Miten ujo ihminen löytäisi miehen
Olen nuori sinkkunainen. Haluaisin miehen, mutta menen aivan jäihin kiinnostavien miesten seurassa. En käy baareissa oikeastaan koskaan, joten ei oikein voi alkoholiakaan käyttää rohkaisuna. Olisi helpompaa lähentyä jonkun miehen kanssa, jonka tunnen jo entuudestaan, mutta en tällä hetkellä tunne varteenotettavia miehiä. Jos joku vieras, minun silmääni miellyttävä mies katsoo minua esimerkiksi salilla kiinnostuneen oloisesti, menen ihan lukkoon ja välttelen lopputreenin hänen katsomistaan, kun en uskalla. Onko mitään vinkkejä, miten saisi vähän selkärankaa? En halua ladata Tinderiä, koska en pidä sen toimintaperiaatteista. Onko muilla tällaista ongelmaa?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menet nyt baariin sen yhden kerran ja otan sen kännin yhden kerran ja homma hoidettu. Sun tehtävä on pysyä suunnilleen siinä kondiksessa, että pystyt valkkaamaan mieleisesi.
Jos ei mitään juoppoa tai epätoivoista halua niin baari on raittiille ihmiselle se vihonviimeinen paikka äijiä iskeä. Jos opiskelet vielä , tsekkaa opiskelukaverit silläsilmällä.
Mitä selität. Viimeisin yli vuosikymmenen kestänyt suhteeni löytyi baarista. Ja oli muuten lähes raivoraitis tapaus. Yksi esimerkki vain tämä, mutta tuskin säkään olet kaikkia baareja kolunnut ja asiaa siten todennut.
No mähän sanoin, että sieltä saa myös näitä epätoivoisia, jotka ei muuten kumppania löydä. Kiva, että sulle kelpasi.
Itse olen mies, mutta voin sanoa että siinä 25-30v iässä ujot kiltit naapurintyttömäiset naiset saavat ne parhaimmat, välittävimmät ja menestyvimmät miehet. Mahtaa olla tyttöporukoissa katkeraa valitusta kun se lemmen osalta lähes kokematon nainen viettääkin unelmahäitä ja vielä unelmamiehen kanssa. Vaikka onkin rumasti ajateltu niin miehet ihan alitajuisestikin jakavat naiset kahteen kategoriaan jotka ovat Madonna ja H-sana...
PS. Hymyile, mikään ei ole kauniimpaa kuin ujon naisen hymy. Voit löytää sen miehen ihan vaikka kassajonosta kunhan vaan annat itsestäsi iloisen kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menet nyt baariin sen yhden kerran ja otan sen kännin yhden kerran ja homma hoidettu. Sun tehtävä on pysyä suunnilleen siinä kondiksessa, että pystyt valkkaamaan mieleisesi.
Jos ei mitään juoppoa tai epätoivoista halua niin baari on raittiille ihmiselle se vihonviimeinen paikka äijiä iskeä. Jos opiskelet vielä , tsekkaa opiskelukaverit silläsilmällä.
Mitä selität. Viimeisin yli vuosikymmenen kestänyt suhteeni löytyi baarista. Ja oli muuten lähes raivoraitis tapaus. Yksi esimerkki vain tämä, mutta tuskin säkään olet kaikkia baareja kolunnut ja asiaa siten todennut.
Mutta sinä et ollut raitis? Eli kumppanisi sai sieltä juopon?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin huvittaa, että tinderiä haukkuvat yleensä eniten ne, jotka eivät ole ikinä sitä käyttäneet. Toki siellä moni etsii pelkkää seksiseuraa, mutta ihan yhtä lailla siellä haetaan parisuhdetta.
Asioita voi haukkua ja arvostelemalla kokeilematta itse. Mitä mieltä olet esim. sodista ja raïskauksista?
Vierailija kirjoitti:
Olen nuori sinkkunainen. Haluaisin miehen, mutta menen aivan jäihin kiinnostavien miesten seurassa. En käy baareissa oikeastaan koskaan, joten ei oikein voi alkoholiakaan käyttää rohkaisuna. Olisi helpompaa lähentyä jonkun miehen kanssa, jonka tunnen jo entuudestaan, mutta en tällä hetkellä tunne varteenotettavia miehiä. Jos joku vieras, minun silmääni miellyttävä mies katsoo minua esimerkiksi salilla kiinnostuneen oloisesti, menen ihan lukkoon ja välttelen lopputreenin hänen katsomistaan, kun en uskalla. Onko mitään vinkkejä, miten saisi vähän selkärankaa? En halua ladata Tinderiä, koska en pidä sen toimintaperiaatteista. Onko muilla tällaista ongelmaa?
Oli sama ongelma tosin olen mies, muuten just samanlainen hämilleen menevä tyyppi kuin sinäkin.
Noh kohdalle sattuikin nainen joka vei ja minä vaan vikisin, ei auttanut harata vastaan.
Hyvin siinä kävi.
Eikö miehet uskalla löhestyä ja tutustua sinuun vai missä vika?
Älä vingu.