Ihanko oikeasti joku nyt kuvittelee että hajotan perheeni kun löydän tänne "unohtuneita" naisten tavaroita
Älä ainakaan hankkiudu seuraavaksi "vahingossa" raskaaksi. Sekään ei vielä tarkoita että lähden kävelemään.
Kommentit (30)
Jaa, no mä potkaisin miehen pellolle kun löytyi vieras huulipuna vessasta. Meillä ei tosin ollut lapsia, että sinänsä helppo homma. Tuo vieras nainen tuli myöhemmin itse kujertamaan mulle, että jätti huulipunansa meille. Mä kerroin, että heitin sen samaan katuojaan kuin miehen. Eivät ole yhdessä tänäkään päivänä. Naisesta en sen paremmin tiedä kuulumisia, mutta mies pyörii nykyään asunnottomana ja työttömänä.
Ei tuo huulipuna pelkästään ollut eroon syynä, kaikenlaista muutakin p**kaa oli jo tapahtunut. Huulipuna oli se ns. viimeinen pisara.
Ukkosi siis pisti kuin pistikin sinut pysyvästi ulkoruokintaan ja nyt sitten kiukuttelet palstalla kun jäit kakkoseksi. Oivoi.
Miten vaikeaa on "päästä" vaimoksi, jos ehdot ovat sellaiset, että hoitaa kofin ja lapset ja pyörittää täysjoitolaa miehestä taloudellisesyi tiippuvaisena ja antaa seksiä ja elää yöysin ehdoitta, hyväksyy senkin, että mies panee vieraita jopa kotonaan. Mä
Mitä jos tilanne olisi toisinpäin, että sanoisit miehelledi, että hoidapa sillä välin kotityöt ja jää lapsenvahdiksi, kun lähdet bilettämään ja tuot baarista miehen kotiin ja panette olkkarissa, ja mies olisi ihan että "ok, voinko tuoda teille virvokkeita", niin siinä olisi kyllä aika kova vaimo, jota jopa ihailisin.
Sen sijaan ap:n asetelma herättää lähinnä sääliä.
Aloituksen perusteella ei ihmetytä yhtään, että mies juoksee vieraissa ja haluaa itselleen uuden puolison joka on täysipäinen, aikuinen ihminen.
Nykyinen kun on kunnon s*kopää ja kynnysmatto.
Vierailija kirjoitti:
Siinähän siedät sitten huonoa kohtelua. Et ole arvostettu, haluttu, rakastettu.
Mitä ihmeen huonoa kohtelua? Miksi muka ei olisi arvostettu, haluttu ja rakastettu, vaikka mies välillä kokeilisi muita? Meillä on kuitenkin miehen kanssa yhteinen koti ja lapset, joku huulipuna tai unohtuneet rintaliivit on aika lailla pientä siihen verrattuna, mitä sellaista meillä on, mitä ei ole toisella naisella. Tai toisilla naisilla.
Joka tapauksessa minun luokseni se mies on aina palannut ja osannut taas vähän paremmin halata. Kun minä en ole tietävinäni toisista naisista, ei mies syyllisyydentunnoltaan voi olla siivoamatta, tiskaamatta ja hoitamatta kotia oikein antaumuksella. Varmaan se toivoo, että hermostuisin kunnolla ja huutaisin, mutta kun olen kiva iloinen itseni, niin mies potee syyllisyyttä.
Ei meillä ole kulisseja tai kärsiviä osapuolia. On kaksi aikuista, jotka eivät viitsi pilata toisen elämää kertomalla turhan tarkkaan tekemisiään.
Sääliksi kyllä käy lapsia ja miestä kun on tuollainen p#rkele perheenjäsenenä.
Onko tämän ketjun tarkoitus saada kakkosnaiset tuntemaan hyvää oloa siitä, että kotona ei ole kärsivä ykkösvaimo vaan se on ihan ok pettää?
Koska äärimmäisen harvinainen tilanne, että se olisi vaimolle ok.
Tääkin on ollut täällä aiemmin😴 Ei mitään uutta enää, vanhojen provojen uudelleenlämmittämistä
Vierailija kirjoitti:
Kerran unohtui rintsikat yhdenillan jutun luokse.
Eipä siinä mitään, sattumoisin sain tyyppiin yhteyden ja yritin sovitella noutoa ilman sen kummempia taka-ajatuksia.
Homma oli jotenkin tavattoman vaikeaa, ei saatu aikaa mitenkään sovituksi. Tämä selittyi kun kuulin että varattuhan tuo luipero oli.
Eli jos sua lohduttaa ajatella että joku tuhmeliini yrittää viekoitella miestäsi harhapoluille, mutta että kyllä hän kuitenkin lopulta on sinun mussukkasi, niin mikäpä siinä.
Mutta todennäköisempää on ette ne löytämäsi tavarat ovat todellakin yöpainien tuiskeessa unohtuneita ja unohdettuja.
Eikä kumpikaan teistä muistanut postia?
😮
Erittäin uskottavaa!
👍
Tosin sun Prismarintsikoiden hinta ei kata edes kirjemaksua.
Pitäisikö sun kuitenkin puhua tuosta sille petturi-miehellesi eikä meille palstalaisille? Katsos kun meille on ihan yksi lysti mitä teet tai olet tekemättä.
Muista kuitenkin, että tuollainen epätoivoinen takertuminen ei ole kovinkaan puoleensavetävää eikä varsinkaan järkevää vaan ainoastaan noloa. Väkisin kun sitä miestäsi et sinäkään voi pitää.