Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
Vierailija kirjoitti:
Kiristäjä-Kalle on mun uusi suosikki. Jauhot suuhun vaan Jutalle!
Mäkin tykkään! Ja ei Kallesta mitään pahista ole tulossa. Varmaan tällä haetaan takaa sitä tosiasiaa, että alkoholistit on valmiita tekemään melkein mitä vain pitääkseen riippuvuuden salassa ja alkoholi muuttaa käytöstä. Usein on myös valitettu Kallen saavan pelkkää huonoa, niin kerrankin Kalle voittaa vaikka alkoholismi on näistä kahdesta asiasta pahempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiristäjä-Kalle on mun uusi suosikki. Jauhot suuhun vaan Jutalle!
Ei sovi hahmolle yhtään tuollainen. Ei ole koskaan aikaisemmin tuola tavalla käyttäytynyt. Silloinkin kun Pietari kiristi Kallea, Kalle ei alistunut, eikä omasta puolestaan kiristänyt Pietaria, vaan päätyi itse kertomaan teoistaan sairaalassa, vaikka olikin kännissä. Pietari joutui lopulta itse kärsimään.
Kalle oli menettänyt juuri Samin. Kuka siinä tilanteessa jaksaisi alkaa vääntämään ja kiristämään? Sitä paitsi Kallehan hoiti tilanteen hyvin paljastamalla Pietarin kiristyksen.
Vierailija kirjoitti:
Outoa, ettei Kalle ja Samuli enää koskaan kohtaa rapussa, Moosessa, Amandassa, kadulla, puistossa tai missään, vaikka asuvat samassa talossa. Kaikki muut hahmot törmää toisiin harva se päivä. Etenkin, jos on tarkoitus vältellä.
Onko Kallen ja Samulin juonikuvio siis kokonaan kuopattu?
Eipä siinä juonikuviossa paljoa enää ollut. Jotenkin arvasin etteivät enää ole toistensa kanssa tekemisissä, vaikka Samuli otti "aikalisän" kaverisuhteelle. Samulin ainut rooli oli saada Kalle retkahtamaan.
Onko Eva unohdettu lopullisesti sinne Aaron mökille?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Eva palaa, mutta vasta myöhemmin. Kieltämättä aika kökösti tehty kuvio, mutta ei auta ku odottaa. Ei Anniakaan ole näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Eva palaa, mutta vasta myöhemmin. Kieltämättä aika kökösti tehty kuvio, mutta ei auta ku odottaa. Ei Anniakaan ole näkynyt.
No ei varmaan oo näkyny ku sen pitää vahtia eevaa sielä mökillä 😅
Kauankohan vielä menee että se viesti löytyy sieltä raamatun välistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei varmaan oo näkyny ku sen pitää vahtia eevaa sielä mökillä 😅
Kauankohan vielä menee että se viesti löytyy sieltä raamatun välistä.
Anni oli Helsingissä silloin kun Aaro menetti muistinsa. Eva on siis ollut siellä ainakin hetken yksin. Olisi muuten hyvä käänne jos vähän ennen Aaron ja Dahlian häitä paljastuisi, että Aaro on vanha Aaro ja palaisi mökille. Kaikki paikat ammottaisi tyhjyyttään ja Eva olisi saanut Annin pään todellisuuteen. Eva, Anni ja pikkunen ilmestyisi häihin ja kertoisi koko kammattavuuden. Poliisit veisi Aaron raudoissa.
En kyllä ymmärrä minkä takia pressisivustolla pidetään Sallan, Pietarin ja Samin kuvia. Ja Samin ja Pietarin kuvat pomppaa aina suhteellisen ylös. Sieltä on kuitenkin vähän aikaa sitten vaihdettu Sabrinan kuva uuteen ja päivitetty uusia hahmoja. Vai onko Sami-harhat jatkumassa, Pietari palaamassa pomona ja Salla tulee Ressua katsomaan?
On muuten aika iso kämppä se mihin alunperin janne ja tale muutti kahdestaan, kun se on 6h+k 😁
Ismo: "Siltä mä en voi olla miettimättä, onko se taas ratkennu ryyppäämään."
Jutta: "Ai niinkö?"
Ismo: "Ehkä mä vaan ylireagoin. Pelkään pahinta jos Kalle vähänkin käyttäytyy omituisesta."
Jutta: "Kallellahan menee nyt tosi hyvin."
.
Victoria: "Mitä helvettiä Viljami?"
Sampo: "Noinko sä tervehdit poikaystävääs?"
Arght. Jutalla ois ollut miljoonan taalan tilaisuus vihjasta ja Sampo, no Sampo on oma ärsyttävä itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Outoa, ettei Kalle ja Samuli enää koskaan kohtaa rapussa, Moosessa, Amandassa, kadulla, puistossa tai missään, vaikka asuvat samassa talossa. Kaikki muut hahmot törmää toisiin harva se päivä. Etenkin, jos on tarkoitus vältellä.
Onko Kallen ja Samulin juonikuvio siis kokonaan kuopattu?
Ilmeisesti Samuli järkytty niin paljon ettei enää halua olla tekemissä. Muutamat kohtaamiset tapahtuneen jälkeen ovat olleet kiusallisia ja Samuli vaan haluaa unohtaa kaiken. Itse ajattelin, että Samuli olisi kuullut alkoholiongelmasta ja palannut tukemaan Kallea. Ihme kyllä Jutta ei kertonut edes Victorialle ongelmasta, vaikka kyseli onko Kalle painostanut ja Victoria nosti humalassa työskentelyn esille.
Olikohan Uotilan mainitsemat Peten ja Maaritin kohtaukset kenties näitä vihoittelu-kohtauksia, kun mielestäni heillä ei kovin paljoa ollut esimerkiksi viime syksynä yhteisiä hauskoja kohtauksia. Varmasti lisää on tiedossa kun ovat eivät asiaa tavallaan sopineet vaikka Jutta myöntyikin palauttamaan potilaat ja olemaan hiljaa asiasta.
*** kirjoitti:
On muuten aika iso kämppä se mihin alunperin janne ja tale muutti kahdestaan, kun se on 6h+k 😁
Onhan siellä ollut kolme makuuhuonetta jo pidempään. Ossi, Peppi ja Miika asuivat samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Olikohan Uotilan mainitsemat Peten ja Maaritin kohtaukset kenties näitä vihoittelu-kohtauksia, kun mielestäni heillä ei kovin paljoa ollut esimerkiksi viime syksynä yhteisiä hauskoja kohtauksia. Varmasti lisää on tiedossa kun ovat eivät asiaa tavallaan sopineet vaikka Jutta myöntyikin palauttamaan potilaat ja olemaan hiljaa asiasta.
Mihin Uotilan kommentteihin viittaat?
Minun puolestani Eva voisi pysyä mökissä pidempäänkin. En kaipaa aikuispissistä takaisin. Sotkisi myös Lindan ja Jirin välit. Yksi hyvä puoli Evan paluussa olisi: ehkä Lasse vihdoin unohtaisi Jutan kun näkisi Eva-ihastuksensa xD
"Miks sä hiippailet sun naapureiden asunnoissa?"
"Miks sä työnnät kieles sun naapurin kurkkuun?"
😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
*** kirjoitti:
Onhan siellä ollut kolme makuuhuonetta jo pidempään. Ossi, Peppi ja Miika asuivat samaan aikaan.
Ei, kun sielä on 4 makuuhuonetta. Kaikilla kämppiksillä on "oma" huone...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*** kirjoitti:
Ei, kun sielä on 4 makuuhuonetta. Kaikilla kämppiksillä on "oma" huone...
Samuli ja Aino on samassa, koska seurustelevat
Mä veikkaan hugo tötterströmiä