Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaus Christopher ja Shanann Watts -- mitä voikaa piillän kiltin oloisen perhenisän naamion takana?

Vierailija
08.12.2018 |

Mitä helkkaria tuossakin tapahtui?
Uskomaton tapaus onnellisen oloisen perheen tragediasta kunnolliselta vaikuttavan lapsiaan rakastavan perheenisän toimesta.

Kommentit (8526)

Vierailija
661/8526 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on jäänyt epäselväksi miksi löytyi veriset lakanat, jos tekotapa oli kuristaminen?

Toinen asia, onko joku katsonut heidän perheen videoita jostain paranormaaleista tapahtumista? Itseäni juttu kammottaa jo tarpeeksi, että niitä en halua nähdä...

Vierailija
662/8526 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on jäänyt epäselväksi miksi löytyi veriset lakanat, jos tekotapa oli kuristaminen?

Toinen asia, onko joku katsonut heidän perheen videoita jostain paranormaaleista tapahtumista? Itseäni juttu kammottaa jo tarpeeksi, että niitä en halua nähdä...

Jostain luin, ettei kuristaminen ole niin "siisti" tapa kuin voisi luulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/8526 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen jota Chris tapaili maaliskuussa 2018 ennen kuin aloitti suhteen Kessingerin kanssa.

Videolla: Chris pitää kuristamisesta sängyssä, sanoi olevansa eronnut, katsoivat treffi-iltana perhesurma-aiheisen elokuvan, videokuvaa Chrisistä kaupassa heti murhien jälkeen kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.

Hyi hitto. Varmaan tosta kuristamismieltymyksestä keksi miten tappaa koko perheensä.

Vierailija
664/8526 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain luin, ettei kuristaminen ole niin "siisti" tapa kuin voisi luulla.

Olen lukenut, että se vaatii tekijältä aikamoisia hermoja ja kylmyyttä, koska se vaatii minuuttikausien kuristamisen, sitä ei hetkessä tehdä. Ja samalla pitää katsoa uhrin rimpuilua. Miettikää, teki sen kolme kertaa putkeen, viattomille lapsille ja sitten vaimolleen. Vaatii päättäväisyyttä ja sitkeyttä tuo murhatapa.

Vierailija
665/8526 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, mun mielestä ne oli vain multaiset.

Mutta jos veriset, niin olisko se se vauva, joka kuoli kohtuun ja alkoi sit valuu verta?

Vierailija
666/8526 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmisestä tule kaikki eritteet ulos kuollessa, kun kaikki lihakset rentoutuvat? Se voisi myös selittää lakanapyykin.

Vierailija
667/8526 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastajatar (Nichol Kissinger) sanoo Chrisin ajautuneen murhaan koska piti Shannanin Thrive pyramidibisneksen laihdutuslaastareita jopa kaksin kappalein ja tämä olis vaikuttanut häneen jotenkin mentaalisesti tai hormonaalisesti??? Nichol kuulostaa haastatteluissa todella ärsyttävältä, ääni on kova ja sellainen "määräilevän" kuuloinen.

Kylmän, teennäisen ja välinpitämättömän kuuloinen nainen minusta.

Äijän ääni taas kuulostaa siltä kuin jotenkin pidättelisi tai rajoittaisi itseään koko ajan, ei puhu täydellä äänellään tai jotain.

No senhän pitikin kokoajan pidätellä ja rajoittaa, ettei vahingossa lipsauta totuutta.

Vierailija
668/8526 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tyhjän näköisenä suu auki noissa oikeudenkäyntivideoissa... Lääkitys vai oikeasti järki lähtenyt?

No kai sitä vituttaa, kun tietää, että tulee life in prison. Eli tietää istuvansa kuolemaansa saakka sellissä.

Vierailija
669/8526 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

YouTubessa on video, jossa kerrotaan Chrisin uudesta arjesta vankilassa. Tämän mukaan mies nukkuu suurimman osan vuorokaudesta, koska hänellä ei ole sellissään mitään muutakaan tekemistä (ei televisiota jne.) Kerran päivässä hän pääsee tunniksi toiseen huoneeseen jossa on mahdollisuus peseytyä ja soittaa puheluita. Chris on masentunut ja häntä erikoistarkkaillaan itsemurhan varalta. Videossa myös mainitaan että teko on iskenyt Chrisin tajuntaan. Mitä se sitten tarkoittaakaan, luultavasti mies on masentunut omasta tulevaisuudestaan, ei niinkään perheensä kohtalosta.

