Haluaisin käydä ennustajalla, mistä löytyisi hyvä?
Onko kenelläkään kokemusta ennustajalla käymisestä? Minua kiinnostaisi kovasti käydä, sillä tulevaisuus mietityttää. Tiedostan sen, että saattaa olla täysin huuhaata mutta silti :) Eli onko teillä kokemuksia, mihinkään Astral Tv:seen en ole todellakaan soittamassa.
Kommentit (37)
Hyvä ennustaja on hyvä vitsi.Jos huuhaahan uskot on ihan sama mihin menet.
Vierailija kirjoitti:
Eräs ennustaja sanoi minulle vuosia sitten, että sinä kerrot liikaa asioita. Kaikki asiat eivät välttämättä toteudu, jos kerrot kaikille kaiken. No minähän tietenkin ajattelin, että en ainakaan kuuntele ennustajaa ja kerron kaikille kaiken.
Minulla oli mahdollisuus hyvään tulevaisuuteen parisuhderintamalla, nyt se on sitten torperoitu.Tosin ennustaja sanoi myös, että kyllä se sitten kuitenkin voi toteutua, että pitäisi olla joku valkotakkinen mies. Tässä mietin, että lääkäri, näyttelijä, ehkä kokki tai leipuri?
Jotenkin käsitin tämän ennustajan puheista, että avautumalla torperoin hyvän tulevaisuuden parisuhderintamalla. Mutta myöhemmin on mahdollisuus suhteeseen tuohon valkotakkiseen mieheen, tämä on ilmeisesti suunnitelma b?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ennustaja ja voin ennustaa ilmaiseksi. Laitatko hieman tietoja itsestäsi. Näen jo nyt, että olet joutumassa suuriin vaikeuksiin ja haluan auttaa sinua.
Suuriin vaikeuksiin, millaisiin? Olen nuori nainen, käyn töissä ja pitkässä parisuhteessa.
Miehelläsi on salasuhde ja avioton lapsi, josta hän ei ole kenellekään kertonut. Vieras nainen tulee teidän väliinne. Näen myös sukupuolitauteja tai jotain tarttuvia tauteja tulevaisuudessa.
No missä hän tapasi tämän naisen, miltä näyttää ja kauan salasuhde on jatkunut? Miltä minun tulevaisuus näyttää? Tulemmeko pysymään mieheni kanssa yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat tukea epäeettistä toimintaa? Moni pienituloinen, huonosti koulutettu tai muuten vähän heikommat eväät elämäänsä saanut käyttää vähäiset rahansa noihin vastenmielisiin huijareihin. Jos kukaan ei heille maksaisi niin he eivät pystyisi jatkamaan toimintaansa.
Ei kai OIKEASTI usko ennustajiin?
Uskon välillä ja sitten taas en. Mutta oudosti tuntuvat asiat pitävän paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat tukea epäeettistä toimintaa? Moni pienituloinen, huonosti koulutettu tai muuten vähän heikommat eväät elämäänsä saanut käyttää vähäiset rahansa noihin vastenmielisiin huijareihin. Jos kukaan ei heille maksaisi niin he eivät pystyisi jatkamaan toimintaansa.
Uskon välillä ja sitten taas en. Mutta oudosti tuntuvat asiat pitävän paikkansa.
Tässä sinulle ilmainen ennustus:
Mene kirjahyllyllesi. Ota 12. kirja vasemmalta. Avaa se sivulta 54. Sen sivun ensimmäinen kokonainen kappale kertoo, millaista elämäsi on vuonna 2019.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei jollain ihmisellä voisi olla sellaista kykyä, että aavistaa etukäteen asioita?
Aavistaahan voi mitä/kuka vaan. Eri asia pitääkö se paikkansa.
Voihan ihmisen kohtalo muuttua omien toimien ansiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä sinulle ilmainen ennustus:
Mene kirjahyllyllesi. Ota 12. kirja vasemmalta. Avaa se sivulta 54. Sen sivun ensimmäinen kokonainen kappale kertoo, millaista elämäsi on vuonna 2019.
Enkä ota. Ei ole sama asia. Minulla on aavistus, minkälaista elämäni tulee olemaan vuonna 2019.
Mikä tässä elämässä on varmaa muutenkaan. Onko se väärin jos se antaa tulevaisuuden uskoa, jännitystä, intoa ja voimia.
Moni meistä ihan tavallisistakin ihmisistä "näkee" asioita.
Itse olen nähnyt monen läheisen kuoleman, jo lapsesta asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ennustaja ja voin ennustaa ilmaiseksi. Laitatko hieman tietoja itsestäsi. Näen jo nyt, että olet joutumassa suuriin vaikeuksiin ja haluan auttaa sinua.
Suuriin vaikeuksiin, millaisiin? Olen nuori nainen, käyn töissä ja pitkässä parisuhteessa.
Miehelläsi on salasuhde ja avioton lapsi, josta hän ei ole kenellekään kertonut. Vieras nainen tulee teidän väliinne. Näen myös sukupuolitauteja tai jotain tarttuvia tauteja tulevaisuudessa.
No missä hän tapasi tämän naisen, miltä näyttää ja kauan salasuhde on jatkunut? Miltä minun tulevaisuus näyttää? Tulemmeko pysymään mieheni kanssa yhdessä?
On tavannut jossain ilmeisesti työhön tai opintoihin liittyvässä tapahtumassa tai tilaisuudessa. Nainen on kaunis, normaalivartaloinen. Suhde on jatkunut yli vuoden. Teidän suhteenne rikkoutuu lopullisesti tuon mainitsemani taudin myötä, todennäköisesti HIV/AIDS tai muu hyvin vakava.
Neuvoisin jättämään miehen välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä elämässä on varmaa muutenkaan. Onko se väärin jos se antaa tulevaisuuden uskoa, jännitystä, intoa ja voimia.
On se väärin, koska se on epäeettistä rahastusta heikkolahjaisten kustannuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tavannut jossain ilmeisesti työhön tai opintoihin liittyvässä tapahtumassa tai tilaisuudessa. Nainen on kaunis, normaalivartaloinen. Suhde on jatkunut yli vuoden. Teidän suhteenne rikkoutuu lopullisesti tuon mainitsemani taudin myötä, todennäköisesti HIV/AIDS tai muu hyvin vakava.
Hui! Millä alkukirjaimella naisen nimi alkaa, tosta aviottomasta lapsesta en oikein tiedä. Mitä näät minulle? Onko mun mahdollista saada uusi rakkaus ja jos on, miltä hän näyttää?
Pyydä ennustajaa kertomaan menneisyydestäsi
Jos ei sitä osaa kertoa niin ei osaa tulevaisuuttakaan
Vierailija kirjoitti:
Onko kenelläkään kokemusta ennustajalla käymisestä? Minua kiinnostaisi kovasti käydä, sillä tulevaisuus mietityttää. Tiedostan sen, että saattaa olla täysin huuhaata mutta silti :) Eli onko teillä kokemuksia, mihinkään Astral Tv:seen en ole todellakaan soittamassa.
Voin ennustaa jos hinnasta sovitaan. En ole koskaan tehnyt ennustusta joka olisi mennyt pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hui! Millä alkukirjaimella naisen nimi alkaa, tosta aviottomasta lapsesta en oikein tiedä. Mitä näät minulle? Onko mun mahdollista saada uusi rakkaus ja jos on, miltä hän näyttää?
Vielä jatkan, aikaisemminkin mua on neuvottu jättämään mies. Salailee kyllä puhelintaan, joten en ihmettelisi vaikka olisikin salasuhteessa. Onko naisella tummanvaaleat hiukset?
"Mene kirjahyllyllesi. Ota 12. kirja vasemmalta. Avaa se sivulta 54. Sen sivun ensimmäinen kokonainen kappale kertoo, millaista elämäsi on vuonna 2019."
Tein, kuten käskit. 12.kirja vasemmalta sivu 54: kuva, jossa oli kirjahylly. Pitääkö tästä kuvastakin ottaa 12. kirja vasemmalta sivu 54 vai mitä tämä tarkoittaa?