Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ilmoittanut kaikki viimeisimmät Rantabaari-viestit asiattomiksi. Syy: Eivät liity ketjun aiheeseen mitenkään.
Ei muutama viesti sotke ketjua, joten aivan turhaan ilmoittelet mitään asiattomiksi. Tiedät sen itsekin eivätkä viestit häiritse ketään, kunhan tärkeilet.
Minun mielestäni sotkee ja minua häiritsee. Se riittää minulle perusteluksi. Enkä tykkäyksistä päätellen ole ainut, jota häiritsee. Kirjoitin myös sen kommentin, jossa toivoin Rantabaarille omaa ketjua. Vain sinä alapeukutit sitä, kaikki muut tykkäsivät.
Kokonaiset 2-3 yläpeukkua, nautitpa kyllä melkoista suosiota. Tiedoksesi, että kommentti, johon vastasit ”Lopeta ketjun sotkeminen” ei edes ollut omani. Lopeta riehuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ilmoittanut kaikki viimeisimmät Rantabaari-viestit asiattomiksi. Syy: Eivät liity ketjun aiheeseen mitenkään.
Ei muutama viesti sotke ketjua, joten aivan turhaan ilmoittelet mitään asiattomiksi. Tiedät sen itsekin eivätkä viestit häiritse ketään, kunhan tärkeilet.
Minun mielestäni sotkee ja minua häiritsee. Se riittää minulle perusteluksi. Enkä tykkäyksistä päätellen ole ainut, jota häiritsee. Kirjoitin myös sen kommentin, jossa toivoin Rantabaarille omaa ketjua. Vain sinä alapeukutit sitä, kaikki muut tykkäsivät.
Ne kaksi tykkäystä, joista toinen oli itseltäsi? Et myöskään omista ketjua, joten ei ole mikään meriitti että sinun mielestäsi sotkee ja sinua häiritsee.
Ymmärrän jos Rantabaarin kommentointi häiritsee, mutta miksi edes viestejä Salattuihin elämiin liittyen Rantabaarissa poistetaan? Eikö ole ok sanoa edes sitä, että samat poliisi-ja sairaala lavasteet käytössä? Sekä Janne Haukkala tulee vierailemaan sarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän jos Rantabaarin kommentointi häiritsee, mutta miksi edes viestejä Salattuihin elämiin liittyen Rantabaarissa poistetaan? Eikö ole ok sanoa edes sitä, että samat poliisi-ja sairaala lavasteet käytössä? Sekä Janne Haukkala tulee vierailemaan sarjassa.
Sitä pitäisi kysyä m-o-d-eilta hehän sen päättävät, mikä poistuu ja mikä ei. Minun mielestäni näitä kahta sarjaa ei pidä sotkea toisiinsa millään tavalla. Ovat kaksi eri sarjaa, vaikka niissä samoja hahmoja onkin. Menee sekavaksi, jos Salkkari-ketjussa käsitellään muitakin sarjoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokonaiset 2-3 yläpeukkua, nautitpa kyllä melkoista suosiota. Tiedoksesi, että kommentti, johon vastasit ”Lopeta ketjun sotkeminen” ei edes ollut omani. Lopeta riehuminen.
No ei tätä ketjua varmaan lukenut tuossa ajassa enempää kuin 2-3 ihmistä sinun ja minun lisäksi. Sinä et tätä ketjua määräile, joten lopetahan ihan itse se riehuminen.
En määräilekään, enkä ole niin väittänyt. Sinä sen sijaan kuvittelet määräileväsi ja olevasi oikealla asialla poistattaessa viestejä. Kukaan muu kuin sinä ei ole täällä häiriintynyt yhtään mistään, mutta tietysti jos päättää ärsyyntyvänsä kaikesta niin sitten ärsyyntyy. Se ei kuitenkaan tarkoita että tunteillesi olisi mitään oikeaa syytä.
Moneltako ihmiseltä olet kysynyt, häiritseekö? Et voi sanoa, että ketään ei häiritse, jos et ole keneltäkään edes kysynyt. Maailma ei pyöri sinun napasi ympärillä, joten et voi muodostaa mielipiteitä muiden puolesta.
Jankkaamisesi häiritsee, siispä ilmoitan viestisi asiattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne kaksi tykkäystä, joista toinen oli itseltäsi? Et myöskään omista ketjua, joten ei ole mikään meriitti että sinun mielestäsi sotkee ja sinua häiritsee.
En ole niin kuin sinä, joten en tykkäile omista viesteistäni. En omista ketjua, mutta tämä on vapaa keskustelupalsta, joten minulla on täysi oikeus kertoa mielipiteeni. Vastaukseni oli tuohon "eivätkä viestit häiritse ketään". Halusin kertoa, ettei se pidä paikkaansa, koska ainakin minua häiritsee.
