Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hug-a-Bub vs. Moby Wrap

11.05.2006 |

Minulla ei ole kantoliinoista aiempaa kokemusta, mutta nyt ajattelin sellaisen hankkia. Olen päätynyt trikoiseen pitkään liinaan, mutta merkkejä on niin monia, että valinta on vaikeaa. Varteenotettaviksi ovat nousseet ainakin Hug-a-Bub ja Moby Wrap. Paljon olen lukenut vanhoja keskusteluja näiltä sivuilta, mutta kertokaahan vielä kokemuksianne noista kahdesta liinasta. Vauva syntyy elokuussa ja ennen kaikkea käyttäisin liinaa varmaankin kotona touhutessa, mutta eihän sitä tiedä, kuinka innostun liinailemaan ulkosallakin.

Kommenteista kiitollinen,

Meguro

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin trikoisen Tsi-liinan kaveriksi Mobyn ja ainakin siihen verrattuna selvästi tukevampi liina, vaikka trikoinen onkin. Eli hyvin saa tehtyä sidontoja, mutta tuntuu myös napakalle päällä. Vauva on nyt 6kg ja hyvin vielä jaksaa kanniskella tällä trikoisella. Kudotun liinan ajattelin sitten ostaa myöhemmin. Itsekin mietin Huggaa, mutta päädyin sitten halvempaan Mobyyn, kun meillä oli tuo toinen liinakin aikaisemmin hankittuna ja rahaa on mukavasti saanut menemään erilaisiin kestovaippahankintoihin :). Mutta minusta Moby on kyllä mukavan pehmeä, kevyt ja silti sopivan tukeva liina ainakin tämän kokoiselle vauvalle.

Vierailija
2/2 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin kanssa alkuun tota huggaa. Tilasin sitten kuitenkin kotimaisen Pikku Ruun trikooliinan ja olen ollut tyytyväinen! Hintaa oli reilusti vähemmän kuin huggalla ja lisäksi plussana tuo kotimaisuus.

Meillä poika painaa melkeen 7 kg ja trikooliina toimii mielestäni hyvin.

Olen taittanut joihinkin sidontoihin liinan leveyssuunnassa kahtia jolloin se on jotenkin " siistimpi" setti päällä eikä tule rynttyjä.

No, tulin siis suosittelemaan vaan tota Pikku Ruuta. Ei ole valitettavasti kokemusta noista kysymistäsi merkeistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi