Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehutaan puolisoitamme!

Vierailija
11.12.2018 |

Mikä teidän puolisoissa/kumppaneissa on ihaninta? Monesti tulee arjessa nähtyä liikaa niitä huonoja puolia toisessa ja täälläkin lähinnä keskitytään puimaan parisuhteen ongelmia. Oisi kiva keskustella välillä myös niistä hyvistä piirteistä ja teoista!

Aloitan. Miehelläni on nerokas huumorintaju, ihanan intensiivinen katse, tuuheat ripset ja hiukset. Hyvällä tavalla tarkka ja suoraselkäinen ihminen, tekee ahkerasti töitä ja huolehtii omalta osaltaan perheestämme. Hän on meistä se herkempi ja keskustelee tunteista mielellään, kertoo kesken työpäivän ikävöivänsä jne. Parisuhdetta takana nyt 6 v. Huonojakin puolia toki löytyy, mutta keskitytään tässä ketjussa nyt niihin hyviin. :)

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljulla biologi miehelläni on uskomattoman paksu, pitkä ja kestävä kalu, mikä tuottaa peräkkäisiä orgasmeja yhä edelleen kaikkien näiden vuosien jälkeenkin!

Vierailija
22/34 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka en positiivista ketjua oikeastaan haluaisikaan pilata, niin olisi ihan mielenkiintoista myös kuulla se "MUTTA" -puoli edellisiin hehkutuksiin. Minulla on kiva, hauska, komea, raitis mies, mutta ei lupauksistaan huolimatta onnistu pysymään erossa muista naisita.

Miksei saa välillä keskittyä ihan vaan positiivisiin puoliin? Miehesi ei selkeästi osaa olla vain sinun miehesi, joten kannattaisi luovuttaa se yleiseen jakoon sitten. Otsaan lappu, ettei ole uskollista sorttia.

Näetkö? Ketju meni heti negatiiviselle puolelle.

Ajattelin vain että voi joitakin masentaa kun monella näyttäisi olevan niiiin täydellisen puolisot. Pelkkä kehuminen pitää myös yllä sitä joidenkin sinkkujen utopiaa että jostain löytyisi se puoliso kokonaan ilman huonoja puolia samalla kun ihan hyviä kandidaatteja hylätään pikkuvikojen perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli eilen mieleen ihan kummallinen juttu mitä arvostan puolisossani:

Pitää sisustamastani kodista.

Sanoi kerran että viettää mielellään vapaa-aikansa kotona koska meillä on niin nätti koti.

Siivoaa yksin ollessa kaikki sisustustyynyt, astiat jne. paikoilleen niinkuin on nähnyt minun laittavan ne. Kyseessä perinteinen mies, eli puhuu vähän, seuraa urheilua, tykkää autoista.. siksi olikin yllätys löytää mies pöyhimästä ja asettelemasta tyynyjä 🙈

On kuulemma kivan näköisiä. Totta puhuu 👌

Vierailija
24/34 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisollani on mahtava työmoraali ja on jämpti luonne. Olen itsekin samanlainen, joten riitoja ei tule sen suhteen. On myös todella komea ja lahjakas monissa eri asioissa. Hyvin intensiivinen ja romanttinen luonne, enkä nyt tarkoita kukkia ja muita hömpötyksiä vaan sitä, että panostaa suhteeseemme syvällisesti. Jaksaa keskustella ja pohtia niin ihmissuhteita kuin teoreettista fysiikkaakin. Ei ole tylsää hetkeä.

Vierailija
25/34 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mistähän se kertoo että puolen vuoden suhteen jälkeen mieleen tulee ensin vain niitä ei-niin-hyviä piirteitä... Nekään ei mitään ylitsepääsemättömiä ole (kuten väkivaltaa, pettämistä, alkoholismia) ja hyviäkin on totta kai, ja tunteita häntä kohtaan on, MUTTA... No koitetaan...

- Hyvä sängyssä; kestävä ja seksikäs (MUTTA ei erityisen aloitteellinen eikä kokeilunhaluinen ja haluaa yleensä tosiaankin vain sängyssä)

- Parhaimmillaan hauska (MUTTA huumorintajumme eivät kovin hyvin natsaa yhteen, minua naurattaa kuiva/musta huumori siinä kun hän tykittää jotain puujalkavitsejä ja on omasta mielestään meistä huomattavasti hauskempi, itse en ole ääneen sanonut että minusta minä olen)

- Huomaavainen monin tavoin (MUTTA ei ole esim. kertaakaan laittanut minulle ruokaa tai ole koskaan kehunut minua)

- Älykäs (MUTTA luulee olevansa aina oikeassa, vaikea ottaa vastaan ohjeita minulta vaikka tiedän joistain asioista enemmän)

- Urheilullinen, luotettava (paitsi myöhästyy aina), hyvä isä lapsilleen

Vierailija
26/34 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli eilen mieleen ihan kummallinen juttu mitä arvostan puolisossani:

Pitää sisustamastani kodista.

Sanoi kerran että viettää mielellään vapaa-aikansa kotona koska meillä on niin nätti koti.

