Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ujo ihminen löytäisi miehen

Vierailija
08.12.2018 |

Olen nuori sinkkunainen. Haluaisin miehen, mutta menen aivan jäihin kiinnostavien miesten seurassa. En käy baareissa oikeastaan koskaan, joten ei oikein voi alkoholiakaan käyttää rohkaisuna. Olisi helpompaa lähentyä jonkun miehen kanssa, jonka tunnen jo entuudestaan, mutta en tällä hetkellä tunne varteenotettavia miehiä. Jos joku vieras, minun silmääni miellyttävä mies katsoo minua esimerkiksi salilla kiinnostuneen oloisesti, menen ihan lukkoon ja välttelen lopputreenin hänen katsomistaan, kun en uskalla. Onko mitään vinkkejä, miten saisi vähän selkärankaa? En halua ladata Tinderiä, koska en pidä sen toimintaperiaatteista. Onko muilla tällaista ongelmaa?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita vaikka juttelemalla niiden miesten kanssa, joista et ole ollenkaan kiinnostunut. Silloin sinulla ei ole mitään menetettävää ja saat kokemusta tyhjänpäiväisestä jutustelusta ja kynnys jutella kiinnostavien miesten kanssa laskee.

Ja parhaassa (tai pahimmassa) tapauksessa se alemman tason mies osoittautuu kiinnostavaksi ja päädytte yhteen..

Vierailija
2/47 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facessa on sinkkuryhmiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi nuorekas 45v miehen alku. Missä voisimme tavata?

Vierailija
4/47 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu ja hanki sen sijaan kissa. Säästyt turhalta säädöltä.

Vierailija
5/47 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin merenrantatalon Helsingistä, Ferrarin ja missivaimon, mutten halua tehdä asian eteen mitään. Odotellaan yhdessä, ties vaikka ihme tapahtuisi.

Vierailija
6/47 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo ole yhtään vaikeaa ujolle naiselle. Ujon miehen taas on melkein mahdotonta löytää tyttöystävää

Älä vingu.

Vierailija
7/47 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet nyt baariin sen yhden kerran ja otan sen kännin yhden kerran ja homma hoidettu. Sun tehtävä on pysyä suunnilleen siinä kondiksessa, että pystyt valkkaamaan mieleisesi.

Vierailija
8/47 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä muu auta kuin rohkaistua puhumaan ihmisten kanssa. Ensivaiheessa voit ihan vaan hymyillä niille kiinnostaville tyypeille.

Vierailija
9/47 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet nyt baariin sen yhden kerran ja otan sen kännin yhden kerran ja homma hoidettu. Sun tehtävä on pysyä suunnilleen siinä kondiksessa, että pystyt valkkaamaan mieleisesi.

Jos ei mitään juoppoa tai epätoivoista halua niin baari on raittiille ihmiselle se vihonviimeinen paikka äijiä iskeä. Jos opiskelet vielä , tsekkaa opiskelukaverit silläsilmällä.

Vierailija
10/47 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ow kirjoitti:

Aloita vaikka juttelemalla niiden miesten kanssa, joista et ole ollenkaan kiinnostunut. Silloin sinulla ei ole mitään menetettävää ja saat kokemusta tyhjänpäiväisestä jutustelusta ja kynnys jutella kiinnostavien miesten kanssa laskee.

Ja parhaassa (tai pahimmassa) tapauksessa se alemman tason mies osoittautuu kiinnostavaksi ja päädytte yhteen..

Ei minulla olekaan mitään ongelmaa puhua sellaisten miesten kanssa, jotka eivät kiinnosta minua ollenkaan, tai ennemminkin jos näen heistä heti, että he eivät myöskään ole kiinnostunut minusta seksuaalisessa mielessä. Silloin pystyn juttelemaan heille ihan rennosti. Mutta joo, kaipa ne sosiaaliset taidotkin kasvavat harjoittelemalla. -ap

Vierailija
11/47 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ow kirjoitti:

Ei minulla olekaan mitään ongelmaa puhua sellaisten miesten kanssa, jotka eivät kiinnosta minua ollenkaan, tai ennemminkin jos näen heistä heti, että he eivät myöskään ole kiinnostunut minusta seksuaalisessa mielessä. Silloin pystyn juttelemaan heille ihan rennosti. Mutta joo, kaipa ne sosiaaliset taidotkin kasvavat harjoittelemalla. -ap

Ja ihan vaan mielenkiinnosta kysyisin, että miten näet miehestä ettei hän olisi kiinnostunut sinusta seksuaalisessa mielessä?

Vierailija
12/47 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo ole yhtään vaikeaa ujolle naiselle. Ujon miehen taas on melkein mahdotonta löytää tyttöystävää

Älkää nyt vttu tehkö näistä jotain hlvetin vastakkainasettelukysymystä. Keskity olennaiseen.

Vierailija
13/47 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä kuulee koko ajan. Mitä tarkoitat, ettei se ole vaikeaa naiselle? Minä juuri sanoin, että minulla ei ole miestä, vaikka haluaisin. Ei meitä naisiakaan kukaan tule kotiovelta hakemaan, eikä kukaan lähesty, jos ei itse näytä siltä, että kiinnostaisi (vaikka kiinnostaisikin oikeasti). Enkä minä sitä oletakaan, joten siksi haluaisin olla rohkeampi ja ottaa itse aktiivinen asian suhteen. -ap 

Vierailija
14/47 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HÖLÖJAA!

Tässä ketjussa ulisee nyt naiset.

Vierailija
15/47 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ow kirjoitti:

Ja ihan vaan mielenkiinnosta kysyisin, että miten näet miehestä ettei hän olisi kiinnostunut sinusta seksuaalisessa mielessä?

Eihän siitä ihan sataprosenttisen varma voikaan olla, mutta joistakin miehistä vain saa sellaisen vaikutelman, että he eivät ole kiinnostuneita. Minä saan sen vaikutelman, jos he suhtautuvat minuun avoimesti ja mutkattomasti, eikä välillä tunnu mitään sähköä. -ap

Vierailija
16/47 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei mitään juoppoa tai epätoivoista halua niin baari on raittiille ihmiselle se vihonviimeinen paikka äijiä iskeä. Jos opiskelet vielä , tsekkaa opiskelukaverit silläsilmällä.

Mitä selität. Viimeisin yli vuosikymmenen kestänyt suhteeni löytyi baarista. Ja oli muuten lähes raivoraitis tapaus. Yksi esimerkki vain tämä, mutta tuskin säkään olet kaikkia baareja kolunnut ja asiaa siten todennut.

Vierailija
17/47 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmaan auta kuin koittaa karaistua sen verran, että vastaa niiden miesten katseeseen. 

Pari harjoituskertaa se saattaa vaatia. 

Vierailija
18/47 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä muu auta kuin rohkaistua puhumaan ihmisten kanssa. Ensivaiheessa voit ihan vaan hymyillä niille kiinnostaville tyypeille.

Näin olen itsekin ajatellut, että aloitan siitä, että hymyilen jollekin söpölle miehelle, kun näen hänet seuraavan kerran. Sitten, kun näen hänet, ei vain pysty. Olen sen verran edistynyt, että pystyn vilkuilemaan ja yrittämään varovasti katsekontaktia. En muuten ole yhtään ujo, mutta tämä on ihan säälittävää. Tuntuu, ettei muilla tuollainen sujuu luonnostaan. -ap

Vierailija
19/47 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä kuulee koko ajan. Mitä tarkoitat, ettei se ole vaikeaa naiselle? Minä juuri sanoin, että minulla ei ole miestä, vaikka haluaisin. Ei meitä naisiakaan kukaan tule kotiovelta hakemaan, eikä kukaan lähesty, jos ei itse näytä siltä, että kiinnostaisi (vaikka kiinnostaisikin oikeasti). Enkä minä sitä oletakaan, joten siksi haluaisin olla rohkeampi ja ottaa itse aktiivinen asian suhteen. -ap 

Itse yritin miehenä hakea neitosen kotiovelta, mutta kun sitä ovea vaan avattu. 

Vierailija
20/47 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin olen itsekin ajatellut, että aloitan siitä, että hymyilen jollekin söpölle miehelle, kun näen hänet seuraavan kerran. Sitten, kun näen hänet, ei vain pysty. Olen sen verran edistynyt, että pystyn vilkuilemaan ja yrittämään varovasti katsekontaktia. En muuten ole yhtään ujo, mutta tämä on ihan säälittävää. Tuntuu, ettei muilla tuollainen sujuu luonnostaan. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi