Voiko zalandoon saada bännit jos jatkuvasti tilaa ja palauttelee vaatteita? (tai muista verkkookaupoista)
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Voi ja on syytäkin.
kuka on saanut?
Boozt muistaakseni bännäsi palauttelijat ainakin pari vuotta sitten.
Olen tilannut sekä Zalandolta että Booztilta monta vuotta vaatteita. Lähes aina on jotakin palautettavaa, koska yleensä tilaan kerralla useamman vaatteen sekä itselleni että lapsille. Esim. kengistä on aika mahdotonta sovittamatta sanoa, että mitkä ovat oikeasti hyvät jalkaan. Ei todellakaan ole tullut mitään banneja, kyllä palautusoikeus kuuluu verkkokauppaan.
Ja jos palautuksessa on ongelmia, niin menee kyllä itsellänikin kiinnostus tilata sellaisesta yrityksestä mitään.
Bootzilta ja henkkamaukalta olen saanut.
Molemmilla oli rajana jos kolme perättäistä kertaa palautti kaiken, eikä pitänyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Eikö muita harrastuksia ole?
Ei
Vierailija kirjoitti:
Olen tilannut sekä Zalandolta että Booztilta monta vuotta vaatteita. Lähes aina on jotakin palautettavaa, koska yleensä tilaan kerralla useamman vaatteen sekä itselleni että lapsille. Esim. kengistä on aika mahdotonta sovittamatta sanoa, että mitkä ovat oikeasti hyvät jalkaan. Ei todellakaan ole tullut mitään banneja, kyllä palautusoikeus kuuluu verkkokauppaan.
Ja jos palautuksessa on ongelmia, niin menee kyllä itsellänikin kiinnostus tilata sellaisesta yrityksestä mitään.
Olen samaa mieltä kengistä. En tilaa niitä koskaan verkkokaupasta. Mulla jalat eriparia, niin täytyy koittaa kaupassa kumpi nro on parempi, 38 vai 39. Niillä pitää päästä kävelemään ennen ostopäätöstä. Toisessa jalassa voi olla hyvä, mutta silloin toisessa todennäköisesti kiristää ja sattuu varpaita. Kun tässä jalassa on hyvä, toinen sitten taas löpsöttää ja klonksuu kantapäästä, kun on liian iso. Tässäkään aina ei ne nätimmät ole parhaat, vaan täytyy etsiä mitkä on sopivimmat jalkaan. Monesti se on toiseksi tai kolmanneksi mieluisin pari sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi mieleenkään tilata kenkiä verkkokaupasta ellen tiedä tarkkaa mallia ja kokoa etukäteen (eli on samanlaiset kengät ennestään tai jossain niitä sovittanut). Tod. näköisyys, että kenkä sopii ja tuntuu hyvältä on ainakin itsellä ihan olematon.
Tuollainen turha tilailu tuntuu kyllä kurjalta.... etenkin jos tietää kenkien harvoin sopivan.
Vierailija kirjoitti:
Samalla teki kyllä aika aiheettomiakin bännäyksiä. Kaikki bännätyt eivät olleet mitään suurpalauttelijoita.
Ovatkin ottaneet opikseen Booztilla asiakkaiden kritiikistä. Nykyään siellä on paljon kattavammat kokotaulukot esillä, eli eri vaatemerkkien omia kokotaulukoita, jotta saa paremman käsityksen vaatteiden koosta, eikä tule niin paljon palautuksia. Myös kuvien laatua on parannettu.
Muutenkin tuotetietoa on lisätty.
Se suuri palautusmäärä oli osittain ihan Booztin itsensä syytä, heikkojen tuotetietojen takia. Todella ylimalkaiset olivat tiedot ennen ja huonot kuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla teki kyllä aika aiheettomiakin bännäyksiä. Kaikki bännätyt eivät olleet mitään suurpalauttelijoita.
Ovatkin ottaneet opikseen Booztilla asiakkaiden kritiikistä. Nykyään siellä on paljon kattavammat kokotaulukot esillä, eli eri vaatemerkkien omia kokotaulukoita, jotta saa paremman käsityksen vaatteiden koosta, eikä tule niin paljon palautuksia. Myös kuvien laatua on parannettu.
Muutenkin tuotetietoa on lisätty.Se suuri palautusmäärä oli osittain ihan Booztin itsensä syytä, heikkojen tuotetietojen takia. Todella ylimalkaiset olivat tiedot ennen ja huonot kuvat.
Lisäksi kaikki ongelmat vieritettiin vain ja ainoastaan asiakkaiden syyksi julkisuudessa.
Olisi ihan toivottavaa ainakin.