Siivoaa yksin ollessa kaikki sisustustyynyt, astiat jne. paikoilleen niinkuin on nähnyt minun laittavan ne. Kyseessä perinteinen mies, eli puhuu vähän, seuraa urheilua, tykkää autoista.. siksi olikin yllätys löytää mies pöyhimästä ja asettelemasta tyynyjä 🙈

On kuulemma kivan näköisiä. Totta puhuu 👌

Ihana! Minulla on sisustuksesta kiinnostunut mies - ei niin että sisustaisi ja laittelisi vaan niin että haluaa sanoa oman painavan sanansa kaikesta. Tuloksena on se että kotia en paljon laita enkä oikein viihdy kotonamme. Exä antoi minulle vapaat kädet ja rrrrakastin kotiamme kuten monet vieraammekin. Olin kerran uudelle kaverilleni esittämässä jotain sisustusideaa, mutta se huidottiin menemään tyyliin "sinähän et ole sisustuksesta ollenkaan kiinnostunut etkä siitä mitään ymmärrä". Olen. Todella. Kiinnostunut, se ei vain näy yhtään nykyisessä kodissani.

Vierailija
27/34 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea käteni on todella lojaali, eikä suutu vaikka välillä vasemmalla käydään vieraissa

Vierailija
28/34 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, mistähän se kertoo että puolen vuoden suhteen jälkeen mieleen tulee ensin vain niitä ei-niin-hyviä piirteitä... Nekään ei mitään ylitsepääsemättömiä ole (kuten väkivaltaa, pettämistä, alkoholismia) ja hyviäkin on totta kai, ja tunteita häntä kohtaan on, MUTTA... No koitetaan...

- Hyvä sängyssä; kestävä ja seksikäs (MUTTA ei erityisen aloitteellinen eikä kokeilunhaluinen ja haluaa yleensä tosiaankin vain sängyssä)

- Parhaimmillaan hauska (MUTTA huumorintajumme eivät kovin hyvin natsaa yhteen, minua naurattaa kuiva/musta huumori siinä kun hän tykittää jotain puujalkavitsejä ja on omasta mielestään meistä huomattavasti hauskempi, itse en ole ääneen sanonut että minusta minä olen)

- Huomaavainen monin tavoin (MUTTA ei ole esim. kertaakaan laittanut minulle ruokaa tai ole koskaan kehunut minua)

- Älykäs (MUTTA luulee olevansa aina oikeassa, vaikea ottaa vastaan ohjeita minulta vaikka tiedän joistain asioista enemmän)

Jos tilanne puolen vuoden kohdalla (kun pitäisi olla silmittömän ihastunut ja rakastunut "honeymoon"-vaiheessa) on tuollainen, niin kahden vuoden jälkeen todennäköisesti inhoat ja vihaat häntä. Minkä ihmeen takia olet parisuhteessa ihmisen kanssa, josta ensimmäisenä tulee mieleen vain huonoja asioita??

Vierailija
29/34 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paras huumorintaju! Osaa naurattaa minua kyllä jopa niin yksinkertaisillakin jutuilla :D ottaa minut aina huomioon, jos sopii/suunnittelee jotain, auttaa aina tarvittaessa, kuuntelee ja kannustaa, kehuu ja hellii. Hän on kyllä paras mies! :)

Vierailija
30/34 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tilanne puolen vuoden kohdalla (kun pitäisi olla silmittömän ihastunut ja rakastunut "honeymoon"-vaiheessa) on tuollainen, niin kahden vuoden jälkeen todennäköisesti inhoat ja vihaat häntä. Minkä ihmeen takia olet parisuhteessa ihmisen kanssa, josta ensimmäisenä tulee mieleen vain huonoja asioita??

En voi sanoa että olen vielä rakastunut, en ole nopea rakastuja. Tunteita on kuten sanoin, mutta en erittele sitä vielä rakkaudeksi. Ja tosiaan hyviäkin puolia on enkä ainakaan toistaiseksi koe että ne huonommat olisivat ylitsepääsemättömiä. Ne ovat hänen ominaisuuksiaan jotka olen noteerannut, kaikilla meillähän on ärsyttävyytemme.

Vierailija
31/34 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenkuin kohtasin nykyisen puolisoni, en ollut uskaltanut edes ajatella, että minulla voisi joskus olla hänenkaltaisensa nainen; kaunis, sivistynyt, ystävällinen, reilu, ymmärtäväinen, iloinen, fiksu ja ylipäätään sellainen, jonka kanssa on hienoa viettää aikaa yhdessä. Elän elämäni tähän mennessä parasta aikaa nyt, yli viisikymppisenä, kiitos rakkaani.

Vierailija
32/34 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh tämä ketju on ihana, muutamaa mukaan eksynyttä ankeuttajaa lukuunottamatta<3 :) !

