Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä syitä löytyy jos joku laittaa kokonaan välit poikki?

Vierailija
09.12.2018 |

Kokemuksia?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastaminen, viekkaus, manipulointiyritykset , yksipuolinen hyötymisyritys... näillä loppuu kommunikointimme. Jos kotia kohtaan tulee letkautuksia tai letkauttelua tiuhaan. Jos käyttää toisen uskomia asioita vastaan - lentää pellolle. Jos aikoo olla ystävä pitää älytä käyttäytyäkin kuin ystävä muuten joudut epäilyksen alle.

Vierailija
22/43 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini oli aivan järkyttävän rasittava, mutta sen vielä siedin. Mutta kun hänelle olisi pitänyt jatkuvasti olla lainaamassa koko ajan suurenevia summia rahaakin, joita hän ei koskaan palauttanut. Ja jos hän olisi edes kertonut rehellisesti tuhlanneensa tukensa eikä jatkuvasti keksinyt noloja hätävalheita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätön itsekeskeisyys; minä, minä ja minä! En ymmärrä miten 51 vuotias nainen voi henkisesti olla 15 vuotiaan tasolla?!

Vierailija
24/43 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUORAUS

Vierailija
25/43 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairastuin masennuksen enkä enää jaksanut ystäviä. eikä niitäkään kiinnostanut minä.

Vierailija
26/43 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut jotkut ns. ystävätärsuhteet aika turhiksi, jos ei ole muuta kuin yhteiset tutut joiden asioita ruoditaan. En vaan jaksa.

Tapaan mieluiten ihmisiä yhteisten harrastusten merkeissä ja puhun niistä, koska kiinnostavat ja niitä voi käsitellä tosiaan lähinnä samoista asioista kiinnostuneiden kanssa. Intiimeimpiä asioita jaan erittäin harvoin kuin tosi läheisten ihmisten kanssa.

Tämä. On muuten puuduttavan vaikeaa löytää ihmisiä joita kiinnostaa lähinnä muu kuin paskan jauhaminen, etenkin oman ikäisistäni miehistä. Ystäväni ovat lähinnä naisia joilla on lähinnä pelkästään sitä ns. muuta elämää, eikä kaikki pyöri juorujen ympärillä. Miehet taas pysyvät yleensä kavereina/tuttavina, joita en välttämättä koskaan edes kutsu kylään, koska jutut vain ovat tiedättekö justiinsa sitä bemarilla leuhkimista ja voi kuinka Jarmo teki sitä ja tätä. Silmäni pyörisivät lattialle jos kutsuisin tuollaisen kylään. Haluaisin kuitenkin miehiäkin ystäväpiiriini, vaikkei naisten seurassa nyt mitään vikaa olekaan.

Mies 23

Vierailija
27/43 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HUORAUS

Eli pani sinun miestäsi, vai? Ei kai se kaverin seksielämä sinulle muuten kuulu.

Vierailija
28/43 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin sen takia välit poikki parhaaseen ystävääni että en yksinkertasesti jaksanut sitä että kaikki oli aina niin huonosti. Se ainainen valitus ja dokaaminen kyllä käy hermoille jossain kohtaa. Lisäksi kiinnostuksenkohteet muuttui hänellä niin paljon että ei mitään yhteistä juteltavaa enää ollut, ja lähinnä oltiin ystäviä sen vuoksi että oltiin totuttu toisiimme. Nyt on elämä helppoa kun ei oo enää sitä toista jonka valitus ja paha mieli vetää myös oman mielen matalaksi. 

Laitan aika herkästi välejä poikki. Jos joku ihminen aiheuttaa enemmän vitutusta ja pahaa oloa kun hyvää, niin miksi sellaisia ihmisiä pitäisi elämässä pitää. 

Vierailija
29/43 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitoin välit poikkiin parhaaseen kaveriin, kun aloin pikkuhiljaa näkemään tämän henkilön läpi. Oli alas polkemista piilevällä tavalla, tietynlaista hyväksikäyttöä ja manipulointia. Raukalla ei koskaan ollut rahaa edes kahviin, joten mun piti aina maksaa. Koskaan ei mitään maksanut takaisin. Kyseinen henkilö alkoi kaiken lisäksi ällöttää enemmän ja enemmän, kun mistään muusta ei puhunnut viime vuodet, kuin Tinderistä ja kuinka miehissä oli aina joku vika. Hänessä ei koskaan ollut mitään vikaa ja kunnon miehet pötki aika nopeasti pakoon. Hän lähetti itsestään 20 kuvaa minulle päivän aikana eri vaatteissa, kertoi yksityiskohtaisia yhdenyön juttuja, lähetti Tinder miesten kuvia ja tekstejä. En tiedä mitä hänelle tapahtui vuosien aikana, että hänestä tuli aivan kamala ihminen. Haukkui kaikkia ja tälläs itseään pari tuntia peilin edessä, ennen kuin uskalsi lähteä ulos.

Olin paljon hänelle tarjonnut vuosien aikana ja kun oli hänen vuoro tehdä vastapalveluksia minulle, niin ne eivät häneltä onnistunetkaan. Silloin katkaisin kylmästi välit, enkä ole katunut yhtään. Voin vihdoin hengittää.

Vierailija
30/43 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

EiEnääKavereita kirjoitti:

Käsittämätön itsekeskeisyys; minä, minä ja minä! En ymmärrä miten 51 vuotias nainen voi henkisesti olla 15 vuotiaan tasolla?!

Ihan helposti. 54-vuotias mieskin voi. Etenkin Pohjanmaalta.

