Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
11.12.2018 |

Uusi ketju poistetun tilalle.

Kommentit (45476)

Vierailija
20261/45476 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti Lauri on helikopterionnettomuuden takana, koska raksitti Camillan kuvan taulusta onnettomuuden jälkeen. Itsekin ihmettelen miksi ei ole käynyt hoitelemassa Camillaa sairaalassa. Ehkä Lauri ei tiedä että Camilla on siellä potilaana ja edelleen elossa? Tai luottaa siihen että Camilla ei enää herää?

On toki mahdollista että Lauri on myös Aaron ampuja. Tämä on epätodennäköisempää, koska hahmoilla ei tunnu olevan mitään yhteyttä.

Ehkäpä Lauri on käynyt hinkkaamassa Camillan suuhun jotakin bakteerin aiheuttaman keuhkokuume-potilaan näytettä, jotta Camilla saisi keuhkokuumeen ja menehtyisi luonnollisesti. Siellä osastolla tuntuu jatkuvasti hyppäävän muka kahvin perässä. Tietenkin osa syynä saattaa olla myös Kalle, jos liittyy suunnitelmaan.

Vierailija
20262/45476 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäsuositut mielipiteeni: ketjun ilmapiiri on pysynyt tasapainossa. Lasse tai Nella ampui Aaroa. Odotan innolla alapeukkuja. Väärien mielipiteiden takia alapeukutetaan :D

Nämä viestit kyllä vaikuttaa juuri siltä, että provosoivasti oikein kerjätään alapeukkua. 

Niin, koska sana "epäsuosittu" esiintyy ja mielipiteeni poikkeaa massan logiikasta.

Muut palstailijat saavat massatykkäyksiä, koska he tunkevat reaalimaailman logiikkaa Salkkareiden logiikaan. Se ei toimi niin. Salkkareiden logiikka ei kulje käsikädessä reaalimaailman logiikan kanssa.

Koska menen Salkkareiden logiikalla, sen takia saan massa-alatykkäyksiä. Ihan sama. Vaikka muut saavat paljon tykkäyksiä ja minä puolestaan alapeukkuja, se ei tarkoita sitä, että muut ovat oikeassa ja minä väärässä.

Kyllä mä ainakin haluaisin kuulla perusteluita miksi Lasse tai Nella ampui Aaroa? Täällä saa puhua ja kertoa mielipiteensä oli sitten suositti tai epäsuosittu. Perustelut vaan on kivoja, koska sitä saattaa itsekin nähdä asiat eri tavalla kuin toinen ja oivaltaa jotakin muuta. Pelkkä mainitseminen ei kauheasti avaa päätemää?

Olen sanonut monta kertaa, että ne ovat absurdeja (mikä voisi toimia Salkkareissa), noloja jne. Jätän suosiolla kertomatta. Voi olla, etten osaa perustella, miksi ajattelen niin, koska olen... :D

Muilla on paremmat teoriat ja he tietävät paremmin asioista kuin minä. Miksi yrittäisin sössöttää valheellista informaatiota, kun tieto on muilla, ei minulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20263/45476 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos... Ja... Sen jälkeen... Palaa... Lähemmäksi... Maksu... Sen jälkeen... Lauri joutuu vankilaan?

Vierailija
20264/45476 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi minä ainakin pidän sinua pelkkänä trollina. Haluat vain jatkuvasti kirjoittaa kuinka kaikki mielipiteet ovat epäsuosittuja, mutta et voi ottaa mihinkään kantaa. Pahoittelut jos jotenkin loukkaan, mutta siltä se tuntuu. Samoin kaikki muutkin viestit, missä valitellaan että viestini saa varmaan alapeukkuja syystä että jne.

Vierailija
20265/45476 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi minä ainakin pidän sinua pelkkänä trollina. Haluat vain jatkuvasti kirjoittaa kuinka kaikki mielipiteet ovat epäsuosittuja, mutta et voi ottaa mihinkään kantaa. Pahoittelut jos jotenkin loukkaan, mutta siltä se tuntuu. Samoin kaikki muutkin viestit, missä valitellaan että viestini saa varmaan alapeukkuja syystä että jne.

Paljon kiitoksia kohteliaisuuksista, mutta minäkö olen kaikkien "Miksi tämä (asia) sai taas alapeukkuja?" -viestien takana? Minäkö tosissani olen sama tyyppi, joka toisinaan kertoo "Epäsuositut mielipiteeni:" tms.? Paljon kiitoksia, että sain trolli-tittelin. En ole koskaan saanut mitään muuta merkittävää elämässäni. Olen otettu trolli-tittelistä.

Totta kai olen trolli, koska en suostu/osaa perustella propositioitani, miksi esim. Lasse tai Nella ampui? Nella voisi olla ampuja, koska hänellä voi olla PTSD ja hän hämää omalla kilttiydellään. Jatkanko? Vielä enemmän absurdille tasolle?

Seuraavaksi tulee väite, että olen kirjoittanut yksin yli 20 000 viestiä?

Vierailija
20266/45476 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masked Singer Laiskiaisen uusimmalla videolla Instagramissa on sairaalan lavaste, mutta ilmeisesti maskin takana ei taida olla kukaan Salkkareiden näyttelijöistä? Mulla ei ole mitään mielikuvaa, kuka se voisi edes olla. 

Vierailija
20267/45476 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon kiitoksia kohteliaisuuksista, mutta minäkö olen kaikkien "Miksi tämä (asia) sai taas alapeukkuja?" -viestien takana? Minäkö tosissani olen sama tyyppi, joka toisinaan kertoo "Epäsuositut mielipiteeni:" tms.? Paljon kiitoksia, että sain trolli-tittelin. En ole koskaan saanut mitään muuta merkittävää elämässäni. Olen otettu trolli-tittelistä.

Totta kai olen trolli, koska en suostu/osaa perustella propositioitani, miksi esim. Lasse tai Nella ampui? Nella voisi olla ampuja, koska hänellä voi olla PTSD ja hän hämää omalla kilttiydellään. Jatkanko? Vielä enemmän absurdille tasolle?

Seuraavaksi tulee väite, että olen kirjoittanut yksin yli 20 000 viestiä?

Lisätäkseni vielä: missä kohtaa väitin, että "kaikki mielipiteet ovat epäsuosittuja"? Esitin subjektiivisen proposition "Epäsuositut mielipiteeni) eli epäsuositut mielipiteeni ovat minun mielipiteitäni, eivät objektiivisia, aboluuttisia totuuksia tai muiden näkemyksiä.

Vierailija
20268/45476 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miki yritetään hukuttaa jaksoissa "Ja vesi oli mustaa" ja "Miki pintaan täytyy saada".

Vierailija
20269/45476 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miki yritetään hukuttaa jaksoissa "Ja vesi oli mustaa" ja "Miki pintaan täytyy saada".

Lähde tai Fake News.

Vierailija
20270/45476 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiia jäi äitiyslomalle 16.10 joten Eva kai poistuu melkein heti joulutauon jälkeen tai ehkä ehtii poistua juuri ennen joulutaukoa.

Jos Aila-myrksyn päivänä on kuvattu kohtauksia, joissa Miki on meressä ja ne tulisi joulukuun puolessa välissä, niin silloin Eva poistuu vasta tammi-helmikuussa. Riippuu milloin jaksot alkaa pyörimään tammikuussa.

Vierailija
20271/45476 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde tai Fake News.

Mieti, mitä kyseiset jaksot tarkoittavat ja saat vastauksen.

Vierailija
20272/45476 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde tai Fake News.

Spekulaatiota pelkästään, koska Konsta on sanonut olleensa uimassa kohtauksissa. Jotkut epäili tämän myös olleen vertauskuva myrskyävälle sadesäälle, mutta noista jaksonimistä päätellen voisi vaikka mennä niin. 

Vierailija
20273/45476 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde tai Fake News.

Mieti, mitä kyseiset jaksot tarkoittavat ja saat vastauksen.

Tarkoitat varmaan, mitä kyseisten jaksojen nimet tarkoittavat.

Vierailija
20274/45476 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites Marianna? Eikös Aaro ollut ainakin hetkellisesti töykeä Raakelille ja sitten päätyivät itsemurhaan Mariannan kanssa, vaikka tuskinpa Marianna hukkui. Ruumista kun ei koskaan löydetty eli paluu jätettiin auki.