Oma poikaystäväni, tai pitäisi kai sanoa avomies (heh) on mielestäni todella fiksu monissa (etenkin tekniikkaan liittyvissä) asioissa. Hän on tosi looginen ja perustelee mielipiteensä ja asiat ennemmin faktojen kuin tunteiden pohjalta. Se saattaa tosin joitain ihmisiä ärsyttää, koska hänellä on kova tarve perustella vähän kaikkea faktoilla eikä hän aina ihan tunnu ymmärtävän todella tunneperäisiä ja sponttaaneja mielipiteitä/reaktioita, joita esim. itselläni on paljon ^-^ ! Mielestäni kuitenkin täydennetään toisiamme hyvin. Tähän liittyy sekin, että hän ennemin näyttää tunteensa kuin puhuu niistä. Eli halaillaan ja silitellään toisiamme paljon, hän on hellä ja lämmin minua ja lemmikkejämme kohtaan. Sänkypuolellakin huoioi minut aina tosi hyvin<3 , vaikka itse olenkin tässä kohtaa meistä se aktiivisempi osapuoli muuten.

Hän tekee oma-aloitteisesti kotitöitä ja auttaa aina minua jos mulla on joku ongelma (toimii tottakai myös toisinpäin). Hyväksyy minut tälläisenä kuin olen, vaikka mun on joskus tosi vaikeaa sitä uskoa. Ei ole väkivaltainen tai aggressiivinen, alkoholisti tai muutenkaan epävakaa. Osaa ottaa asiat rennosti ja huumorilla, mutta tarvittaessa on myös jämpti ja tarkka. Hänellä on hyvä työmoraali ja tekee paljon töitä ja pyrkii parantamaan työssään epäkohtia ja kehittää asioita. On myös harrastuksia ja kavereita, eli on mielestäni tasapainoinen ihminen.

Tietysti hän on myös mielestäni hyvän näköinen<3 lämmin hymy ja kirkkaat silmät <33

Hän toksuu!! hyvältä :D <3  täytyy kai tähän pysähtyä, ettei ihan överiksi mene. Rakastan tota hömpää<3!

Vierailija
33/34 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös nimenomaan vasta pitkällä juoksulla opi näkemään ennen kaikkea ne hyvät puolet toisessa? Jossain kohtaa parisuhteen alkupuoliskolla sitä just havahtuu noihin huonoihin puoliin, tilanteet kärjistyvät helpommin, kun opetellaan vielä olemaan yhdessä. Silloin voi tulla äkkiseltään mieleen just niitä huonoja puolia, jos on menossa semmonen arkeen ja todellisuuteen tipahtaminen. Alkuhuumahan voi olla varsin lyhytkin eivätkä kaikki sitä samalla tavalla edes koe. Tai tämä on ainakin oma näkemykseni. Jotkut myös prosessoivat läpi elämänsä kaikkea kriittisesti eivätkä välttämättä hyppää sellaiseen huumaan vaaleanpunaisin linssein, varsinkin jos takana on pettymyksiä parisuhderintamalla.

Ap

Vierailija
34/34 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oh tämä ketju on ihana, muutamaa mukaan eksynyttä ankeuttajaa lukuunottamatta<3 :) !

Oma poikaystäväni, tai pitäisi kai sanoa avomies (heh) on mielestäni todella fiksu monissa (etenkin tekniikkaan liittyvissä) asioissa. Hän on tosi looginen ja perustelee mielipiteensä ja asiat ennemmin faktojen kuin tunteiden pohjalta. Se saattaa tosin joitain ihmisiä ärsyttää, koska hänellä on kova tarve perustella vähän kaikkea faktoilla eikä hän aina ihan tunnu ymmärtävän todella tunneperäisiä ja sponttaaneja mielipiteitä/reaktioita, joita esim. itselläni on paljon ^-^ ! Mielestäni kuitenkin täydennetään toisiamme hyvin. Tähän liittyy sekin, että hän ennemin näyttää tunteensa kuin puhuu niistä. Eli halaillaan ja silitellään toisiamme paljon, hän on hellä ja lämmin minua ja lemmikkejämme kohtaan. Sänkypuolellakin huoioi minut aina tosi hyvin<3 , vaikka itse olenkin tässä kohtaa meistä se aktiivisempi osapuoli muuten.

Hän tekee oma-aloitteisesti kotitöitä ja auttaa aina minua jos mulla on joku ongelma (toimii tottakai myös toisinpäin). Hyväksyy minut tälläisenä kuin olen, vaikka mun on joskus tosi vaikeaa sitä uskoa. Ei ole väkivaltainen tai aggressiivinen, alkoholisti tai muutenkaan epävakaa. Osaa ottaa asiat rennosti ja huumorilla, mutta tarvittaessa on myös jämpti ja tarkka. Hänellä on hyvä työmoraali ja tekee paljon töitä ja pyrkii parantamaan työssään epäkohtia ja kehittää asioita. On myös harrastuksia ja kavereita, eli on mielestäni tasapainoinen ihminen.

Tietysti hän on myös mielestäni hyvän näköinen<3 lämmin hymy ja kirkkaat silmät <33

Hän toksuu!! hyvältä :D <3  täytyy kai tähän pysähtyä, ettei ihan överiksi mene. Rakastan tota hömpää<3!

Mahtavaa, että olet noin rakastunut! Tässä ketjussa just saa vähän höpsähtää :)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä