Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ujo ihminen löytäisi miehen

Vierailija
08.12.2018 |

Olen nuori sinkkunainen. Haluaisin miehen, mutta menen aivan jäihin kiinnostavien miesten seurassa. En käy baareissa oikeastaan koskaan, joten ei oikein voi alkoholiakaan käyttää rohkaisuna. Olisi helpompaa lähentyä jonkun miehen kanssa, jonka tunnen jo entuudestaan, mutta en tällä hetkellä tunne varteenotettavia miehiä. Jos joku vieras, minun silmääni miellyttävä mies katsoo minua esimerkiksi salilla kiinnostuneen oloisesti, menen ihan lukkoon ja välttelen lopputreenin hänen katsomistaan, kun en uskalla. Onko mitään vinkkejä, miten saisi vähän selkärankaa? En halua ladata Tinderiä, koska en pidä sen toimintaperiaatteista. Onko muilla tällaista ongelmaa?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siellä baarissa tarvi kännejä vetääkään, ja baari kyllä nyt vain on vieläkin (valitettavasti) se paras ja helpoin paikka tutustua erilaisiin ihmisiin. Tanssiravintolat ovat vain nykyään vähenemään päin, ja baareista on tulossa vaan enemmänkin juottoloita (sekin valitettavaa).

Vierailija
22/47 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä joku hyvä deittipalsta kuten Okcupid. Ei se Tinderkään niin paha kai ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan nuoruudestani tuon saman ongelman. Minua kehuttiin kauniiksi, mutta en kertakaikkiaan kehdannnut, enkä osannut hymyillä vieraille miehille, flirttailusta puhumattakaan. Mun nuoruudessani n. 40 vuotta sitten kaveerattiin ihan livenä. Luokkakaverit ja saman taloyhtiön nuoret hengailivat piha-alueilla. Nykyään sakki somettaa lokeroissaan. Käyn itsekin salilla ja usein surkuttelen upeiden nuorten naisten sisäänpäin kääntynyttä olemusta. Kyllä täytyy nuorukaisen omata todella vahva itsetunto, jos uskaltaa ottaa jääprinsessaan kontaktia. Peilien kautta varovasti vilkuillaan. Jotkut salit järkkää sinkkuiltoja. En sit tiedä, kuinka suosittuja ovat.

Vierailija
24/47 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nuori sinkkunainen. Haluaisin miehen, mutta menen aivan jäihin kiinnostavien miesten seurassa. En käy baareissa oikeastaan koskaan, joten ei oikein voi alkoholiakaan käyttää rohkaisuna. Olisi helpompaa lähentyä jonkun miehen kanssa, jonka tunnen jo entuudestaan, mutta en tällä hetkellä tunne varteenotettavia miehiä. Jos joku vieras, minun silmääni miellyttävä mies katsoo minua esimerkiksi salilla kiinnostuneen oloisesti, menen ihan lukkoon ja välttelen lopputreenin hänen katsomistaan, kun en uskalla. Onko mitään vinkkejä, miten saisi vähän selkärankaa? En halua ladata Tinderiä, koska en pidä sen toimintaperiaatteista. Onko muilla tällaista ongelmaa?

Pitäisi keksiä jokin salainen sinkkumerkki. Laittaa esimerkiksi samettinauhalla tietynvärinen rusetti poninhäntään tai pinnillä kiinni hiuksiin? Miehille myös vastaava edullisesti hankittava ja käytettävä koodiverme, vaikkapa kaulaliina?

Tätä olen itsekin miettinyt! Se merkki signaloisi ennen kaikkea sitä, että olisi kiinnostunut löytämään kumppanin. Pitäisiköhän tatuoida joku sellainen merkki otsaan :D -ap

25/47 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita treffipalstalle ilmoitus, jossa kerrot tuon saman. Siis sellaiselle palstalle, missä voi olla nimetön. Siellä toisella puolella on IHAN VARMASTI samanlaisia ihmisiä, jotka eivät uskalla yleensä tulla treffeille, kun pelkäävät, että treffeille tulee joku aktiivinen supersinkku, joka käy päälle kuin höyryjyrä.

Vierailija
26/47 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätsä kirjoitti:

Muistan nuoruudestani tuon saman ongelman. Minua kehuttiin kauniiksi, mutta en kertakaikkiaan kehdannnut, enkä osannut hymyillä vieraille miehille, flirttailusta puhumattakaan. Mun nuoruudessani n. 40 vuotta sitten kaveerattiin ihan livenä. Luokkakaverit ja saman taloyhtiön nuoret hengailivat piha-alueilla. Nykyään sakki somettaa lokeroissaan. Käyn itsekin salilla ja usein surkuttelen upeiden nuorten naisten sisäänpäin kääntynyttä olemusta. Kyllä täytyy nuorukaisen omata todella vahva itsetunto, jos uskaltaa ottaa jääprinsessaan kontaktia. Peilien kautta varovasti vilkuillaan. Jotkut salit järkkää sinkkuiltoja. En sit tiedä, kuinka suosittuja ovat.

Joo edelleenkin kiitos ei mitään flirttimenoa saleille. En tajua tätä nykyaikaa jos salille mennään ensisijaisesti poseeraamaan ja etsimään deittiä. "No mitä se sulta on pois?" Kyllä se nyt vain häiritsee ihan kiitettävästi.

Vierailija
27/47 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin miehenä kertoa että tällainen tunne, oli sukupuoli kumpi tahansa, on aivan jäätävä. Oma itsetuntoni kehon suhteen on täysin nolla vaikka olenkin joskus saanut positiivista vihiä luonteestani ja, ulkonäön osalta, ainakin omasta pepustani että se voisi joidenkin silmää miellyttää. En silti osaa ottaa asiaa niin kun minut on kasvatettu niin että minussa ei ole mitään kiinnostavaa ja viehättävät naiset ovat muita varten.

Itsetuntoa pitäisi saada ylöspäin ja, usko pois, se näkyy myös vastakkaiselle sukupuolelle. Mutta se ei ole helppoa. Olen todennut että, omassa tapauksessa, oikea tie on vain tutustua ihan muussa mielessä kavereina ja jos synkkaa niin sitten synkkaa. Kiirehtimisestä ei tule kuin paha olo, sen olen saanut kokea.

M31

Vierailija
28/47 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätsä kirjoitti:

Joo edelleenkin kiitos ei mitään flirttimenoa saleille. En tajua tätä nykyaikaa jos salille mennään ensisijaisesti poseeraamaan ja etsimään deittiä. "No mitä se sulta on pois?" Kyllä se nyt vain häiritsee ihan kiitettävästi.

Minulle ainakin kävisi erittäin hyvin, jos saleilla voisi myös tutustua vastakkaiseen sukupuoleen. Tietenkin pitää kaikkien ymmärtää, jos toinen lähettää sellaisia merkkejä, ettei kiinnosta jutella. Itse kuitenkin tykkäisin, jos löytäisin salilta samanhenkistä porukkaa. Eikä se tarkoita sitä, että sinne mentäisiin ensisijaisesti etsimään deittiä. -ap 

Vierailija
29/47 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pitää ainoastaan jännänaisista.

Vierailija
30/47 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin miehenä kertoa että tällainen tunne, oli sukupuoli kumpi tahansa, on aivan jäätävä. Oma itsetuntoni kehon suhteen on täysin nolla vaikka olenkin joskus saanut positiivista vihiä luonteestani ja, ulkonäön osalta, ainakin omasta pepustani että se voisi joidenkin silmää miellyttää. En silti osaa ottaa asiaa niin kun minut on kasvatettu niin että minussa ei ole mitään kiinnostavaa ja viehättävät naiset ovat muita varten.

Itsetuntoa pitäisi saada ylöspäin ja, usko pois, se näkyy myös vastakkaiselle sukupuolelle. Mutta se ei ole helppoa. Olen todennut että, omassa tapauksessa, oikea tie on vain tutustua ihan muussa mielessä kavereina ja jos synkkaa niin sitten synkkaa. Kiirehtimisestä ei tule kuin paha olo, sen olen saanut kokea.

M31

Minulla ei itsetunnon kanssa ole ongelmia, vaan vika on jossain muualla. Nuorempana minulla oli myös huono itsetunto, mutta se on parantunut. Toivottavasti sinullakin on parantunut ja pystyt ottamaan muiden antamat kehut. Ja olet ilmeisesti löytänyt hyvän tavan tutustua naisiin. Voisi yrittää tuollaista itsekin. Vaikkei meillä ihan samat taustat taida ollakaan, pystyn todellakin samaistumaan sinuun. Tsemppiä jatkoon! -ap

Vierailija
31/47 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Minulla ei itsetunnon kanssa ole ongelmia, vaan vika on jossain muualla. Nuorempana minulla oli myös huono itsetunto, mutta se on parantunut. Toivottavasti sinullakin on parantunut ja pystyt ottamaan muiden antamat kehut. Ja olet ilmeisesti löytänyt hyvän tavan tutustua naisiin. Voisi yrittää tuollaista itsekin. Vaikkei meillä ihan samat taustat taida ollakaan, pystyn todellakin samaistumaan sinuun. Tsemppiä jatkoon! -ap

Samoin! :)

Vierailija
32/47 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ujous estää normaalin elämän, niin silloinhan kyse ei ole enää vain ujoudesta vaan mielenterveyden ongelmasta. Ja siihen pitää hankkia ammattiapua, jos siitä haluaa parantua.

Jos taas väität, että sinulla ei kuitenkaan olekaan ongelmaa, niin sitten lopetat kitisemästä ja ryhdyt toimeen. Mullakin on kaveri, joka väittää itseään ujoksi. Mutta eipä ollut ujoudesta tietoakaan, kun istuin munansa päällä hajareisin.

Joten tällä kokemuksella sanoisin, että ala hommiin vain. Jos ei onnistu, niin et ole vain motivoitunut.

Vierailija
33/47 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama ongelma kuin aapeella, mitään ongelmaa jutella tai muuta ei ole naisen kanssa mikä ei ole mitenkään kiinnostava, mutta sitten ne naiset mitkä vaikuttava kiinnostavilta ym. Ihan totaali jäätyminen, ei voi ymmärtää, yhtään mitään järkevää sanottavaa ei tule mieleen isoratas lyö täysin tyhjää.

Mulla on eräs tuttu nainen mikä on tosi kaunis, hyvä vartalo ja vielä todella mukava, sana valmis, perheellinen ja naimisissa, harrastehommissa nähdään ja joskus muutenkin sattumalta, vuosia tunnettu ja silti en jotenkin pysty olemaan luonteva sen seurassa.

Enkä ole edes nuori enää, känni auttaa huomattavasti, mutta ei ole tullut juotua eikä istuttua baareissa.

Naista ja seksiä silti kaipaisin.

Vierailija
34/47 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ow kirjoitti:

Aloita vaikka juttelemalla niiden miesten kanssa, joista et ole ollenkaan kiinnostunut. Silloin sinulla ei ole mitään menetettävää ja saat kokemusta tyhjänpäiväisestä jutustelusta ja kynnys jutella kiinnostavien miesten kanssa laskee.

Ja parhaassa (tai pahimmassa) tapauksessa se alemman tason mies osoittautuu kiinnostavaksi ja päädytte yhteen..

Ei minulla olekaan mitään ongelmaa puhua sellaisten miesten kanssa, jotka eivät kiinnosta minua ollenkaan, tai ennemminkin jos näen heistä heti, että he eivät myöskään ole kiinnostunut minusta seksuaalisessa mielessä. Silloin pystyn juttelemaan heille ihan rennosti. Mutta joo, kaipa ne sosiaaliset taidotkin kasvavat harjoittelemalla. -ap

Ja ihan vaan mielenkiinnosta kysyisin, että miten näet miehestä ettei hän olisi kiinnostunut sinusta seksuaalisessa mielessä?

Eihän siitä ihan sataprosenttisen varma voikaan olla, mutta joistakin miehistä vain saa sellaisen vaikutelman, että he eivät ole kiinnostuneita. Minä saan sen vaikutelman, jos he suhtautuvat minuun avoimesti ja mutkattomasti, eikä välillä tunnu mitään sähköä. -ap

Ratkaisin ongelmasi: ongelmasi on se, että ihastut vain jänn- niksiin tai muuten eritäin suosittuihin miehiin. Ymmärrätkö, että ei tavismiehet ole mitään seksiä tihkuvia jän-nä-miehiä? Entä ymmärrätkö, että sinä olet miesten silmissä ihan tavisnainen, ja siksi sinun kannattaisi katsella miehiä jotka ovat samanlaisia kuin sinä?

Ensimmäinen askeleesi on lopettaa niihin seksiä tihkuviin miehiin ihastuminen, jota voi ehkä helpottaa se kun ymmärrät, että sinulla on noin parituhatta kilpailijanaista kilpailemassa jokaisesta niistä miehistä.

Vierailija
35/47 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin huvittaa, että tinderiä haukkuvat yleensä eniten ne, jotka eivät ole ikinä sitä käyttäneet. Toki siellä moni etsii pelkkää seksiseuraa, mutta ihan yhtä lailla siellä haetaan parisuhdetta.

Vierailija
36/47 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ow kirjoitti:

Aloita vaikka juttelemalla niiden miesten kanssa, joista et ole ollenkaan kiinnostunut. Silloin sinulla ei ole mitään menetettävää ja saat kokemusta tyhjänpäiväisestä jutustelusta ja kynnys jutella kiinnostavien miesten kanssa laskee.

Ja parhaassa (tai pahimmassa) tapauksessa se alemman tason mies osoittautuu kiinnostavaksi ja päädytte yhteen..

Ei minulla olekaan mitään ongelmaa puhua sellaisten miesten kanssa, jotka eivät kiinnosta minua ollenkaan, tai ennemminkin jos näen heistä heti, että he eivät myöskään ole kiinnostunut minusta seksuaalisessa mielessä. Silloin pystyn juttelemaan heille ihan rennosti. Mutta joo, kaipa ne sosiaaliset taidotkin kasvavat harjoittelemalla. -ap

Ja ihan vaan mielenkiinnosta kysyisin, että miten näet miehestä ettei hän olisi kiinnostunut sinusta seksuaalisessa mielessä?

Eihän siitä ihan sataprosenttisen varma voikaan olla, mutta joistakin miehistä vain saa sellaisen vaikutelman, että he eivät ole kiinnostuneita. Minä saan sen vaikutelman, jos he suhtautuvat minuun avoimesti ja mutkattomasti, eikä välillä tunnu mitään sähköä. -ap

Ratkaisin ongelmasi: ongelmasi on se, että ihastut vain jänn- niksiin tai muuten eritäin suosittuihin miehiin. Ymmärrätkö, että ei tavismiehet ole mitään seksiä tihkuvia jän-nä-miehiä? Entä ymmärrätkö, että sinä olet miesten silmissä ihan tavisnainen, ja siksi sinun kannattaisi katsella miehiä jotka ovat samanlaisia kuin sinä?

Ensimmäinen askeleesi on lopettaa niihin seksiä tihkuviin miehiin ihastuminen, jota voi ehkä helpottaa se kun ymmärrät, että sinulla on noin parituhatta kilpailijanaista kilpailemassa jokaisesta niistä miehistä.

Aapeehan sanoi että miehet selvästi katselevat, jolloin ovat kiinnostuneita tai sitten aapee on jotenkin muuten huomiota herättävä?

Vierailija
37/47 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tämä nykyaika. Ennen joku jykevä kirvesmies olisi ottanut sinut puoliväkisin puolisokseen ja hän olisi siittänyt rajulla yksipuolisella seksiaktilla sinulle neljä lasta, joista yksi olisi kuollut keuhkokuumeeseen. Lisäksi olisit kokenut kaksi keskenmenoa. Olisit ollut tyytyväinen rooliisi äitinä ja emäntänä, ja kuollessasi 60+ vuotiaana olisit muistellut onnellisena elämääsi ja miestäsi, joka oli turva ja arjen mahdollistaja.

Vierailija
38/47 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko ketään peruskoulun aikaista tyyppiä, josta voisi vaivihkaa selvitellä mitä hälle kuuluu... Siihen aikaan tutustuttiin "ilman filttereitä" mitä aikuisten maailma tuo tullessaan.

Vierailija
39/47 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätsä kirjoitti:

Miksi häiritsee kun ei tartte itse osallistua?

Vierailija
40/47 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin huvittaa, että tinderiä haukkuvat yleensä eniten ne, jotka eivät ole ikinä sitä käyttäneet. Toki siellä moni etsii pelkkää seksiseuraa, mutta ihan yhtä lailla siellä haetaan parisuhdetta.

Näin uskon kans. Ei kokemusta, mutta luin taannoin Iltalehdestä miehestä joka jäi leskeksi ja lasten yh:ksi, ja löysi uuden rakkauden Tinderistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi