Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuorsaavat ihmiset ovat itsekkäitä

Vierailija
10.12.2018 |

En pysty ymmärtämään ihmistä, joka ei tee kuorsaamiselleen mitään. Kuinka voi ihminen olla niin itsekäs, että riistää kumppaniltaan yhden merkittävimmistä perustarpeista yö toisensa jälkeen?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuskin kukaan tahallaan kuorsaa eikä tosiaankaan asialle välttämättä pysty tekemään mitään. Mun mies  on kokeillut kaikkia mahdollisia suihkeita sun muita, mutta tuntuvat olevan ihan humpuukia. Hän jopa kertoi lääkärille vaimon kärsivän hänen kuorsaamisestaan, mutta lääkäri lähinnä nauroi ja totesi sen olevan vaimon ongelma. Niin kauan kuin ei ole uniapneaa niin eipä nuo mitään asialle tee.

Tuo on eri asia, koska miehesi on yrittänyt tehdä asialle jotain. Joku tuolla edellä suositteli jotain kuorsauskiskoa.

Vierailija
22/26 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja mitä sille vois tehdä? t. kuorsaaja

Laihduta.

Voihan sitä laihduttaa, mutta itse ainakin kuorsasin 20 kg kevyempänäkin.

Kävitkö tutkimuksissa ja kokeilitko mitään apukeinoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja mitä sille vois tehdä? t. kuorsaaja

Laihduta.

Voihan sitä laihduttaa, mutta itse ainakin kuorsasin 20 kg kevyempänäkin.

Kävitkö tutkimuksissa ja kokeilitko mitään apukeinoja?

Kuorsauskisko on auttanut jossain määrin, mutta ongelma ei ole kokonaan poistunut.

Vierailija
24/26 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HANKI korvatulpat.

Vierailija
25/26 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan missään muualla näin järjettömän kuorsaavaa kansaa? Mä oon itse "opiskellut" kuorsaamaan vuosia. Nyt kuulemma välillä vedän kuin virtahepo hehee...Kun 8-vuotiaskin osaa matkia tätinsä ja äitinsä kuorsausta. Niin ja itsekin osasin lapsena matkia miten ja millä sävelellä kukakin kuorsaa😁

Vierailija
26/26 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä tätä. Mua suututtaa aivan jumalattomasti.

Mies kuorsasi taas KOKO VIIME YÖN lukuunottamatta noin puolen tunnin klo 4 seksinvonkausessiota. Hyi stana, kun kuvottaa. En pysty enää jatkamaan tätä.

Ja ei, ei tosiaan edes aio mennä tutkituttamaan itseään. Meidän kämppä on pieni kaksio, joten se olkkariin pakeneminen ei ratkaise ongelmaa. Mun pitäis pitää tulppia, ja olen pitänytkin, mutta niissä on todella epämukava nukkua.

Ap