Eikö ole vähän hulua että työnantaja maksaa työntekijän asuntolainanlyhennyksen / asunnon vuokran?
Eikö se ole vähän kohtuutonta että työntekijä vaatii niin korkeaa palkkaa että sillä pitää maksaa kokonainen asuminen. Se menee työnantajan rahoista, jos käy töissä. Eikö se pitäisi itse maksaa? Siis ITSE.
Kommentit (5)
On sulla aika omituinen logiikka. Mistä ne rahat tulevat, elleivät palkasta, siis työstä? Olisiko työnantajan siis mielestäsi pudotettava jokaisen työntekijänsä palkkaa asumiskustannusten verran, jotta jokainen kustantaisi asumisensa ITSE? Alkaisi olla veneen alla tungosta, sillä harvalla on niin suuria perintöjä ainakaan vielä työuran alkuvaiheessa, että niillä ostettaisiin oma asunto tai edes kustannettaisiin vuokra ym. asumiskulut. en voi muuta kuin ihmetellä ajatuksenjuoksuasi ja kysyä, minkä värinen lusikka suussa olet oikein syntynyt. Kultalusikka on liian vaatimaton, joten kai sulla on timanttikoristeinen platinakauha.
Jos työnantaja maksaa työntekijänsä asumisesta johtuvat kulut, niin se on osa työntekijän palkkaa. - Toisinaan tällainen saattaa olla jopa edullisempaa työnantajalle, kuin maksaa sama rahana. (Työnantajalla on vapaa ja tyhjillään oleva asunto, johon tarvitsisi vuokralaisen mutta samaan aikaa tarve palkata joku töihin mutta firma tuottaa tuloa huonosti).
).
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole vähän kohtuutonta että työntekijä vaatii niin korkeaa palkkaa että sillä pitää maksaa kokonainen asuminen. Se menee työnantajan rahoista, jos käy töissä. Eikö se pitäisi itse maksaa? Siis ITSE.
Ei se työnantajan rahoista mene, asiakkaat sen maksavat.
Vierailija kirjoitti:
Työnantaja ostaa työntekijältään aikaa. Kauppaa tehdessä myyjän saama raha muuttuu myyjän rahaksi. Muutoin voisit valittaa että Prisma maksaa vuokransa sinun rahoillasi.
Prismat eivät ole vuokratiloissa.
Työnantaja ostaa työntekijältään aikaa. Kauppaa tehdessä myyjän saama raha muuttuu myyjän rahaksi. Muutoin voisit valittaa että Prisma maksaa vuokransa sinun rahoillasi.