Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
Aavistelija49 kirjoitti:
En tiedä olenko hyvä aavistamaan, mutta aavistin aavistin Jannen lähdön. Aavistin Mira ja Viola jutun. Aavistin Sannin ja Akin eron. Aavistin, että Monikan paluu liittyy jotenkin myös Severiin. Aavistin, että Severi vie Annan Benjaminin nenän edestä.
Mä aavistan, että Aaron kolttoset Anttonin kuolema, Evan kaappaaminen yms. Paljastuu Lindalle ja muille ja se kuolee jaksossa "Aaro ja Säkkilähtö"
Ei kuole
Vierailija kirjoitti:
Eikö Nella ole kuitenkin alaikäinen?
Mun mielestä joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Nella ole kuitenkin alaikäinen?
Mun mielestä joo.
On, koska kukaan muu ei voinut ostaa kaljaa Severi, Nella tai Benjamin ja Ressu osti niille
Minulla ärsyttää tuo Gunnarin ja Ullan säätäminen! Olisivat nyt yhdessä tai erillään.
Samuli vois hyvin olla Jirin pikkuveli, kun se näyttää ihan Jiriltä. Molemmilla samanlainen letti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samuli vois hyvin olla Jirin pikkuveli, kun se näyttää ihan Jiriltä. Molemmilla samanlainen letti.
Totta muuten melkeen, kun kaksoset!
Mitä veikkaatte kenelle kukakin on sukua noista uusista? Mira, Victoria, Samuli, Sabrina yms. Mä veikkaan, että joku paljastuu Noelin sukulaiseksi tai se, että Noel onkin Miran tai Violan isä. :D
Jep ois siisti tietää enemmän... Eikö Aino olekkin Pepille sukua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaatte kenelle kukakin on sukua noista uusista? Mira, Victoria, Samuli, Sabrina yms. Mä veikkaan, että joku paljastuu Noelin sukulaiseksi tai se, että Noel onkin Miran tai Violan isä. :D
Jep ois siisti tietää enemmän... Eikö Aino olekkin Pepille sukua?
Jos oikein muistan niin Peppi on Ainon joku siskopuoli tai joku muu vastaava. En oo ihan varma.
Vierailija kirjoitti:
Outootuo kirjoitti:
Minusta oudoin hahmo tällä hetkellä on Ressu!
En tiedä, että miksi se piti tuoda sarjaan?
Ehkä tuomaan lisää sisältöä Laitelan porukkaan.
Se ei ole edes nuorisojengissä ja se ei ole siinä vanhemmassa "nuorisojengissä".
Mikä sen tarkoitus on sarjassa?
Delismon kauppiaana, kun Aino meni Mooseen. Hauska muuten Aino oli mulla viimeksi se oudoin hahmo. Hahmo jolle vasta tänä syksynä on alkanut tulla sisältöä. Tähän asti ollut vain Delismon kauppiaana ja miesten iskijä. Ainosta minulla oli jossain vaiheessa semmonen kuva, että hänestä on tehty Sebastian Vuorela 2, mutta eri sukupuolessa.
Olisi kiva, jos niillä olis Samulin kans vähän pitempi suhde.Onko Amandassa töissä nyt muuta kuin Camilla ? Veikkaan, että se loppuu jossain vaiheessa
Onhan siellä niitä statisteja aina välillä näyttelemässä henkilökuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Annalla on homma Tanskassa
Mitä tää meinaa? Uusi jakson nimi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että Victoria on Mustavaarojen sukua. Gunnarin tai Dahlian sisaruksen lapsi.
Olen epäillyt kanssa, että Mira olisi jotain sukua Noelille, mutta nytku Miran ja Violan säätö alkaa, niin en toivo heidän olevan sukua. Ehkä Mira voisi tosiaan olla jotain sukua Puustiselle. Semmonen fiilis kuitenkin on, että Teroa vielä nähdään joskus.
Miksi musta tuntuu, että ei oo Victoria siis Mustavaaroille sukua. Se on Ullan lapsi. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En toivo Kallen lähtöä, mutta jotenkin tuntuu siltä. Hahmolla ei ole Samin kuoleman jälkeen ollut mitään järkeviä kuvioita ja syksyllä vaan tylsemmäksi menee. Käsikirjoittajistahan tämä on kiinni, mutta alkaa olemaan aika nähty hahmo...
Siltä se vähän näyttää! Varmaan tuo Ressun tuleminen sarjaan myös vahvisti sitä, koska Ismo halutaan pitää sarjassa mukana.
Kalle on ollut monta vuotta aika turha hahmo. Sami toi sille hyviä juonikuvioita, mutta sen jälkeen se alkaa olla kuopattu koko hahmo. Tuleeko Victoriasta sairaalan vakio lääkäri/ylilääkäri vai kenties Jutta?
Olisi vaan lähtenyt onnellisena sinne Larin luo. Edelleenkin yksi sarjan suurimmista mysteereistä on se, että silloin kun olisi lopulta saanut sen mitä on vuosia epätoivoisestikin halunnut ei sitten halunnutkaan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En toivo Kallen lähtöä, mutta jotenkin tuntuu siltä. Hahmolla ei ole Samin kuoleman jälkeen ollut mitään järkeviä kuvioita ja syksyllä vaan tylsemmäksi menee. Käsikirjoittajistahan tämä on kiinni, mutta alkaa olemaan aika nähty hahmo...
Siltä se vähän näyttää! Varmaan tuo Ressun tuleminen sarjaan myös vahvisti sitä, koska Ismo halutaan pitää sarjassa mukana.
Kalle on ollut monta vuotta aika turha hahmo. Sami toi sille hyviä juonikuvioita, mutta sen jälkeen se alkaa olla kuopattu koko hahmo. Tuleeko Victoriasta sairaalan vakio lääkäri/ylilääkäri vai kenties Jutta?
Olisi vaan lähtenyt onnellisena sinne Larin luo. Edelleenkin yksi sarjan suurimmista mysteereistä on se, että silloin kun olisi lopulta saanut sen mitä on vuosia epätoivoisestikin halunnut ei sitten halunnutkaan sitä.
XDjeb
Milloin Tero Puustinen palaa vankilasta?
Vierailija kirjoitti:
Lasse sopisi sairaalan hallintojohtajaksi tai toimitusjohtajaksi, hoitamaan siis sairaalan liiketoiminnallista puolta ja vastaavaa, mikä Kallelta ei oikein suju.
Missä Lasse on ollut töissä muuta kuin Pitseriassa, Moosessa ja rauhanturvaajana?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei koskaan, mutta esim. Isabella ja Sergei on ollut yllättävän nopeesti vapaana. Sergei ja Peppi ei ole enää sarjassa, mutta väkisin tuli semmonen fiilis, että Puustinen palaa vielä rahojensa perässä.
Arvatenkin ikis tuli poistattaa. Kohta häviää kolmen sivun viestit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei koskaan, mutta esim. Isabella ja Sergei on ollut yllättävän nopeesti vapaana. Sergei ja Peppi ei ole enää sarjassa, mutta väkisin tuli semmonen fiilis, että Puustinen palaa vielä rahojensa perässä.
Isabella vankilassa?
Lähtikö Dani sarjasta?
Entä Jemina se Miran kaveri?
Ressu olisi ollut paljon mielenkiintoisempi hahmo jos olisi ollut 15-vuotias teinipoika eikä täysi-ikäinen.