Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karin ja Iidan suhde on luonnoton, liikaa ikäeroa.
Subjektiivinen, intersubjektiivinen, objektiivinen vai absoluuttinen totuus?
Onko pakko levittää filosofiaa Salkkarit-ketjuun? Salkkarit ei ole niin syvällinen sarja, että tarvitsisi jakaa filosofisia ajatuksia.
Kommentistasi paistaa halveksiva ja ylimielinen asenne. Onneksi olet ns. parempi ihminen kuin minä, joka tarkoituksella jakoi ei-niin-syvällisen ajatuksen. :)
Eikä sovi unohtaa sitä, että Sabrina antoi Sampon vainoamisen anteeksi. Uskomatonta, vaikka Sampo lopulta tunnusti pakon edessä. Se on jo aika paha, että käy laittamassa toisen vinyylisoittimen soimaan, hakkaamassa ovia ja tuomassa hirttoköyden sohvalle. Kari parka kuvitteli sen olevan huumejengin uhkaus itselleen.
Entä jos Sampo ampui Aaroa, koska hänellä on jotain kaunaa uhria kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen vakuuttunut, että Aaron ampuja on Lauri joka toteuttaa jotain "rankaisia" kuviota jossa jokaiselle "tekojen mukaan".
Vierailija kirjoitti:
Eikä sovi unohtaa sitä, että Sabrina antoi Sampon vainoamisen anteeksi. Uskomatonta, vaikka Sampo lopulta tunnusti pakon edessä. Se on jo aika paha, että käy laittamassa toisen vinyylisoittimen soimaan, hakkaamassa ovia ja tuomassa hirttoköyden sohvalle. Kari parka kuvitteli sen olevan huumejengin uhkaus itselleen.
Siis... Taalasmaan Karitsalle ei ole selvinnyt että Sampo toi sen hirttosilmukan sinne sohvalle jolla sai Karille vetelät housuihin? Jos Kari vaan tietäs tosta niin vetäis Sampo ottalohkoon niin että tuntui. Oikein. Sampo on surkein turvamies ever.
Vierailija kirjoitti:
Häivy ikis, sua ei kaivata tänne pilaamaan ilmapiiriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen vakuuttunut, että Aaron ampuja on Lauri joka toteuttaa jotain "rankaisia" kuviota jossa jokaiselle "tekojen mukaan".
Silloinhan Laurin pitäisi kostaa kaikille pihlajakatulaisille, lukuun ottamatta vauvoille ja lapsille. Samaan listaan kuuluisi myös he, jotka eivät asu enää Pihlajakadulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häivy ikis, sua ei kaivata tänne pilaamaan ilmapiiriä.
Koskeeko viesti myös alapeukuista jankkaavia yms.?
- Eri
Harvoin mikään tapahtuu ilman järkevää motiivia. Uskon siihen, että Laurin taustalla on tarina. Kalle ja Lauri alkaa keskustelemaan menneisyydestä ja Lauri avautuu. Katsojien tehtävänä on tietenkin yhdistää, että tämä liittyy Sabrinaan. Todennäköisesti yritetään saada katsojat kokemaan sympatiaa Lauria kohtaan, vaikka mikään kohtelu ei oikeuta ketään toista sulkemaan ketään laatikkoon ja piinaamaan rajusti. Anteeksi varmasti saa ainakin Sabrinalta. Homma voidaan jopa klousata niin, että Sabrina on kiusannut ja murtuneena antaa anteeksi. Poliiseja ei sotketa kuviaan ja Sampo ulisee, kun homma menee niin eikä turvamiestä tarvita.
Hyvä, että muut ovat katsoneet tarkemmin. Itse mietin vaan, kuinka kuuma näyttelijällä on elokuisena kesäpäivänä olla hupparilla ja nahkatakilla auringossa. Sampollakaan ei ollut puvun takkia päällä enää.
Kässärit varmaan lukenut palstaa, kun Kalle sanoi "mä oon ansainnu vähän onneakin" :D
Sitähän täällä on jankannu jo pitkään, mutta saa nähdä kokeeko Kalle yhtään sitä onnea tulevaisuudessa.
Sampo on niin s a a t a n a n paska turvamies. Oikea h***o mies 👎
Vierailija kirjoitti:
Alapeukku siitä, että Sampo on surkea turvamies vai että hän "on" homo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei homo kun H I E N O
Kuinka tulevalla viikolla käy, muuttaako se Noel Taalasmaille. Ilmeisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei homo kun H I E N O
Ymmärrän...
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tulevalla viikolla käy, muuttaako se Noel Taalasmaille. Ilmeisesti?
Hän muuttaa väliaikaisesti Taalasmaille.
Ohis. Miksi aikaisempi ketju meni lukkoon, jossa on myös yli 20 000 kommenttia?
Olen itse myös kirjoittanut, että on myös takertunut korvaa toi Sampon "mä suojelen sua" kun se tulee myös niin narsistisella äänensävyllä, ihan kuin Sampo nauttisi tilanteesta kun saa dominoida (tai ainakin yrittää) Sabriinan elämää. Sampo ssa on hämärää. Ties vaikka olis oikeesti Laurin homokaveri.