Sairastelu raskausaikana
Olen nyt viikolla 15 ja raskaus itsessään sujunut hyvin.
Pari kolme viikkoa sitten mulla alkoi vähän ärhäkämpi flunssa kurkkukipuineen ja tukkoisine poskionteloineen.
Olo oli ihan hirveä kun päätä ja poskia särki ja lämpökin nousi ajoittain. Sitten mulle tulikin korvatulehdusta ja silmätulehdus.
Sain antibiootit näihin ja auttoi, mutta nyt oon yli viikon kärsinyt ripulista, eikä loppua näy.
Lääkäriin on oltu yhteydessä ja hoitona maitohappobakteerit, gefilukset ja precosat, vaan ei auta. Mahaa vääntää monta kertaa päivässä ja tämän takia olen ollut taas sairaslomalla.
Ensi viikolla testeihin, mikäli jatkuu...
Alkaa pää hajoamaan pikkuhiljaa kun ei voi kotoa hirveästi kauemmaksi mennä. Olen kirjaimellisesti maannut ja nukkunut sohvalla melkein 3 viikkoa ja siis ollut koko tämän ajan poissa töistä.
Pelottaa että oireet ei helpota koko raskausaikana, sillä en ole ikinä sairastellut näin intensiivisesti ennen raskautta.. Siinä meneekin sitten se koko odottamisen ihanuus ohi =( Ja kaikki suunnitelmat pilalle.
Olen jättänyt tännekin palstalle kirjoittelun ja joillekin ihmisille sähköpostissa vastaamisen kyseisen sairastelun takia, pahoittelen! Olen vain ollut liian voimaton..:(
Miten muilla, oletteko pysyneet terveinä odotus aikanne, vai löytyykö samallaisia sairastelijoita?