Vierailija
20275/45476 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä kotimaisessa 90-luvun tv-sarjadraamassa oli veljeksistä kuollut toinen ja eloon jäänyt oli muuttanut ulkonäköä niin paljon, että edes tämä entinen ystävä ei tunnistanut. Ja käytti värillisiä piilareita ja silmälaseja. Käynyt läpi kaikenlaisia leikkauksia, vaikka ei siltä näyttänytkään. Miksi Salkkareissa ei voisi joskus käydä niin? Kyllähän Camillakin ehkä osittain sokissa epäili ensikohtaamisen jälkeen, että Satu on vaan halpa kopio ja kuka sut lähetti tänne oikein. Lauri olisikin Sabrinalle tuttu, mutta ulkonäkö ei ollenkaan tuttu. Vaihtanut todennäköisesti nimenkin. Entinen ihastunut hullu tai Sabrinan pahasti koulukiusaama poika. 

Ei liity suoranaisesti tähän, mutta kuten joku joskus tähän ketjuun jo mainitsi, olisi hyvä lisä sarjaan, jos jollekin hahmoista tulisi silmälasit. Kun miettii, miten yleistä silmälasien tarve on nykypäivänä, on hieman hassua ettei Salkkareissa kellään ole silmälaseja. Ja en nyt laske "vanhuskaartia" mukaan tähän 

Vierailija
20276/45476 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä kotimaisessa 90-luvun tv-sarjadraamassa oli veljeksistä kuollut toinen ja eloon jäänyt oli muuttanut ulkonäköä niin paljon, että edes tämä entinen ystävä ei tunnistanut. Ja käytti värillisiä piilareita ja silmälaseja. Käynyt läpi kaikenlaisia leikkauksia, vaikka ei siltä näyttänytkään. Miksi Salkkareissa ei voisi joskus käydä niin? Kyllähän Camillakin ehkä osittain sokissa epäili ensikohtaamisen jälkeen, että Satu on vaan halpa kopio ja kuka sut lähetti tänne oikein. Lauri olisikin Sabrinalle tuttu, mutta ulkonäkö ei ollenkaan tuttu. Vaihtanut todennäköisesti nimenkin. Entinen ihastunut hullu tai Sabrinan pahasti koulukiusaama poika. 

Ohis, tämä oli Ihmeidentekijät. Esitettiin mtv3:lla 19:30 vuosina -96-98 ja tammikuussa -99 alkoi Salkkarit.

Muistan tapauksen. Sarjassa oli muutenkin paljon salkkarimaisia elementtejä, vaikka sairaalasarja olikin. Seonnut mies oli sairaalan sihteeri ja vanha tuttu sairaanhoitaja. Taustalla oli muistaakseni onnettomuus. Sairaanhoitaja alaikäsenä ajanut autolla kolarin veljekset kyydissä. Toinen kuoli ja toinen jäi henkiin. Sihteeri kosti tätä veljensä kuolemaa ja loppujen lopuksi yritti tiputtaa sairaanhoitajan kuolemaan ikkunasta, mutta tippuikin itse alas. Jukka Salinin ja Panu Kaukovaaran näyttelijät vilahtivat ainakin sarjassa.

Vierailija
20277/45476 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mä inhoon Violan ja Lindan hahmoja.. Veks vaan !!

Vierailija
20278/45476 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä toistaiseksi auta kuin odottaa parempia vihjeitä ampujasta. Tämä varmaan etenee hitaasti jos mahdolliset kasvot paljastuu vasta juuri ennen joulutaukoa. Silloin se voisi olla joku vanha, joka ei ole mukana tai on hämäyksen vuoksi käytetty ketä vaan, että oikean näyttelijän ei tarvitse edes tulla paikan päälle.

Vierailija
20279/45476 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime aikoina eniten on rasauttanut Aaron jatkuva puolustelu. Eihän meidän Aaro enää mitään pahaa tai Jutta, joka julistaa Aaroa kunnollisena miehenä, vaikka kaappasi ystävänsä. Toinen on Violan jatkuva kysely, että ethän vaan ole varastanut kaupasta mitään. Ihan hyvä pariskunta pilataan jatkuvalla saman jankkauksella.

Vierailija
20280/45476 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime aikoina eniten on rasauttanut Aaron jatkuva puolustelu. Eihän meidän Aaro enää mitään pahaa tai Jutta, joka julistaa Aaroa kunnollisena miehenä, vaikka kaappasi ystävänsä. Toinen on Violan jatkuva kysely, että ethän vaan ole varastanut kaupasta mitään. Ihan hyvä pariskunta pilataan jatkuvalla saman jankkauksella.

Menneet ovat menneitä. Mitä sitä muistelemaan, mitä aikaisemmin tapahtui?

Ketju on lukittu.