Etköhän tykkäile. Sinulla on oikeus kertoa mielipiteesi, mutta viestien asiattomaksi ilmoittelu on toinen juttu eikä ole aiheellista. Perättömän rikosilmoituksenkin tekemisestä seuraa rangaistus. Ei ole sinun tehtäväsi poistatella asiallisia viestejä.
Anna kun arvaan, erään toisen keskustelijan viestit saavat pysyä etkä kiinnitä niihin mitään huomiota?
No niin. Nyt se korkki kiinni! Menee ihan järjettömäksi, kun rupeaa vertaamaan asiattoman viestin ilmiantoa rikosilmoituksen tekoon. Ja kun vielä päälle kuvittelee, että jollain meistä kirjoittajista olisi päätösvaltaa poistoihin, mennään jo sellaiselle tasolle, että edes av:lla ei uskoisi niin tyhmiä kirjoittajia olevan. Ilmainen vinkki: Ilmoitus asiattomuudesta ei automaattisesti johda viesti poistamiseen. Tällä palstalla on moderaattorit, jotka valitsevat mitä poistetaan ja mitä ei.
Taidat olla uusi täällä? Viestien poistoon riittää ilmoitus. Automaattipoisto. Moderaattorit poistelevat ketjuja, mutta viestejä nykyään eivät.
Enemmän häiritsee monen viestin jankkaus kuin viestit sisarsarjasta.
Samuli varmaan lähettelee noita viestejä Viljamin nimissä.
Muuten Maikkarin juonipaljastuksissa oli, että Victoria saa Samulilta tyrmistyttävän viestin.
Tällä viikolla ei enää käsitellä Victorian samaa tekstiviestiä. Siksi nostin Maikkarin maininnan esille eli spoilasivatko itse, että Victorian saamat tekstarit tulee Samulilta vai kirjoittivatko jälleen omia.
Munsta tuntuu, että Crisu tuli sarjaan jotta saadaan kirjoitettua Viljamin löytyminen. Kaikki treffikutsut ja Victorian siihen suostuminen kävi liian nopeasti ja helposti. Ehkä alkavat seurustelemaan ja aikanaan selviää, että Crisu tuntee Viljamin. En välttämättä usko Samulin osuutta asiaan mutta jää nähtäväksi.
Ja Celin on jo useampi päivä sitten palannut suomeen, mutta ei ole mitään kuvauksista puhunut. Eli varmaan Viljami saapuu kuviohin ja Samulin osuus selviää. Victoria ja Viljami poistuvat sarjasta. Samuli on edelleen mukana, kun on Salkkareiden virallisella kanavalla päivitellyt kuvauksista.
Jutan nimikyltti on ollut koko ajan ovessa, kun monen monta kertaa näkynyt keskusteluiden taustalla. Nyt muka Tale on sen nopeesti paikalle laittanut.
Onkohan Kertun storyissa näkyvät metsämaisemat ja selkeä kuvauslokki muualta salkkareihin liittyvä?
Jaksokuva
.
.
.
Ensi viikolla Oma maa mansikka, zoo maa mustavaarakka -jaksossa Ressu, Benjamin, Linda ja Kari katsovat tietokoneelta jotain Viitamäellä. Onko Akin koneelta löytynyt jotain Akista tai ehkä Sabrinasta? On muuten niitä K12 jaksoja.
On se ikis nopea, kun kahdessa minuutissa kerkee tsekkaamaan jaksokuvat. Mutta totta Sanni ja Tale on treffeillä selvästi ja mahdollisesti lähempää tuttavuutta tapahtuu. Harmi, sillä ex-parit harvoin toimii.
Vierailija kirjoitti:
Jaksokuva
.
.
.
Ensi viikolla Oma maa mansikka, zoo maa mustavaarakka -jaksossa Ressu, Benjamin, Linda ja Kari katsovat tietokoneelta jotain Viitamäellä. Onko Akin koneelta löytynyt jotain Akista tai ehkä Sabrinasta? On muuten niitä K12 jaksoja.
Akin läppäri oli musta ja tämä vaalea, mutta se ei tietenkään sulje pois tietojen kopiomista muistitikulle tms. Voihan se jotenkin liittyä ihan muuhunkin?
Tyhmää mikäli Samuli on Viljamin viestien takana. Mielenkiintoisempi ajatus on se, että Viljami olisi palannut maisemiin tarkkailemaan Victoriaa. Kaikki tuntuu vaan liian selkeältä ollakseen totta.
Odotin Jirin heittävän Lassen kommenttiin tyyliin, että Jutta on nähny oman munansa tai jotain semmosta. Varmaan selviää Lasselle vasta pitkän ajan päästä ja sitten suuttuu asiasta.
Salkkareiden pressisivuston mukaan 30.3. alkaisi kausi 22. Taitaa olla jotain virheitä siellä nyt?