Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen on mielestään miestä ylempitasoinen olento?

Vierailija
10.12.2018 |

Selityksenä että naarashan se susilaumassakin on alpphaqueen?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivänä se puhkirakasteltu alphamiesten panolelu. Sviik sviik!

Vierailija
2/23 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykypäivänä se puhkirakasteltu alphamiesten panolelu. Sviik sviik!

Totuuden sanaa...

Heh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen. Olen yh, hoidan okt:n ja tienaan verolistalle pääsyn verran rahaa. Käytän lapset harrastuksissa ja harrastusten aikana liikun itse.

Työskentelen normaalia toimistoaikaa, viikonloput ja iltaisin tehdään lasten kanssa kivoja juttuja, liikutaan, retkeillään, siivotaan kimpassa, pelaillaan lautapelejä, kokataan ja hassutellaan. Lomilla käydään etelässä.

Lapset ovat tasapainoisia ja hauskoja, kilttejä, heillä on paljon kavereita ja koulumenestyskin ok. Nolla Vilma-viestiä.

Minulla ei ole puolisoa, koska en tarvitse. Meillä on tosi kivaa näin.

Vierailija
4/23 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi pitkä.

Vierailija
5/23 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti naiset tai miehet eivät ole ylempitasoisia toiseen sukupuoleen nähden. Eri tavalla lahjakkaita ihmisiä on kummassakin sukupuolessa. 

Vierailija
6/23 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen. Olen yh, hoidan okt:n ja tienaan verolistalle pääsyn verran rahaa. Käytän lapset harrastuksissa ja harrastusten aikana liikun itse.

Työskentelen normaalia toimistoaikaa, viikonloput ja iltaisin tehdään lasten kanssa kivoja juttuja, liikutaan, retkeillään, siivotaan kimpassa, pelaillaan lautapelejä, kokataan ja hassutellaan. Lomilla käydään etelässä.

Lapset ovat tasapainoisia ja hauskoja, kilttejä, heillä on paljon kavereita ja koulumenestyskin ok. Nolla Vilma-viestiä.

Ja syy miksi olen miestä ylempiarvoinen on se, että tiedättekö yhtään vaativaa ja hyväpalkkaista työtä tekevää miestä joka elää samoin?

Vierailija
7/23 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän tienaava ja paremmin koulutettu kuin miehensä

Vierailija
8/23 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki?

Vierailija
9/23 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinua kyllä kukaan huolisikaan.

Vierailija
10/23 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeesti? Ylempitasoinen olento?

Susilaumassa kaksi toisiaan hellästi huomioivaa sutta johtaa laumaansa lempein pikku puraisuin jotta pikku pennuista kasvaa laumakelpoisia koiraeläimiä.

Miehen pitää saada olla mies. Se oli avauksen idea.

Ite oon ja yh koska puuttui se oikea vastavuoroisuus.

Mut kiva kun teillä menee hyvin.

Mukavaa joulua.

Ap.

Vierailija
11/23 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja syy miksi olen miestä ylempiarvoinen on se, että tiedättekö yhtään vaativaa ja hyväpalkkaista työtä tekevää miestä joka elää samoin?

Sori vaan, mutta elähtäneet yhärit eivät ole kovatasoisia kuin omissa harhoissaan. Miksi muuten olet ylempitasoinen kuin vakaassa parisuhteessa oleva huolehtiva perheenisä? Jota rakastavat sekä puoliso että lapset? Sultahan puuttuu noista toinen.

Vierailija
12/23 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen nainen.

Vierailija
13/23 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nähty miten noi tarinat päättyy.

Ei kukaan ketään tarvitse jos niin haluaa.

Se vain että jos ihminen leijailee 5m maan pinnan yläpuolella niin joku ongelma varmaan.

Ja mielestäni se kyllä vie mieheltä mehut jos nainen vain halveksuu toista.

Ja sama toisinpäin.

Vierailija
14/23 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori vaan, mutta elähtäneet yhärit eivät ole kovatasoisia kuin omissa harhoissaan. Miksi muuten olet ylempitasoinen kuin vakaassa parisuhteessa oleva huolehtiva perheenisä? Jota rakastavat sekä puoliso että lapset? Sultahan puuttuu noista toinen.

Tässä kysyttiinkin miksi koen olevani ylempiarvoinen OLENTO kuin mies, ja sitä varmasti olen. Korjatkaa toki jos tiedätte miehen joka suoriutuisi tästä savotasta paremmin.

Jos tarkoitat "kovatasoisella" ulkonäöllisiä seikkoja, niin eikai ne tähän asiaan mitenkään edes liity. Mutta korjataan nyt sen verran, että mikään "elähtänyt yhäri" (kuka juntti edes sanoo toisesta tuollaista?) en varmasti ole. Ihan kolmekymppinen aktiivinen tyyppi.

Vierailija
15/23 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeesti? Ylempitasoinen olento?

Susilaumassa kaksi toisiaan hellästi huomioivaa sutta johtaa laumaansa lempein pikku puraisuin jotta pikku pennuista kasvaa laumakelpoisia koiraeläimiä.

Miehen pitää saada olla mies. Se oli avauksen idea.

Ite oon ja yh koska puuttui se oikea vastavuoroisuus.

Mut kiva kun teillä menee hyvin.

Mukavaa joulua.

Ap.

Kiitos, samoin sinulle! Toivottavasti löydät itsellesi sen toisen puolikkaan, itse en sellaista halua. Ehkä olenkin se yksinäinen susi pentuineen? Jokaisella meistä on tarina, ja tarinan mukainen syy elää haluamaansa elämää.

Vierailija
16/23 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielellään ihan samalla tasolla.

Vierailija
17/23 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten koulutustaso Suomessa sen kun jatkaa nousuaan misten laskiessa. On itseään toteuttava ennuste ja samalla kertoo kuinka naiset oikeasti ovat Suomessa a-luokkaa. Muutama alfa-uros pyörii yhteiskunnan huipulla joihin nsiset mielellään vertaavat itseään perustellakseen yhä uusia etuja itselleen suhteessa miehiin. Naiset elävät ksuemmin, ovat tutkimusten mukaan onnellisempiakin kuin miehet. Niin olen iloinen isänä että mulla on 5 tyttöä ja ri yhtään poikaa. Jos olisi poika niin tarvisi pelätä pärjääkö elämässä? Sen sijaam yhteiskunta pitää huolta omistaan ts. naisista. Miehet saavat rauhassa syrjäytyä...se ei oo ongelma.

Vierailija
18/23 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vain että jos ihminen leijailee 5m maan pinnan yläpuolella niin joku ongelma varmaan.

Ja sama toisinpäin.

Jos tarkoitat minua (nro 3) niin miten nämä tarinat päättyvät? Kerroin pelkkiä faktoja ilman mitään harhakuvitelmia. Olen nauttinut tästä elämästä jo vuosia, ja aion nauttia vastakin. Kaikki eivät halua parisuhdetta. Minä rakastan lapsiani, työtäni, taloani, ja vanhempana aion olla ihana aktiivinen mummo lapsenlapsilleni ja harrastaa, tavata ystäviä, matkustaa, hoitaa taloani ja ja ja!! Miksi ihmeessä tarvitsisin jotakin? Voin hyvin kuvitella seurustelevani joskus, mutta se ei perustu tarpeeseen vaan aitoon haluun olla toisen kanssa. Nyt haluan olla lasteni kanssa ja tehdä muita asioita.

Vierailija
19/23 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa naisten ja miesten pitäisi olla tasa-arvoisia. Kuitenkin ymmärrän mitä tuo yh yllä kertoi. Melkein jokainen nainen jonka tunnen elää elämää, jossa hän on pystyy hoitamaan niin monimutkaista kuviota, että harva mies edes tajuaa mistä on kyse.

Suomessa on naisia, jotka kykenevät opiskelemaan, tekemään työuraa vaativalla alalla, hoitamaan kenties ihan yksin lapset ja kodin, joskus hoitavat miehenkin ongelmat ja dementikkoäidin, ja kenties toimivat jossain hyväntekeväisyysjärjestössäkin vapaaehtoisena, harrastavat jotain ovat sosiaalisia ja hyviä ystäviä ja joilla voi olla jokin vakava pitkäaikaissairaus kaiken lisäksi. Isoäiteinä hoitavat koko suvun asiat ja pitävät huolta lapsenlapsista. Aivan mahtavia tyyppejä.

Tuollaiseen pystyviä miehiä tapaa todella harvoin jos ollenkaan. Surullista on, etteivät miehet osaa tuollaista naista arvostaa. Monet miehet ovat usein naiselle riippakiviä. Ikävä sanoa suoraan mutta näin on.

Siksi käytännössä useampi tuntemani nainen on ylivoimainen suhteessa miehiin.

Vierailija
20/23 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sama toisinpäin.

Jos tarkoitat minua (nro 3) niin miten nämä tarinat päättyvät? Kerroin pelkkiä faktoja ilman mitään harhakuvitelmia. Olen nauttinut tästä elämästä jo vuosia, ja aion nauttia vastakin. Kaikki eivät halua parisuhdetta. Minä rakastan lapsiani, työtäni, taloani, ja vanhempana aion olla ihana aktiivinen mummo lapsenlapsilleni ja harrastaa, tavata ystäviä, matkustaa, hoitaa taloani ja ja ja!! Miksi ihmeessä tarvitsisin jotakin? Voin hyvin kuvitella seurustelevani joskus, mutta se ei perustu tarpeeseen vaan aitoon haluun olla toisen kanssa. Nyt haluan olla lasteni kanssa ja tehdä muita asioita.

Ihan yleisellä tasolla kerroin. Mun ajatus poikkee kovin koska elämäni ei perustu rökälesuorittamiseen vaan ennemminki n puuhasteluun.

Joskus ylisuorittaminen kertoo halusta paeta ja olla pysähtymättä. Joskus haurasta minää korotetaan suorituksilla. Ei tee kenestäkään ylempää eikä varsinkaan arvokkaampaa.

Mutta olenkin henkisen tien kulkija. Eli perustan arvoni muuhun kuin nokkimisjärjettömyyteen.

Kaiken voi suorittaa. Tai voi opetella olemaan läsnä.

Keinotodellisuus on keinottelua.

Toisella on rahaa, toisella ei. Harva asia elämässä on pysyvää. Osat vaihtuu kun on sairaus tms.

Tunnen naisen joka kohteli pahasti tapailuystäväänsä ja sittemmin mies heitti naisen pihalle.

Mies ei ole enää sama.

Eikös kristityn tulisi olla korottamatta itseään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä