Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin käydä ennustajalla, mistä löytyisi hyvä?

Vierailija
11.12.2018 |

Onko kenelläkään kokemusta ennustajalla käymisestä? Minua kiinnostaisi kovasti käydä, sillä tulevaisuus mietityttää. Tiedostan sen, että saattaa olla täysin huuhaata mutta silti :) Eli onko teillä kokemuksia, mihinkään Astral Tv:seen en ole todellakaan soittamassa.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset samantien Astral-TV:seen soittaisi, ei muualtakaan sen laadukkaampia "ennustajia" löydy😂

Vierailija
2/37 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ennustaja ja voin ennustaa ilmaiseksi. Laitatko hieman tietoja itsestäsi. Näen jo nyt, että olet joutumassa suuriin vaikeuksiin ja haluan auttaa sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Saattaa olla huuhaata..." Älä?! Ja silti haluat tuhlata monta kymppiä ja kenties mielenrauhasi tuollaiseen touhuun. Voin arvailla ja päätellä vastauksia sua askarruttaviin kysymyksiin ihan ilmaiseksi.

Vierailija
4/37 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti asiansa osaava selvännäkijä tietää ajatuksesi ja osaa ottaa yhteyttä. Kaikki muut on huijareita.

Vierailija
5/37 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tiedosta tarpeeksi. Se on huuhaata, eikä vain saata.

Vierailija
6/37 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustan, että aloittajan lompakosta höynäytetään kaikki ylimääräinen raha pois parempiin taskuihin.

Vierailija
7/37 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotko siis, että jokainen pikkuasia elämässä on etukäteen määrätty ja kiveen hakattu, vai kuinka tulevaisuuden ennustaminen muuten olisi mahdollista? Ihmisillä on vapaa tahto ja elämässa paljon muuttujia.

Vierailija
8/37 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustajia on vain satukirjoissa.

Vierailija
9/37 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on pyörinyt välillä ennustajia - ja hitsi, kyllä ne osaa sanansa asettaa silleen, että väkisinkin niistä löytää jotain, joka "voisi pitää paikkansa". Tosin ajat ja paikat ja muut faktatiedot niillä menee ihan päin prinkkalaa, mutta se rakkaushöttö on ah - niin osuvaa :D :D Hyvä, etten yhden innoittamana mennyt tunnustamaan rakkauttani täysin mahdottomalle kohteelle :D :D :D :D (no EN todellakaan)

Vierailija
10/37 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä empiiristä kokemusta vai miksi lyttäätte ennustajat huuhaaksi? Minulla on ainakin sellainen kokemus, että monet ennustajien kertomat asiat pitää paikkansa. Ihan puhelinennustajienkin.

Vierailija
11/37 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Tuula Huhtala tarot-kortti tulkitsija on melko hyvä. Kuuntele kun luki Annika Metsäkedolle..hän ihan järkyttyi kun osui.

Vierailija
12/37 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ennustaja sanoi minulle vuosia sitten, että sinä kerrot liikaa asioita. Kaikki asiat eivät välttämättä toteudu, jos kerrot kaikille kaiken. No minähän tietenkin ajattelin, että en ainakaan kuuntele ennustajaa ja kerron kaikille kaiken.

Minulla oli mahdollisuus hyvään tulevaisuuteen parisuhderintamalla, nyt se on sitten torperoitu.

Tosin ennustaja sanoi myös, että kyllä se sitten kuitenkin voi toteutua, että pitäisi olla joku valkotakkinen mies. Tässä mietin, että lääkäri, näyttelijä, ehkä kokki tai leipuri?

Vierailija
13/37 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin ennustaa ihan mitä mitä vaan haluat kuulla, piilevistä kyvyistäsi ja sinua odottavasta onnesta jne, kun muutaman satasen pistät tilille.  Olen rehellinen, eli  saat taatusti sen mistä maksat.  Se on toinen asia, toteutuvatko ne ennustukset,  sellaista lupaavat varmasti valehtevat.

Vierailija
14/37 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ennustaja ja voin ennustaa ilmaiseksi. Laitatko hieman tietoja itsestäsi. Näen jo nyt, että olet joutumassa suuriin vaikeuksiin ja haluan auttaa sinua.

Suuriin vaikeuksiin, millaisiin? Olen nuori nainen, käyn töissä ja pitkässä parisuhteessa. 

Vierailija
15/37 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei jollain ihmisellä voisi olla sellaista kykyä, että aavistaa etukäteen asioita?

Vierailija
16/37 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei jollain ihmisellä voisi olla sellaista kykyä, että aavistaa etukäteen asioita?

Aavistaahan voi mitä/kuka vaan. Eri asia pitääkö se paikkansa.

Vierailija
17/37 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noihin kannata rahojaan tuhlata.

Mikään ei ole varmaa, paitsi kuolema. Se tulee jokaiselle ennemmin tai myöhemmin.

Omalla asenteella voi muuttaa monia asioita ja uskoon tulemisella varmistaa taivaspaikan.

Nuo lupailevat sitä ja tätä ja varoittelevat siinä ohessa vähän jostain.

Vierailija
18/37 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs ennustaja sanoi minulle vuosia sitten, että sinä kerrot liikaa asioita. Kaikki asiat eivät välttämättä toteudu, jos kerrot kaikille kaiken. No minähän tietenkin ajattelin, että en ainakaan kuuntele ennustajaa ja kerron kaikille kaiken.

Minulla oli mahdollisuus hyvään tulevaisuuteen parisuhderintamalla, nyt se on sitten torperoitu.

Tosin ennustaja sanoi myös, että kyllä se sitten kuitenkin voi toteutua, että pitäisi olla joku valkotakkinen mies. Tässä mietin, että lääkäri, näyttelijä, ehkä kokki tai leipuri?

Henkimaailman asiat ovat herkkiä. Sinua koitettiin varoittaa vuosia sitten ja et kuunnellut, ylimielisyydestä saa maksaa.

Vierailija
19/37 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuriin vaikeuksiin, millaisiin? Olen nuori nainen, käyn töissä ja pitkässä parisuhteessa. 

Miehelläsi on salasuhde ja avioton lapsi, josta hän ei ole kenellekään kertonut. Vieras nainen tulee teidän väliinne. Näen myös sukupuolitauteja tai jotain tarttuvia tauteja tulevaisuudessa.

Vierailija
20/37 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin on pyörinyt välillä ennustajia - ja hitsi, kyllä ne osaa sanansa asettaa silleen, että väkisinkin niistä löytää jotain, joka "voisi pitää paikkansa". Tosin ajat ja paikat ja muut faktatiedot niillä menee ihan päin prinkkalaa, mutta se rakkaushöttö on ah - niin osuvaa :D :D Hyvä, etten yhden innoittamana mennyt tunnustamaan rakkauttani täysin mahdottomalle kohteelle :D :D :D :D (no EN todellakaan)

Tulet vielä menemään. Et voi muuttaa kohtaloasi.

-Oraakkeli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi