Onko teidän lapsilla usein naama ruvella?
Mietin tossa just kun 2.5vuotiaalla on nyt 2kk aikana ollut 2 kertaa silmä mustana ja nyt sillä on huuli auki ja turvonnut.. " Hävettää" ! Mut minkäs teet kun se kolhii itseään.. :(
Kommentit (5)
Mä en edes oikein ymmärrä mistä nämä kaksi mustaa silmää on tullut.. Siis jotka oli aimmin. Voiko musta silmä tulla jos törmää oveen? Lapsi nimittäin öisin kävelee aina meidän viereen ja täällä meillä on aivan pilkko pimeetä yöllä. Mietin vaan että olisko voinut tosiaan yöllä sit törmätä päin ovea.. Huuli halkesi tänää ja nenä mustui vähän kun kaatui aivan tikkusuorana naamalleen.. :( Kompastui leluihinsa.
enemmän ihmettelisin jatkuvaa selittelyä. Voihan sitä sanoo et taas toi meidän hulivili meni nurin tms mut muu on musta vaan omituista
Mulle tulee vieläkin helposti mustelmia ja en niitä selittele ellei joku kysele. Tuskin kukaan luulee miehen hakkaavan sen takia et sääret tai reidet on mustelmilla.
Jos jotain pahoinpitelyä olisi niin olisihan siitä muitakin merkkejä!
En uskoltanut kauppaankaan lapsen kanssa sillon kun sillä olis silmä mustana.. Varmaan johtuu siitä että jos itse näkisin pienellä lapsella silmän mustana niin heti kohdistaisin katseen vanhempiin. .:/
Mutta kahdella pienemmällä on hänenkin puolesta :)