Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö teidän 13 vuotiaat tekoripsiä?

Nykyaikaa
08.12.2018 |

Onko tämä yleistäkin? Entä stringejä? Lapsi sanoi että haluaisi nuo kummatkin. Minusta ei tunnu hyvältä ajatukselta :(

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikaa kirjoitti:

Meillä itse asiassa lapsen äiti oli sanonut lapselle että voi hommata hänelle stringit ja tekoripset.. lapsi kertoi isälleen ja minulle niin oltiin aika erimieltä... Mutta mies sanoo että kun lapsen äiti on sitä mieltä niin minkä hän sille mahtaa... Ja mun mielestä ois voinut sanoa edes mielipiteensä äidille.

Ja mies sitten suuttui mulle kun kyseenalaistin äidin toimintaa... Mies ei kuulema ole samaa mieltä äidin toiminnasta mutta ei ala siitä mitään sanomaankaan... Kun sanoin että vois kuitenkin kyseenalaistaa onko nuo ajankohtaisia lapselle, mies suuttui mulle...

Vierailija
22/24 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika typerä mies... Ei stringit ja tekoripset kuulu tuon ikäiselle :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
24/24 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse 14 aloitin stringien käytön, tekoripset, meikin, suht paljastavien vaatteiden ja energiajuomien juomisen 12.v ja no mun mutsi ei vielkää tiiä kaikkii mut ei sen tarviikkan. Tulin siis tänne lukee vaan näit ja katon ku lasten vanhemmat yrittää täällä ns dissata niitten lapsien omia valintoja aikuistua ja siirtyy kunnon teini-ikään eikä 13.v nyt liian nuori tekoripsii oo käyttämään tai stringejä. Kaikkea nuoret testaa laidasta laitaan aina jossain vaiheessa ja oman lapsen päätöksiä pitää kunnioittaa niin kauan kun se on asiallista toimintaa. ei kenestäkään tule aikuista yhdessä yössä kaikki alkaa jostain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän