Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassua että monet äitipuolet tuntuvat edellyttävän uuden miehen rakastavan

Vierailija
11.05.2006 |

heidän lapsiaan, vaikka lukemattomat äitipuolet täälläkin jaksaa mainostaa sitä, kuinka eivät voi sietää miehensä lapsia, vähintään eivät rakasta.

Aika nurinkurista, eikö totta.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos suhtautuu neutraalisti on tunnekylmä ja " vihaa" lasta. Täs mun kokemukset.. Eli äidit, jos mahdollisen eron tullessa olette OIKEASTi huolissanne siitä, miten exänne uusi nainen tulee lapsenne kanssa toimeen, älkää te nyt ainakaan sitä hankaloittako.

Lapsissa on harvoin se vika, yleensä aikuisissa.

t. lapsuutensa uusperheessä elänyt, nykyinen uusperheen äitipuoli jota miehen exä vihaa ja kertoo sen kyllä lapsilleenkin.

Vierailija
42/44 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, minkälaista pienen ihmisen on asua samassa taloudessa ihmisen kanssa, joka ei hänestä välitä?

t. 26, joka on sellainen äiti, joka miehensä kanssa tekee kaikkensa perheen ja avioliiton eteen taatakseen lapsilleen mahdollisimman tasapainoisen elämän.

Vierailija:

Vierailija:

Minä huolehdi ja välitän mieheni lapsesta aina kun on meillä. En välitä lapsen äidistä mutta en vihaakkaan.. Minusta se ei ole kauheaa.. Vaan normaalia.. Muita mielipiteitä olenko kauhean väärässä

Nää 24+muut vastaavat taitais olla just niitä jotka tekee lapselle asian vaikeeks koska eivät itse tilannetta hyväksy.

Heti se uus ihminen lapsen elämässä on tunnekylmä hirviöämmä joka tuhoaa sen pikku piltin elämän kun ei heti sitä muksua rakasta yli kaiken...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mieti, minkälaista pienen ihmisen on asua samassa taloudessa ihmisen kanssa, joka ei hänestä välitä?

t. 26, joka on sellainen äiti, joka miehensä kanssa tekee kaikkensa perheen ja avioliiton eteen taatakseen lapsilleen mahdollisimman tasapainoisen elämän.

Puhe on ollu yleensä äitipuolista ja heidän suhtautumisestaan miehen lapsiin. Meillä vois tilanne olla ihan toinen jos lapsi asuis meillä eikä vaan kävis. Nyt joustetaan tietystä asioista jotka olis muuten itsestään selviä meillä mut koska kotona on ihan eri tilanne niin ei voi kaikkea lapseltakaan vaatia.

Vierailija
44/44 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miltä tuntuu ajatella, että teille niin rakas oma lapsi on kuitenkin uuden miehen silmissä se kakkonen, aina?

enhän minä voisi millään vaatia miestä rakastamaan pyyteettömästi minun lastani!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi