut sekavasta analyysista, mutta hain takaa semmoista pientä ihastumista. Ei niinkään suhteeseen johtavaa ihastumista. Kun aina jankutetaan, että työ on työtä eikä tässä kukaan mitään tunteita saa aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Iidalle ja Karille ei oikeasti kehity suhdetta jossain vaiheessa. Olisi ällöttävää, pedofiliaa. Eikä Noel voisi koskaan aidosti ihastua Ainoon, ikäero on liian suuri. Ei vanhempi mies voi kiinnostua parikymppisestä pikkulikasta.
Ihmettelen sitäkin miksi Sami ja Kerttu eivät ole jo eronneet. Kun eihän tuo nyt toimi.
Kai olet ottanut huomioon, että Iidan näyttelijä Pinja Kanon täyttää muutaman viikon päästä jo 31 vuotta.
Oliko Noralla omat vai hahmonsa vaatteet siinä livessä? Huonojen yhteyksien takia meni Noran osuus ohi, mutta näin Samin kohdan ja oli ihan omissa vaatteissa. Ellei Aki ala käyttämään räikeää oranssia t-paitaa. Maarit Poussan storyista sai mielikuvan, että Nora ei olisi ollut pitkään aikaa kuvauksissa ja siksi eivät ole nähneet. Olivatko varmuudella kuvauksissa vai oliko kyse vain jostain haastiksien antamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Oliko Noralla omat vai hahmonsa vaatteet siinä livessä? Huonojen yhteyksien takia meni Noran osuus ohi, mutta näin Samin kohdan ja oli ihan omissa vaatteissa. Ellei Aki ala käyttämään räikeää oranssia t-paitaa. Maarit Poussan storyista sai mielikuvan, että Nora ei olisi ollut pitkään aikaa kuvauksissa ja siksi eivät ole nähneet. Olivatko varmuudella kuvauksissa vai oliko kyse vain jostain haastiksien antamisesta?
Norasta en osaa sanoa, mutta Samin uskoisin olleen ihan omissa vaatteissa. Sitä paitsi Sami ei kai vielä ole palannut kuvauksiin? Akinhan on kuitenkin tarkoitus palata joksikin aikaa kun korona vaikutti Samin teatteriprojekteihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norasta en osaa sanoa, mutta Samin uskoisin olleen ihan omissa vaatteissa. Sitä paitsi Sami ei kai vielä ole palannut kuvauksiin? Akinhan on kuitenkin tarkoitus palata joksikin aikaa kun korona vaikutti Samin teatteriprojekteihin.
Sitä hain takaa, kun Sami Viiden jälkeen -ohjelmassa sanoi, että Akia kirjoitetaan keväällä pariksi kuukaudeksi takaisin. Oli sitä ennen kerennyt poistua kuvauksista. Syksyllä Sami ei kuvauksiin enää osallistu.
Sairaalan edustalla ja takapihalla tullaan tuskin näkemään enää kohtauksia.
Remontti on edennyt siihen vaiheeseen, että kaikki ikkunat on peitetty ja takapihaa myllätään. Harmi, koska sairaalan ulkopuolella on nähnyt kivoja kohtauksia. Mahtaako sairaala kuitenkin pysyä samassa ulkoranneuksessa siitäkin huolimatta, että kiinteistöön tulee useamman miljoonan arvoisia uudisasuntoja?
Aaro voisi joskus vuosien päästä kuolla siihen, että oma ainoa yksi munuainen tuhoutuu eikä sopivaa luovuttajaa löydy. Tietenkin niin, että Aaro on taas yrittänyt jotain, mutta kaikki osuu omaan nilkkaan. Paha saa vihdoin itseltään palkan ja menehtyy. Eihän Vaalannetta voida pitää enää vuosikausia mukana.