Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen käyttäytyminen sängyssä raivostuttaa - onko teidänkin mielestä turn-off tällainen?

Vierailija
11.12.2018 |

Olen ollut nykyisen miehen kanssa yhdessä puolitoista vuotta. Alussahan on aina "vaaleanpunaiset" lasit silmillä kun on sitä tuoretta ihastumista, mutta pikkuhiljaa alkaa huomaamaan myös kolikon toisen puolen... Minua siis ottaa päähän miten mieheni käyttäytyy sängyssä.

- Seksistä hän pyrkii "sopimaan" etukäteen, tyyliin missä ja milloin ja jopa miten

- Kun sänkyyn mennään ja tiedossa on siis että nyt puuhastellaan, mies heittäytyy selälleen ja minun pitäisi sitten "laittaa moottorit käyntiin". Hän harvoin näyttää että tuntuu hyvältä (ollaan tästä monesti puhuttu) ja välillä pitää katsoa että nukahtiko jopa.

- Jos mieheni hyväileekin minua, hän lopettaa sen kun seinään kun minä alan hyväilemään häntä -> heittäytyy selälleen ja makaa vaan

- Kun hän koskee minuun ollessani märkä, hän pyyhkii aina kädet talouspaperiin, ihan kuin häntä ällöttäisi. Jos paperirulla on unohtunut sänkypöydältä, se lähdetään hakemaan kesken kaiken (silloin hän käy usein samalla myös perusteellisella käsipesulla)

- Seksi tuntuu ikäänkuin kliiniseltä, kaikki pitää tehdä siististi ilman ylimääräisiä ääniä.

- Mieheni ihmettelee kovaan ääneen jos en ole tarpeeksi märkä (voipi olla, ettei edes suutele ennen kuin ruvetaan hommiin)

- Hänellä on tapana myös katsella kattoa tai maisemia ikkunasta seksin/hyväilyjen aikana, ja uskokaa tai älkää, hän saattaa kesken kaiken nousta ylös laittamaan joku tavara paikalleen, jos hänen mielestä on huonosti, tai lähtee yhtäkkiä hakemaan sitä talouspaperia/vettä/käymään paskalla.

En oikein tiedä, miten nämä asiat toisi hänelle esille, etten loukkaa kun kyse on kuitenkin niin monesta asiasta. Olen sanonut, että haluaisin hänen näyttävän tunteensa ja haluaisin intohimoista ja estotonta seksiä, mutta hän vaan toistaa että kyllä hän tunteet näyttää ja on estoton... Edellinen kumppanini oli tosi intohimoinen, ei todellakaan olisi tullut kyseeseen mitään käsien pyyhkiminen siinä touhussa...
Miten teillä, tekeekö kenenkään mies samoja "mokia"? Joten turhauttaa kun yrittää miehelle mainita näistä asioista, hän vaan tokaisee että kaikkihan on hyvin, eikä mitään toivoa muutoksesta.

Kommentit (266)

Vierailija
41/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän lähes kaikki kohdat (älyttömimpiä lukuunottamatta) sopivat puoleen naisista!

Vierailija
42/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exä oli samanlainen tämän selälleen heittäytymisen kanssa. Aloitettiin aina sillä. Ja heittäytyi heti selälleen, kun minä hyväilin. Kauheaa oli.

Ettei olisi sama mies. Tampere?

Tuo koko "heittäytyminen" kuulostaa ihan mun koiran toiminnalta. Heti kun sitä lähestyy, se heittäytyy selälleen tassut kenguru-asennossa toiveikkaana että joku rapsuttaa. Taitaa nämä miehet olla samaa kastia. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä tyyliin ocd? Tai joku ongelma suunnittelemattomuuden kanssa? Pöpökammo?

Ihan selvä ocd

Niinpä. Tähän kai voisi auttaa periaatteessa terapia toisin kuin täällä väläyteltyyn aspergeriin (mihin en usko tässä tapauksessa).

Vierailija
44/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua!!!! 😂 Mitä ihmettä luen!? En kestäisi tuollaista en kertaakaan! En olisi koskaan hyväksynyt tuollaista miehen käytöstä! Nyt laitat sen ukkos ruotuun, ei tuollaista tarvitse kenenkään kestää.

Olen aina ihmetellyt tätä. Miten "laitetaan ukko ruotuun"? Siis nainen on joku auktiriteetti ja äitihahmo joka pakottaa miehen olemaan sellainen kuin hän haluaa? Kuulostaa väkivaltaiselta, epäkunnioittavalta, epätasa-arvoisekta. Eiköhän suhteet jossa toinen laittaa toista ruotuun ole lähtökohtaisesti sairaita... Eri asia on tietää missä omat rajat kulkee ja lähteä kun saa tarpeekseen.

Vierailija
45/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mistä ihmeestä taas olette tämmöisen "helmen" kaivaneet esiin.

Ja ylipäätään puolitoistavuotta katsellut tällaista absurdia perseilyä.

M

Te?

Vierailija
46/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesikin käyttäytyy kuin tyypillinen nainen.

Ihan sama ajatus tuli heti mieleen

Vierailija
47/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesikin käyttäytyy kuin tyypillinen nainen.

Ihan sama ajatus tuli heti mieleen

Hmm, kannattaa varmaan vähän miettiä sitä omaa naismakua. Itse en tunnista tuollaista käytöstä itsessäni ollenkaan ja vaikea kuvitella että olisin tässä suhteessa mitenkään poikkeuksellinen nainen. Vastaan on kyllä tullut huonoja rakastajia, mutta onneksi on vertailupohjaa sen verran, että tiedän olla tuomitsematta koko miessukupuolta näiden yksilöiden perusteella.

Vierailija
48/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kanssa jotenkin estoinen, ennen seksiä käy pesemässä peniksensä ja seksin jälkeen myös, itse mieluusti vaan makoilisin sängyssä seksin jälkeen. Saunassa peittää vehkeensä etten näkisi sitä. On kyllä tosi tarkka muutenkin , leikkaa esim kyntensä silleen , ettei vain satuttaisi mua alapään hyväilyni aikana. Jos mulla sattuu olemaan kuukautiset , sillä on pyyhe valmiina mun alle laitettavaksi. Ollaan oltu jo 8 vuotta naimisissa. Mun oma luonne on taas luonnonlapsimainen.Tietenkin pidän huolen puhtaudestani mutta minusta joskus voisi vaan hypätä sänkyyn, ilman näitä alapesu hommeleita ja muita virityksiä.

Vierailija
49/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahna-ukko, onhan niitä. En olis noinkaan pitkään katsellut tuota.

Vierailija
50/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on kanssa jotenkin estoinen, ennen seksiä käy pesemässä peniksensä ja seksin jälkeen myös, itse mieluusti vaan makoilisin sängyssä seksin jälkeen. Saunassa peittää vehkeensä etten näkisi sitä. On kyllä tosi tarkka muutenkin , leikkaa esim kyntensä silleen , ettei vain satuttaisi mua alapään hyväilyni aikana. Jos mulla sattuu olemaan kuukautiset , sillä on pyyhe valmiina mun alle laitettavaksi. Ollaan oltu jo 8 vuotta naimisissa. Mun oma luonne on taas luonnonlapsimainen.Tietenkin pidän huolen puhtaudestani mutta minusta joskus voisi vaan hypätä sänkyyn, ilman näitä alapesu hommeleita ja muita virityksiä.

Nämä nyt kuulostavat mielestäni ihan normaaleilta jutuilta, vaikka toki jos olet itse spontaanimpi luonne, saattavat nämäkin harmittaa.

Okei, tuo saunajuttu on hassu, kun kuitenkin toisenne tunnette ja varmasti tiedät, miltä miehesi vehkeet näyttävät lepotilassa.

Mutta siis itsekin noudatan noita pesujuttuja ja pyyhe on aina lähettyvillä valmiina.

Vierailija
51/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku adhd joka ei pysty keskittymään pitkään?

Vierailija
52/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös seksuaalisesti estoinen mies. Ei tykkää esim. suudella, koskea rintojani tai muutenkaan hyväillä (paitsi humalassa senkin edestä). Seksi on usein etukäteen sovittua ja ”riettaat” ehdotukset kuitataan sanomalla hyi. Muuten kuitenkin hyvä mies, hauska, fiksu, huomaavainen, hemmottelee ja keskustelee, halaillaan paljon ja meillä on helppoa yhdessä. Aina ei saa koko pakettia, mutta pelkän seksin takia en halua erota.

Vierailija
53/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua!!!! 😂 Mitä ihmettä luen!? En kestäisi tuollaista en kertaakaan! En olisi koskaan hyväksynyt tuollaista miehen käytöstä! Nyt laitat sen ukkos ruotuun, ei tuollaista tarvitse kenenkään kestää.

Olen aina ihmetellyt tätä. Miten "laitetaan ukko ruotuun"? Siis nainen on joku auktiriteetti ja äitihahmo joka pakottaa miehen olemaan sellainen kuin hän haluaa? Kuulostaa väkivaltaiselta, epäkunnioittavalta, epätasa-arvoisekta. Eiköhän suhteet jossa toinen laittaa toista ruotuun ole lähtökohtaisesti sairaita... Eri asia on tietää missä omat rajat kulkee ja lähteä kun saa tarpeekseen.

Minäpä sen sinulle selitän. Alkuun kun kaksi ihmistä tapaavat toisensa, alkuhuuman jälkeen yleensä aina on pahimmat särmät hiottava puolin jos toisin. On kyse sitten vessanpytyn kannen jättämisestä ylös tai seksin aikana selälleen heittäytymisestä ja odottamisesta että toinen antaa ja itse saa. On asioita jotka molemmille sopivat eivätkä ole niin vakavia ja asioita jotka eivät vain missään nimessä käy.

Molemmilla kun ovat omat hyvät ja huonot puolensa ja hyvään parisuhteeseen tarvitaan kyky löytää se kultainen keskitie. Ihanteellinen tilanne olisi se kun kummankaan ei tarvitse sietää toisessa mitään itselle vastenmielistä tapaa jonka pystyisi omalla toimellaan muuttamaan.

Toki, jos parisuhde ei ole sen arvoinen että sen suhteen kannattaisi yrittää tehdä mitään, on parempikin lähteä. "Eikä rakkauden liekki kipinävuorotta pala..."

Vierailija
54/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lars kirjoitti:

Minä ainakin olen varmaan naisten mielestä aika passiivinen sängyssä, koska en kovasti ähise, puhise enkä ole muutenkaan kovin riehakas. Se taas johtuu siitä, että kun ei voi ikinä tietää mistä toinen pitää tai miten hänen mielestään 'pitää olla', niin ei siinä uskalla kovin estottomaksi ryhtyä ettei tule mitään ihmettelyä tai sanomista. Ymmärrän hyvin, että mainittu mies haluaa etukäteen tietää mitä, milloin ja miten, koska sillä lailla hänellä on tilanne jotenkin hallinnassa eikä tarvi pelätä hämmentymisiä tai yllätyksiä.

Omasta mielestäni ylenpalttinen ääntely, huohotus tai vinkuminen ei nyt vaan kuulu minun seksiini. Hävettäisi, jos jotenkin kauheasti ähkisin onnesta, vaikka hyvältä tuntuukin. Kyllä ihmisen pitää osata käyttäytyä, sängyssäkin.

😯 Voiko noin estoista ihmistä ollakaan? Apua. Olet varmaan sitä tyyppiä, joka silittää sukkansakin ja saa kohtauksen jos sunnuntaina ruoaksi ei olekaan paahtopaistia ja rouvalla mekko päällä. Koska Käytöstavat.

Hrr.

Vierailija
55/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistä ihmeestä taas olette tämmöisen "helmen" kaivaneet esiin.

Ja ylipäätään puolitoistavuotta katsellut tällaista absurdia perseilyä.

M

Ap:ta ei varmaankaan tarvitse teititellä. Vai olisiko taas yleistystä ilmassa...

On. Tämä on vain yksi hullunkurinen tarina lukemattomien hullunkuristen "ärsyttää, mies on ollut vuosia ihan ihmeellinen"-tarinoiden jatkoksi.

M

Ensinnäkin sinulla on huono lukutaito ja toiseksi naiset ovat melko kärsivällisiä.

Vierailija
56/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hommaillessa annetaan suuseksiä, on erittäin suositeltavaa käydä siellä pesulla ennen touhua. Myös jälkeenpäin on hyvä peseytyä. En haluaisi nuolla likaista tavaraa, enkä ottaa p oskeen sissijuustomakkaraa.

Vierailija
57/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan ex-poikaystävältäni. Seksi oli hyvin kliinisen ja insinöörimäisen tuntuista, sepä olikin suurin syy miksi meistä ei mitään tullut. Luulen että nämä asiat eivät muutu,  estoinen ja ylihygieeninen seksikumppani ei muutu ikinä hyväksi rakastajaksi.

Vierailija
58/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lars kirjoitti:

Minä ainakin olen varmaan naisten mielestä aika passiivinen sängyssä, koska en kovasti ähise, puhise enkä ole muutenkaan kovin riehakas. Se taas johtuu siitä, että kun ei voi ikinä tietää mistä toinen pitää tai miten hänen mielestään 'pitää olla', niin ei siinä uskalla kovin estottomaksi ryhtyä ettei tule mitään ihmettelyä tai sanomista. Ymmärrän hyvin, että mainittu mies haluaa etukäteen tietää mitä, milloin ja miten, koska sillä lailla hänellä on tilanne jotenkin hallinnassa eikä tarvi pelätä hämmentymisiä tai yllätyksiä.

Omasta mielestäni ylenpalttinen ääntely, huohotus tai vinkuminen ei nyt vaan kuulu minun seksiini. Hävettäisi, jos jotenkin kauheasti ähkisin onnesta, vaikka hyvältä tuntuukin. Kyllä ihmisen pitää osata käyttäytyä, sängyssäkin.

Oot väärässä. Naiset nimenomaan haluaa nähdä ja kuulla että susta tuntuu hyvältä. Se on kiihottavaa. Oma mieheni on myös sänkymykkä ja muutenkin hirveän totinen sängyssä. Se on tylsää ja tekee tunnelmasta kauhean vakavan. Olen tosissaan alkanut miettimään haluanko tätä loppu ikäni.

Vierailija
59/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaha ei hyvää päivää. Ehkäpä ap nyt van eroatte, jos sulle seksi on tärkeää. Ei se tuskin tuosta paremmaksi muutu, päinvastoin. Kammottavaa. Miehelläsi on selkeesti ongelma tai pari. 😄

Vierailija
60/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on aika bakteerikammoinen ja jatkuvasti puunaa käsiään, mutta ei sekään kyllä kesken seksin lähde pesulle :'D