Mä olen jotenkin jäänyt "koukkuun" tämän jutun seuraamiseen. Olen katsonut varmaan tuntikaupalla videoita YouTubesta, lukenut uutisia ja tätä keskustelua, katsonut Shanannin instaa ja Facebookia... Eilen jo ajattelin että pakko lopettaa, kun alkaa tulla uniinkin. Tämä on jotenkin kaikessa kauheudessaan kiehtova tapaus. Ahdistaa ja surettaa ihan kamalasti lasten ja Shanannin kohtalo.

Minä myös. Tää tulee tosi lähelle jotenkin, ehkä siksi, koska olen itse myös perheenäiti ja on lapset. Herään keskellä yötä ja valvon vain. Mietin tätä tapausta. Tämä on jotain liian ahdistavaa. Jenkeissä kyllä ovat antaneet kaiken mahdollisen ja mahdottoman julkisuuteen, esim. tuntikausia poliisien kuulusteluja jne. Ei kyllä koskaan Suomessa julkaistaisi. Dr Philliä ja uutisia myöten tästä on siellä uutisoitu ja analysoitu. Ei koskaan Suomessa.

Joo sama juttu, herään yöllä enkä saa enää unta. Itselläni myös kolme lasta ja senkin takia varmasti tämä koskettaa niin syvältä. Olen jopa alkanut ajatella ihan hulluja ajatuksia omasta miehestäni. Ahdistaa niin kovasti, että tuollainen kaikkien rakastama, normaali perheenisä pimahtaa yhtäkkiä täydellisesti. Mitä jos omallekin miehelleni kävisi niin? Ahdistaa.

Jenkkien analyysien mukaan, Chris ei todellakaan vain yhtäkkiä pimahtanut, vaan hän oli jo valmiiksi mielenvikainen, narsisti ainakin.

Miten ihmeessä on pystynyt feikkaamaan 8 vuotta vaimon edessä? Mun ex-miehellä oli jotain narsistisia piirteitä (ei siis narsisti) ja jaksoi puoli vuotta esittää hyvää miestä ja sitten loput 7 vuotta olikin napsahtelua ja raivoamista, jopa uhkailua lasten kustannuksella kun halusin lopulta erota... luulis, että Chris olisi paljastanut todellisen minänsä vaimolleen.

Mulla on sellainen olo, että tämä Chris on ensinnäkin todella, todella tyhmä. Siis älyllisesti tylsä. En usko, että hänellä on kovinkaan korkea äo. Toiseksi vaikuttaa hyvin lapsenomaiselta ja vietävissä olevalta. Rakastajatar on ehkä vihjaillut uudesta alusta ja yhteisistä lapsista. Mies on uuden seksin huumassa päättänyt toimia rakastajattaren toivomalla tavalla. Tyttöystävä vaikuttaa tunnekylmältä, joten on voinut manipuloida vähälahjaista miestä. Tyhmyys ei tee ihmistä väkivaltaiseksi, niin sitten tarvitaan tieytysti vielä se puoli, mutta uskon että tässä yhdistyvät vähälahjaisuus, tunnekylmyys, patoutuneet aggressiot (omat äitiongelmat), uusi ihastus ja seksi - lopputulos kaikessa karmivuudessaan tässä.

Samoja ajatuksia on noussut. Hänellä on välillä hämmentynyt, lähes avuton katse ja tuo huuliaan  sisäänpäin imeskelevä tapa valehdellessa. Muulloin pepsodent-smile (millä tottunut pärjäämään) ja trimmattu ulkokuori. Shanann ollut perheen kippari? 

Jouluvideossa joulupukkina esiintyessään Christopher ihan ponneton ja "tylsä", unohti  puhelimensa mihin vaimon piti ilmoittaa koska tulla (Shanann ihmettelee tätä videolla "wheres your phone?").  Joulupullitamineissaan istuu hölmönä sohvalla sanoen kornisti houhouhou. Lapsi pitää väkisin kantaa ja asetella pukin viereen kuvaa varten. Outo tunnelma koko viedossa.

On kyllä outo jännite, väsymystä, surumielisyyttä Shanannissa. Chris pukkina velvollisuudentunnosta, koko tapahtuma tuntuu pakotetulta. Onko tuollainen elämä jossa kuvataan kaikki ja laitetaan nettiin muutenkaan järin tervettä perheen dynamiikalle? Tulee olo että Shanann äitinä tekee perheensä eteen parhaansa, Chris ui mukana eikä nauti perhe-elämästä. Chris on persoonaton, ihmekös tuo kun ilmeisen narsistisen äidin kasvattama on ollut. Tässä tragediassa tuhoutui tärkein eli uudet sukupolvet, pienet lapset.

Linkki löytyy tästä

https://www.youtube.com/watch?=vXI1Sb_btekg

Shanann Watts in garage: "My husband`s a genius. Doesn`t listen."

Vierailija
670/8526 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

YouTubessa on video, jossa kerrotaan Chrisin uudesta arjesta vankilassa. Tämän mukaan mies nukkuu suurimman osan vuorokaudesta, koska hänellä ei ole sellissään mitään muutakaan tekemistä (ei televisiota jne.) Kerran päivässä hän pääsee tunniksi toiseen huoneeseen jossa on mahdollisuus peseytyä ja soittaa puheluita. Chris on masentunut ja häntä erikoistarkkaillaan itsemurhan varalta. Videossa myös mainitaan että teko on iskenyt Chrisin tajuntaan. Mitä se sitten tarkoittaakaan, luultavasti mies on masentunut omasta tulevaisuudestaan, ei niinkään perheensä kohtalosta.

Mä olen jotenkin jäänyt "koukkuun" tämän jutun seuraamiseen. Olen katsonut varmaan tuntikaupalla videoita YouTubesta, lukenut uutisia ja tätä keskustelua, katsonut Shanannin instaa ja Facebookia... Eilen jo ajattelin että pakko lopettaa, kun alkaa tulla uniinkin. Tämä on jotenkin kaikessa kauheudessaan kiehtova tapaus. Ahdistaa ja surettaa ihan kamalasti lasten ja Shanannin kohtalo.

Minä myös. Tää tulee tosi lähelle jotenkin, ehkä siksi, koska olen itse myös perheenäiti ja on lapset. Herään keskellä yötä ja valvon vain. Mietin tätä tapausta. Tämä on jotain liian ahdistavaa. Jenkeissä kyllä ovat antaneet kaiken mahdollisen ja mahdottoman julkisuuteen, esim. tuntikausia poliisien kuulusteluja jne. Ei kyllä koskaan Suomessa julkaistaisi. Dr Philliä ja uutisia myöten tästä on siellä uutisoitu ja analysoitu. Ei koskaan Suomessa.

Joo sama juttu, herään yöllä enkä saa enää unta. Itselläni myös kolme lasta ja senkin takia varmasti tämä koskettaa niin syvältä. Olen jopa alkanut ajatella ihan hulluja ajatuksia omasta miehestäni. Ahdistaa niin kovasti, että tuollainen kaikkien rakastama, normaali perheenisä pimahtaa yhtäkkiä täydellisesti. Mitä jos omallekin miehelleni kävisi niin? Ahdistaa.

Jenkkien analyysien mukaan, Chris ei todellakaan vain yhtäkkiä pimahtanut, vaan hän oli jo valmiiksi mielenvikainen, narsisti ainakin.

Miten ihmeessä on pystynyt feikkaamaan 8 vuotta vaimon edessä? Mun ex-miehellä oli jotain narsistisia piirteitä (ei siis narsisti) ja jaksoi puoli vuotta esittää hyvää miestä ja sitten loput 7 vuotta olikin napsahtelua ja raivoamista, jopa uhkailua lasten kustannuksella kun halusin lopulta erota... luulis, että Chris olisi paljastanut todellisen minänsä vaimolleen.

Mulla on sellainen olo, että tämä Chris on ensinnäkin todella, todella tyhmä. Siis älyllisesti tylsä. En usko, että hänellä on kovinkaan korkea äo. Toiseksi vaikuttaa hyvin lapsenomaiselta ja vietävissä olevalta. Rakastajatar on ehkä vihjaillut uudesta alusta ja yhteisistä lapsista. Mies on uuden seksin huumassa päättänyt toimia rakastajattaren toivomalla tavalla. Tyttöystävä vaikuttaa tunnekylmältä, joten on voinut manipuloida vähälahjaista miestä. Tyhmyys ei tee ihmistä väkivaltaiseksi, niin sitten tarvitaan tieytysti vielä se puoli, mutta uskon että tässä yhdistyvät vähälahjaisuus, tunnekylmyys, patoutuneet aggressiot (omat äitiongelmat), uusi ihastus ja seksi - lopputulos kaikessa karmivuudessaan tässä.

Samoja ajatuksia on noussut. Hänellä on välillä hämmentynyt, lähes avuton katse ja tuo huuliaan  sisäänpäin imeskelevä tapa valehdellessa. Muulloin pepsodent-smile (millä tottunut pärjäämään) ja trimmattu ulkokuori. Shanann ollut perheen kippari? 

Jouluvideossa joulupukkina esiintyessään Christopher ihan ponneton ja "tylsä", unohti  puhelimensa mihin vaimon piti ilmoittaa koska tulla (Shanann ihmettelee tätä videolla "wheres your phone?").  Joulupullitamineissaan istuu hölmönä sohvalla sanoen kornisti houhouhou. Lapsi pitää väkisin kantaa ja asetella pukin viereen kuvaa varten. Outo tunnelma koko viedossa.

On kyllä outo jännite, väsymystä, surumielisyyttä Shanannissa. Chris pukkina velvollisuudentunnosta, koko tapahtuma tuntuu pakotetulta. Onko tuollainen elämä jossa kuvataan kaikki ja laitetaan nettiin muutenkaan järin tervettä perheen dynamiikalle? Tulee olo että Shanann äitinä tekee perheensä eteen parhaansa, Chris ui mukana eikä nauti perhe-elämästä. Chris on persoonaton, ihmekös tuo kun ilmeisen narsistisen äidin kasvattama on ollut. Tässä tragediassa tuhoutui tärkein eli uudet sukupolvet, pienet lapset.

Linkki löytyy tästä

https://www.youtube.com/watch?=vXI1Sb_btekg

Shanann Watts in garage: "My husband`s a genius. Doesn`t listen."

Linkissä kirjoitusvirhe!

Oikea linkki tässä

Vierailija
671/8526 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa miten iso rooli koko jutussa oli S.n ystävällä, joka soitti heti poliisille, kun ei tavoittanut S: aa puhelimella eikä kotoa. Uskon, että hän osasi jo aavistaa, että vaikeaksi mennyt perhetilanne olisi voinut johtaa johonkin kauheaan C:n toimesta. Kun ajattelette itseänne, pitäisi jo aikamoiset varoituskellot kilistä, että tohtisi soittaa poliisille tuossa tilanteessa. ..ja sitten vasta perheen isälle, että olen talollasi etsimässä perhettäsi  ja täällä on myös poliisi. Ei olisi varmastikaan C uskonut, että tullessaan hävittämästä ruumiita joutuu jo poliisin kanssa tekemisiin. Samoin naapurin nopea toiminta turvakameran taltioinnin näyttämisestä oli taatusti paha ylläri C:lle.

Mitä tästä opimme? Pidetään huolta ystävistämme . Katsotaan ja kuunnellaan, mitä ympärillämme tapahtuu.  Se, mitä tapahtui S:lle ja lapsille tapahtuu vielä moneen kertaan monille muille, myös pienemmässä mittakaavassa. 

En ole varma, mutta eikös Nickole ensimmäisenä kuitenkin soittanut Chrisille, tai ainakin viestitteli? Oli saanut Chrisiltä tuon "she was going to a friend's" -selityksen, mutta soitti silti poliisit. Ja kuka nyt (Amerikassa varsinkaan) lähtisi ilman autoa, tai auton lastenistuimia mistä ystävä erityisesti mainitsi, yhtään minnekään, ja sopivasti vaihtaisi vielä normikengätkin johonkin toisiin? Ja samalla ei vastaisi mihinkään yhteydenottoon. Mahtavaa, että Nickole kuunteli vaistoaan ja seurasi omaa järkeään. On kyllä todella huolestunut, tuossa hälläväliä-Chrisin ja poliisin kanssa taloa kiertäessä, varsinkin kun näkee Shanannin puhelimen. 

Kommenteissa kiinnitettiin huomiota myös siihen, että Chris ei edes tervehdi Nickolea paikalle tullessaan (kättelee poliisin) ja korkeintaan mulkaisee tämän suuntaan. Tietysti oli ärsyyntynyt koko Nickolen olemassaolosta sillä hetkellä. "Normaalitilanteessa" luulisi kyselevän huolestuneena Nickolelta tilanteesta, ja kiittävän huolenpidosta jne.

Jotain hyvää tässä tapauksessa on se, että Chris jäi melkein rysän päältä kiinni. Näkee noilla rintakameravideoilla miten silmukka kiristyy hänen ympärillään, ensin ei päästä etsijöitä sisään, välttelee katsekontaktia ja keskustelua, sängyssä ei ole peittoja, lasten sängyt myllätty, lapsen lääkkeet kotona (!), Shanannin puhelin talossa... Ja sitten kirsikkana kakun päälle tuo naapurin ilmestyminen videoineen, tässä vaiheessa Chris varmaan jo pissasi housuunsa ja luuli saavansa käsiraudat käsiinsä sillä seisomalla.

Tuo naapuri todellakin oli aivan ilmiömäinen, kuten youtubessakin ihastellaan, oli "cool as a cucumber" Chrisin läsnäollessa, mutta heti tämän poistuttua esitti havaintonsa ja epäilyksensä Chrisin käytöksestä poliisille. 

Minä olen siis ollut siinä käsityksessä, että se n. 16-18 v poika oli tämän Nickolen poika?

Vierailija
672/8526 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löydätkö ko linkin (CW joulupukkina) tähän?

Vierailija
673/8526 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo naapurin videon katsominen on kyllä kaikessa karmeudessaan loistava, naapuri tönöttää evääkään liikauttamatta ja esittelee videota faktatyyliin, "niin tässä peruutat autosi ihan oveen kiinni ja alat lastaamaan sitä viideltä" Chrisin pyöriessä suunnilleen piruettia vieressä.

Vierailija
674/8526 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löydätkö ko linkin (CW joulupukkina) tähän?

Ihan outo. Ei kommunikoi mitenkään. Tönöttää vain sohvan nurkassa joulupukkivermeet päällä...

Vierailija
675/8526 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastajatar (Nichol Kissinger) sanoo Chrisin ajautuneen murhaan koska piti Shannanin Thrive pyramidibisneksen laihdutuslaastareita jopa kaksin kappalein ja tämä olis vaikuttanut häneen jotenkin mentaalisesti tai hormonaalisesti??? Nichol kuulostaa haastatteluissa todella ärsyttävältä, ääni on kova ja sellainen "määräilevän" kuuloinen.

Tuskin, noiden vaikutus on nimittäin puhtaasti plaseboa. Mitään ei siis imeydy ihon läpi, vitamiinit eivät toimi niin että niitä lisätään pieniä määriä laastariin ja ne siitä imeytyvät erinomaisesti. Eivät siis vastaa nikotiinilaastareita, kuten jossain viestissä kerrotiin. Jos tuo olisi jotenkin poikkeuksellisen tehokas tapa, olisivat lääkebisnekset siinä heti kiinni.

Toki tuotteita ei säädellä kovinkaan tarkasti, joten niissä voi olla vaikka sun mitä. Esimerkiksi Monat on usean oikeusjutun kohteena, koska ihmiset ovat menettäneet hiuksensa, joskus pysyvästi, sen poltettua päänahkan ja hiusjuuret. Mitään psykoaktiivisia ainesosia on vaikea uskoa noista löytyvän, eli vitamiinilaastariyliannostus ja siitä seuraavat käytösoireet ovat vain yritys selitellä tekoa. Vai miltä kuulostaa, että otinpa C-vitamiinia purkillisen ja lähdin vetämään mummoja turpaan? Kyllä se yliannostus johtaisi lähinnä ripuliin, rasvaliukoisten kanssa toki voi tulla muutakin häikkää, mutta esim. D-vitamiinia saa kiskoa aika lailla, että se johtaisi edes veriarvomuutoksiin. Murderous rampage caused by vitamin overdose ei kuulosta kovinkaan uraa uurtavalta case studylta.

- Se verkostomarkkinointihuijauksiin ja -tuotteisiin tutustunut.

Vierailija
676/8526 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt videoissa verisiä lakanoita, kun kuvattiin poliisin todistusaineistoa eli kyseisiä lakanoita? Ihan maan tomua niissä vaan oli.

Vierailija
677/8526 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo naapurin videon katsominen on kyllä kaikessa karmeudessaan loistava, naapuri tönöttää evääkään liikauttamatta ja esittelee videota faktatyyliin, "niin tässä peruutat autosi ihan oveen kiinni ja alat lastaamaan sitä viideltä" Chrisin pyöriessä suunnilleen piruettia vieressä.

Miten Chris selitti tuota yöllistä lastausoperaatiota jos mitenkään?

Vierailija
678/8526 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Chris selitti tuota yöllistä lastausoperaatiota jos mitenkään?

Selitti, kuinka vei työtarvikkeita autoon.

Naapuri sanoi poliisille, ettei se ole koskaan pakannu autoaan tolleen lähtiessään töihin. Että sillä on vain yks kassi. Ja videossa Chris teki kolme eri reissua ja laittoi jotain autoon.

Vierailija
679/8526 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr Phil haastattelu aiheeseen liittyen.

Kohta 4:29 vetää hiljaiseksi.

Vierailija
680/8526 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nähnyt videoissa verisiä lakanoita, kun kuvattiin poliisin todistusaineistoa eli kyseisiä lakanoita? Ihan maan tomua niissä vaan oli.

Missä on puhuttu verisistä lakanoista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi