Mies osti taas uuden auton
Ja luulin että liikkumisen helpottuu, mutta ei, kun mies ei halua että ajan sillä, enkä voi kuulemma hommata omaa autoa, koska meillä on jo 2 autoa. Tulisi liian kalliiksi. Muuten kuin autoilla en liikkumaan pääse. Mitä teen?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Porvoossa bussit kulkee vielä hyvin.
Ei tämä ole Provo eikä täälläpäin bussit kulje. Olen ihan motissa kotona jos en käytä taksia. Joskus käytän kun on pakko mennä jonnekkin esim hammaslääkäriin.
Maanantaiaamuna osti auton?
Vaikea sanoa mitä teet. Varmaan sitä mitä ennenkin. Eihän sinun tilanteesi ole muuttunut
En edes ymmärrä koko ongelmaa. Ap ole hyvä ja väännä minulle rautalangasta, mikä tässä mättää.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa mitä teet. Varmaan sitä mitä ennenkin. Eihän sinun tilanteesi ole muuttunut
On siitä jo pari kuukautta kun osti tuon uuden auton ja alkuvuodesta osti uuden työauton. Ajattelin että saan tällä henkilöautolla ajaa kun on automaattivaihteinen mutta näköjään en saa. Tulee kalliiksi aina taksilla ajella ja nyt tarvitsisin useamman kyydin.
Vierailija kirjoitti:
En edes ymmärrä koko ongelmaa. Ap ole hyvä ja väännä minulle rautalangasta, mikä tässä mättää.
Kun en pysty sairauksien takia liikkumaan kuin autolla ja taksilla liikkuminen on kallista, hankalaa muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siitä jo pari kuukautta kun osti tuon uuden auton ja alkuvuodesta osti uuden työauton. Ajattelin että saan tällä henkilöautolla ajaa kun on automaattivaihteinen mutta näköjään en saa. Tulee kalliiksi aina taksilla ajella ja nyt tarvitsisin useamman kyydin.
Miksi juuri tänään kirjoitat että mies osti TAAS auton
Onhan näitä manuaalivaihteisen auton uhreja ihan oikeessakin elämässä, vaikka oletkin provo. Eikö ole häpeällinen ongelma, koska muut luulevat ahdinkoadi provoksi. Tämä kuulostaa niin naurettavalta että pakko olla provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun en pysty sairauksien takia liikkumaan kuin autolla ja taksilla liikkuminen on kallista, hankalaa muutenkin.
Millä liikuit sitten ennen. Mikä sairaus siellä porvoossa nyt jyllää?
No osta oma kauppakassi omilla rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä liikuit sitten ennen. Mikä sairaus siellä porvoossa nyt jyllää?
Taksilla olen liikkunut mutta nykyään se on hankalaa kun tuo taksi systeemi uudistui.
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin mutta mies ei halua kolmatta autoa pihalle ei vaan halua että ostan vaikka kaiken maksaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin mutta mies ei halua kolmatta autoa pihalle ei vaan halua että ostan vaikka kaiken maksaisin.
Ja syy ettet osta autoa omilla rahoilla on miehen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja syy ettet osta autoa omilla rahoilla on miehen?
Ei se anna sitä ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tietysti. Paha on mies.
On se tässä tapauksessa ettei ymmärrä että pitäisi pystyä liikkumaan. Nytkin useampi reissu pitäisi päästä tekemään ja se taas maksaa 40 euroa per kerta eikä taksilla kulkeminen muutenkaan ole mukavaa.
Mitä teet?
Ihan sitä samaa kuin aina. Tiedät kyllä. :)
Mene taksilla autokauppaan ja osta niillä omilla rahoillasi auto, muista ottaa myös vakuutus. Aja auto pihaan ja katso sitten mitä mies tekee? Eihän se mitään voi tehdä. Sen enempää kuin sinäkään sille, että autoja ilmestyy pihaan miehen niitä ostettua.
Porvoossa bussit kulkee vielä hyvin.