Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehutaan puolisoitamme!

Vierailija
11.12.2018 |

Mikä teidän puolisoissa/kumppaneissa on ihaninta? Monesti tulee arjessa nähtyä liikaa niitä huonoja puolia toisessa ja täälläkin lähinnä keskitytään puimaan parisuhteen ongelmia. Oisi kiva keskustella välillä myös niistä hyvistä piirteistä ja teoista!

Aloitan. Miehelläni on nerokas huumorintaju, ihanan intensiivinen katse, tuuheat ripset ja hiukset. Hyvällä tavalla tarkka ja suoraselkäinen ihminen, tekee ahkerasti töitä ja huolehtii omalta osaltaan perheestämme. Hän on meistä se herkempi ja keskustelee tunteista mielellään, kertoo kesken työpäivän ikävöivänsä jne. Parisuhdetta takana nyt 6 v. Huonojakin puolia toki löytyy, mutta keskitytään tässä ketjussa nyt niihin hyviin. :)

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*crickets*

Vierailija
2/34 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi muuta kuin, että ei ole väkivaltainen edes kännissä vaikka on kaksimetrinen iso jässikkä. Surullista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En keksi muuta kuin, että ei ole väkivaltainen edes kännissä vaikka on kaksimetrinen iso jässikkä. Surullista.

Jatka nalkutusta ja muuta henkistä väkivaltaa, jossain kohtaa se pinna katkeaa ja tulee ensi huitaisu.

Vierailija
4/34 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on täydellisen naisen prototyyppi!

168 cm

54 kg

Tummat pitkät hiukset

Siniset silmät

Naisellinen, käyttää usein hameita/mekkoja

Maisteri

Tavattiin yliopistossa

Hyvä työ

Omistautunut kahdelle lapsellemme

Parisuhde toimii

Katsoo jopa formulaa välillä

Mitä tein saadessaan hänet?

Vierailija
5/34 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Todennäköisesti muutaman vuoden päästä olet hakemassa tinderistä seuraavaa huumorintajuista, herkkää ja ihanaa miestä.

Vierailija
6/34 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisystäväni osaa tehdä aivan huikeita imitaatioita Arman Alizadista. Nauran aina ihan tolkuttomasti näille.

Monia muitakin hyviä puolia hänessä on, mutta tämä tuli jostain syystä ensimmäisenä mieleen. Ihana nainen!

Vierailija
7/34 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 vuotta yhdessä ja teillä on JO lapsia?!

Vierailija
8/34 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessäni on hyvää mies kokonaisuudessaan.

Vierailija
9/34 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni ei käytä päihteitä juuri ollenkaan, eikä ole väkivaltainen. Nämä asiat ovat minusta itsestäänselvyyksiä oman kumppanini suhteen (arvomaailmani). Toisaalta vaikka mieheni ottaisi pari pulloa jossain juhlatilaisuudessa niin ei se haittaa; hän osaa silti käyttäytyä. Eli jos sitten ottaa, niin osaa kohtuukäytön. Olemme seurustelleet yli 3 vuotta, eikä kummankaan ole tarvinnut nähdä toista humalatilassa.

Muutakin löytyy! Tykkään mieheni kropasta, siitä, että mieheni on oikeasti kiltti (ei kuitenkaan tossun alla - se ei ole kiltteyttä vaan alistumista), nauraa paljon ja hän ei kauhistu, vaikka sattuisin olemaan karvaisempi päästä varpaisiin tai istun pöntöllä hoitamassa asioita. Mieheni on myös hyvä hoitamaan raha-asioitaan. Älykäs.

Vierailija
10/34 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni on älykäs, sivistynyt, lukee paljon, seuraa ajankohtaisia asioita ja on aina halukas keskustelemaan niin tieteestä, kulttuurista kuin esimerkiksi luonnostakin. Hän on huomaavaisin ja huolehtivaisin ihminen, jonka olen koskaan tavannut. Vielä viidentenä yhteisenä vuonnakin hän muistaa minua tapaamisemme KUUKAUSIpäivinä. Hänellä on samanlainen huumorintaju kuin itselläni eli tilannekomiikka ja sarkasmi uppoavat. Hän on luova, soittaa niin kitaraa kuin pianoakin, ja on kirjallisesti lahjakas. Hän on paras matkaseuralainen, jonka kanssa koskaan olen reissannut (ellei omaa lastani lasketa); sosiaalinen, kielitaitoinen, kiinnostunut historiasta ja kulttuurista, ei vierasta majoittumista edullisissa guesthouseissa tai airbnb-paikoissa, jaksaa etsiä ravintolaa jossa minäkin saan jotain syötävää.

Ja tietysti hän on seksikäs, haluttava ja kaikin tavoin puoleensavetävä. Niin ja hänestä on kuoriutunut yhdessä oloaikanamme ainakin hieman sporttinen. Ja ennakkoluuloton myös eri urheilumuotojen suhteen eli hän on lähtenyt seurakseni mm. ratsastustunnille, vaikka siitä ei hänelle harrastusta tullutkaan.

Aivan ihana mies <3

Vierailija
11/34 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkä älykäs mies. Halailee ja sanoo rakastavansa usein. Hyvässä kunnossa, ikäistään huomattavasti nuoremman näköinen, pitkä ja hymyilee ihanasti. Arvostaa minua ja kasvattaa lapsiamme hyvin. Kätevä käsistään ja hyvässä työssä, ansaitsee hyvin ilman isompia ylityömääriä. Uskollinen. Yhdessä kohta 20 vuotta.

Vierailija
12/34 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin söpö ketju <3

Vierailija
13/34 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antoi minulle 3 upeaa lasta. Valitettavasti  ei muuta kehuttavaa, viimeisiä viedään...

Vierailija
14/34 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on hyvä huumorintaju, hän kuuntelee minua, hän on hyvännäköinen vaikka onkin lihonut tapaamisestamme, samoin kuin minä, kehuu minua, kiittää minua, auttaa minua ja arvostaa. Hän on hyvä isä, hyvä kokki ja haluaa yllättää minut.

Vierailija
15/34 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijani pystyy syömään käsittämättömät määrät herkkuja.

Vierailija
16/34 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6 vuotta yhdessä ja teillä on JO lapsia?!

Onko sääsetty jokin aikaraja, kauanko pitää olla yhdessä ennen kuin saa lisääntyä?

Saimme esikoisen, kun olimme olleet yhdessä 3 v. Sitä ennen olimme ystäviä 10 vuotta.

Tosin tämä perustelu on täysin tarpeeton, koska yhdessä vietetyt vuodet voivat joko lähentää tai erottaa pariskuntia. Laadulla on väliä, ei vuosien määrällä.

Ap

Vierailija
17/34 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Todennäköisesti muutaman vuoden päästä olet hakemassa tinderistä seuraavaa huumorintajuista, herkkää ja ihanaa miestä.

Kuulostat siltä, ettet liiemmin välitä pysähtyä miettimään hyviä asioita elämässäsi. Arvostan miestäni ja on kiva kertoa se välillä myös muille. Hauska kuulla myös millaisia hyviä puolia muut näkevät kumppanissaan.

Ääneen en valitettavasti kehtaa paljon kehua omaa miestä ystäville, pelkään kuulostavani ylimieliseltä tms. Monilla kuitenkin takana eroja, riitoja jne. Ketjun tarkoitus onkin, että voi vapaasti myös hehkuttaa onneaan. Tai vaikkei niin onnellinen olisikaan, voisi hetken keskittyä myös siihen, mikä toisessa tosiaan on hienoa.

Vierailija
18/34 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisystäväni osaa tehdä aivan huikeita imitaatioita Arman Alizadista. Nauran aina ihan tolkuttomasti näille.

Monia muitakin hyviä puolia hänessä on, mutta tämä tuli jostain syystä ensimmäisenä mieleen. Ihana nainen!

Kuulostatte onnellisilta :)

Vierailija
19/34 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en positiivista ketjua oikeastaan haluaisikaan pilata, niin olisi ihan mielenkiintoista myös kuulla se "MUTTA" -puoli edellisiin hehkutuksiin. Minulla on kiva, hauska, komea, raitis mies, mutta ei lupauksistaan huolimatta onnistu pysymään erossa muista naisita.

Vierailija
20/34 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka en positiivista ketjua oikeastaan haluaisikaan pilata, niin olisi ihan mielenkiintoista myös kuulla se "MUTTA" -puoli edellisiin hehkutuksiin. Minulla on kiva, hauska, komea, raitis mies, mutta ei lupauksistaan huolimatta onnistu pysymään erossa muista naisita.

Miksei saa välillä keskittyä ihan vaan positiivisiin puoliin? Miehesi ei selkeästi osaa olla vain sinun miehesi, joten kannattaisi luovuttaa se yleiseen jakoon sitten. Otsaan lappu, ettei ole uskollista sorttia.

Näetkö? Ketju meni heti negatiiviselle puolelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi