Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sellaisia ammatteja, joihin sinä et missään nimessä saisi päätyä? Minä aloitan:

Vierailija
11.12.2018 |

Lentoemäntä. Lennän vähintään joka kuukausi Euroopan lentoja. Koneetkin nykyään ihan tupaten täynnä.
Minun tyyppisen ihmisen ei pitäisi ikinä olla lentoemona: aivan liikaa tyhmiä ihmisiä , liikaa kiirettä kun aikataulut painaa päälle kentällä. Aivan liikaa hommia sille lyhyellekin lennolle.
Pitäisi olla ystävällinen ja palvelualtis sadoille etilaisille ihmisille vaatimuksineen ja odotuksinern. En pystyisi minuuttiakaan olemaan kärsivällinen.
Lisäksi se turvallisuusvastuu. Jos jotain sattuu, niin kapteenilla on kädet täynnä muutakin hommaa ja se jää matkustamon puolen vastuulle saada ihmiset esim evakuoitua.
Rn tiedä lentoemojrn palkkaa, mutta ei se niin älyttömän hyvä ole, että minä (siis teoreettisesti) siihen homman lähtisin.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vaan otsikoinut "Ammatteja, minkä töitä et missään nimessä tekisi" vaan teit tuollaisen lausehirviön?

Vierailija
2/39 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Lääkäri

- Hoitaja

- Lentäjä

- Poliisi

Liikaa vastuuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastentarhaopettaja

Peruskouluopettaja

Lähihoitaja

En ole erityisen kärsivällinen enkä empaattinen.

Vierailija
4/39 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluavustaja. Ei muuten mutta sain tietää mitä niille maksetaan palkkaa. Ja se on aivan naurettavaa. En tosiaan nousis edes aamulla sängystä tuolla hinnalla. Ja kun ajatellaan miten tärkeää työtä ne tekee. Ei kiesus.

Vierailija
5/39 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmaseutti. Olen ihan hyvä matematiikassa, mutta todella huolimaton ja hajamielinen.

Vierailija
6/39 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et vaan otsikoinut "Ammatteja, minkä töitä et missään nimessä tekisi" vaan teit tuollaisen lausehirviön?

Anteeksi. Suomi ei ole minun ensimmäinen kieleni. En osannut sitä alkua toisella tapaa ajatella. Luulin itse että sen olisi noinkin ymmärtänyt.

Vierailija
7/39 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki työ!

.

T: sossu maksaa

Vierailija
8/39 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskari, siivooja, kokki, tarjoilija, lähihoitaja sairaalassa, kaupan myyjä/kassa, puhelinmyyjä, taksikuski.

Pienet palkat ja kurjat työajat sekä itse työ. Tykkään saada enemmän rahaa ja tehdä kivempia hommia. Opiskeluaikoina tuli aika monia noista testattua, toivon todella ettei enää ikinä tarvitse.

Vierailija
9/39 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kouluavustaja. Ei muuten mutta sain tietää mitä niille maksetaan palkkaa. Ja se on aivan naurettavaa. En tosiaan nousis edes aamulla sängystä tuolla hinnalla. Ja kun ajatellaan miten tärkeää työtä ne tekee. Ei kiesus.

Millaista se työ sitten on ja paljonko palkka?

Vierailija
10/39 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ammatit. Olen sairauden vuoksi työkyvytön :(

Vierailija
11/39 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastentarhanopettaja. En erityisemmin pidä lapsista (en toki vihaakaan), mutta inhoan melua ja hälinää, ja olen luoteeltani varsin vetäytyvä. Ahdistaa ajatus joutua olemaan ihmisten seurassa koko päivä.

Puhelinmyyjäksi tai muuhun tuputtavaan myyntityöhön en pystyisi, olisi liian omien arvojeni vastaista.

Teurastaja. Arvostan kaikkea elämää, olen kasvissyöjä ja muutenkin se olisi niin vastenmielinen tehtävä, että ei.

Huara tai muu seksityöläinen sitten viimeisenä vaan ei vähäisimpänä listalla. Ole ehkä keskiaikainen moraalinvartija, mutta en pidä edes julkisella paikalla avopuoliskoni kanssa käsikkäin seisomisesta, se on jotenkin liian henkilökohtaista. Ei pystyisi mitenkään päin ja vailla vähän häpeänkin omaa ajatusmaailmaani tässä kohtaa, niin kyllä, halveksun jollain tasolla seksityötekijöitä (ja ostajia vielä enemmän) ja kunnioitukseni näitä Iltalehden tissiliivityttöjä tai instagramin pylkynsä kuvailijoita kohtaan ei ole ihan hirveän korkealla.

Vierailija
12/39 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoilija, ihan minkälainen ravintola tahansa. En pysty olemaan tarpeeksi palveluhenkinen. Lisäksi niiden hommat näyttää nykyään olevan ajettu niin tiukille ettei siinä paljon palvella vaikka haluaisikin.

Palkka ja työajat ihan karseet.

No ehkä sitten,jos paikka olisi joku pieni bistro atlannin rannalla Ranskassa. Voisin ehkä jaksaa 6h päiviä muutamia.

En ole mikään tuo-ihminen muutenkaan.

Olen nytkin vuodessa max 4kk töissä...

Vierailija
13/39 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhustenhoitaja. Ikäihmisten jätöksien siivoaminen ei houkuta.

Vierailija
14/39 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehiläistenhoitajana en pärjäisi hetkeäkään. Kammo mikä kammo.

Vierailija
15/39 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirurgi. Näillä käsillä leikkaushaavat olisi todella taidetta, jos potilas jäisi henkiin.

Vierailija
16/39 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensihoitaja. Siis ambulanssissa tai poliklinikalla. Verta ja muita eritteitä, tuskissaan olevia potilaita, kiire ja valtava vastuu, ärsyttäisi myös hoitaa vakkarijuoppoja ja -narkkareita jotka parhaassa tapauksessa olisivat väkivaltaisia mua kohtaan vaikka yrittäisin auttaa.

Hattu päästä kaikille ensihoitajille!!!

Vierailija
17/39 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttökoulun vahtimestari ;)

Vierailija
18/39 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidentti.pääministeri.kansanedustaja.lakimies.insinööri.lentäjä. eli kaikki ammatit. Ts yhtä tyhjän kanssa nää ammatit

Vierailija
19/39 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin mua ei pitäisi valita on varmasti joku raskaan ajoneuvon kuljettaja, bussin myös yms, sillä autoillessa tulee usein vaaratilanteira pikkuautollakin ja minulla huono hahmotuskyky ja havainnointi tilanteista, olen varmasti arvaamaton kuski.Toki en varmasti pääsisi läpi moiseen työhön joten turha huoli. Niin tämä tietysti sisältää kaikki trukki, kaivinkone ym. Asiat.

Sitten taad missä en olisi hyvä luonteen ym. puolesta olisi varmaan pienten lasten kanssa/metelissä, olisi pinna kireällä, varmasti muitakin. Lisäksi pakkotahtinen suorittava työ ei juuri sujuisi/olisi mielekästä.

Ideologian puolesta esim teurastaja tai vastaavat ei käy.

Vierailija
20/39 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin lääkärin ammatti. Vaikka kuinka siitä saisi sen 8000e kuukaudessa, niin ei pysty kykenemään. En vaan mitenkään voisi tutkia jonkun märkivää sienitulehdusta avohaavassa tai tarkastella miksi varpaan kynsi kasvaa jatkuvasti ihon sisään ja haisee. Ihan pelkästään syyskauden köhiät ja yskijät olisi liikaa.