Minä-minä-minä-minä-minä-minä

Vierailija
31/43 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kaverin kanssa välit poikki, koska

1. hän oli kohdellut minua ikävästi jo pitemmän aikaa ja

2. tajusin, että en oikeastaan koskaan ollut pitänyt hänestä.

Voiko sen parempia syitä olla.

Vierailija
32/43 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känniset puhelut mihin vuorokauden aikaan hyvänsä. Siihen vielä pisteeksi iin päälle omien asioiden vatvominen ja minun asioideni vähättely. Pullosieppo kun oikein loukkaantuu kun kerron, etten voi sillä hetkellä puhua jostain syystä.

Sen lisäksi milteinpä psykoottiset huutorähinäpuhelut ja uudelleensoittaminen kerta toisensa jälkeen. Uhataan itsemurhalla jos lopetan perheen ja velvollisuuksia omaavana ihmisenä puhelun jne. Eihän siinä auttanut kuin soittaa 112 ja laittaa apua soittajalle.

Kummasti nämä kännisoittelijat ovat olleet ihan kunnossa jos heihin on törmännyt vahingossa. Olen tervehtinyt mutta en todellakaan ole jäänyt juttelemaan.

Vierailija
33/43 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten eräs hyvä ystäväni katkaisi välit, kun hänen ehdottamansa tapaaminen ei sillä kertaa sopinut minulle. En ihan rehellisesti sanottuna, edelleenkään tänä päivänä tiedä mitä ihmettä tapahtui, kysyin kyllä jälkeenpäin olinko tehnyt jotain tai loukannut häntä, mutta ystäväni ei koskaan enää vastannut viesteihini.

Olisi erittäin mielenkiintoista tietää tämän entisen ystäväni näkemys asiasta, mikä sai hänet katkaisemaan välit näin radikaalisti kertaheitolla. Joskus välien katkaisemiseen ei siis ole mitään näkyvää syytä. Luulen ystäväni vain jostain syystä, mitä en valitettavasti tiedä, saaneen tarpeekseen ystävyydestämme.

Vierailija
34/43 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä loputtomiin viitsi, jos pidetään ihan pellenä. Sellaisena, jolle soitetaan kun kukaan muu ei satu vastaamaan puhelimeen. 

Outoa, että tämmöinen häiritsee sinua, jos toinen on ystäväsi.

Vierailija
35/43 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toisella ei ole koskaan aikaa tavata. Itsellä oli hyvä ystävä, jonka kanssa välit hiipui. Ymmärrän että hänellä oli kiire, mutta otin sen myös niin että en ollut hänelle tärkeä, koska emme koskaan tavanneet. Aika on kuitenkin priorisoitavissa oleva asia, se mitä pitää tärkeänä, sille kyllä löytyy aikaa.

Kun hän kysyi osoitetta mihin lähettää joulukortti, ajattelin että antaa olla. Miksi nähdä vaivaa jonkun joulukortin lähettämiseen, jos muuten ei pidä mitään yhteyttä.

Vierailija
36/43 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juorusi asioita eteenpäin, vaikka lupasi pitää omana tietonaan. Jäi juoruilusta kiinni, lupasi ettei enää puhu eteenpäin, mutta teki sen uudelleen kuitenkin, joten lakkasin pitämästä yhteyttä.

Vierailija
37/43 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama vuosi sitten eräs hyvä ystäväni katkaisi välit, kun hänen ehdottamansa tapaaminen ei sillä kertaa sopinut minulle. En ihan rehellisesti sanottuna, edelleenkään tänä päivänä tiedä mitä ihmettä tapahtui, kysyin kyllä jälkeenpäin olinko tehnyt jotain tai loukannut häntä, mutta ystäväni ei koskaan enää vastannut viesteihini.

Olisi erittäin mielenkiintoista tietää tämän entisen ystäväni näkemys asiasta, mikä sai hänet katkaisemaan välit näin radikaalisti kertaheitolla. Joskus välien katkaisemiseen ei siis ole mitään näkyvää syytä. Luulen ystäväni vain jostain syystä, mitä en valitettavasti tiedä, saaneen tarpeekseen ystävyydestämme.

Oliko niin että hän ehdotteli, kutsui, järjesti? Kohtelitko muuten ylimalkaisesti ja pidit itsestäänselvyytenä? Yleensä äkilliseen välien katkaisemisen on kertynyt pitkältä ajalta lastia. Joku sitten pieneltäkin tuntuva asia katkaisee kamelin selän.

Vierailija
38/43 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen assi ja se näkyy esim. niin, että koulukaverit on olleet kavereita koulun ajan. Sen jälkeen en pitänyt yhteyttä. Sama työkavereiden ja kämppisten kanssa. Mukavia ihmisiä, mutta kun se yhdistävä tekijä katoaa, en koe mitään kiinnostusta heitä kohtaan.

Yksi ystävä minulla on, johon tutustuin parikymppisenä. Mieskin löytyy. He ovat poikkeuksia. Heitä rakastan.

Vierailija
39/43 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma loppuunpalaminen ja eristäytyminen muista ilman syytä.

Vierailija
40/43 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkittynyt vakava masennus ja sitä edeltänyt uupumus ja kieltäytyminen illanvietoista johti siihen, että jouduin pois porukoista.

Ennen masennusta tunsin jo etten ole kovin pidetty henkilö.

Masennuksen jälkeen selvensin asiaa facebookissa ja jätin numeroni viestiin ja pyysin ottamaan yhteyttä, jos kavereilla on elämässään sen verran aikaa, että haluaisivat nähdä.

Kasksi otti yhteyttä. Olen kiitollinen heille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi