Tapaus Christopher ja Shanann Watts -- mitä voikaa piillän kiltin oloisen perhenisän naamion takana?
Mitä helkkaria tuossakin tapahtui?
Uskomaton tapaus onnellisen oloisen perheen tragediasta kunnolliselta vaikuttavan lapsiaan rakastavan perheenisän toimesta.
Kommentit (8526)
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa miten iso rooli koko jutussa oli S.n ystävällä, joka soitti heti poliisille, kun ei tavoittanut S: aa puhelimella eikä kotoa. Uskon, että hän osasi jo aavistaa, että vaikeaksi mennyt perhetilanne olisi voinut johtaa johonkin kauheaan C:n toimesta. Kun ajattelette itseänne, pitäisi jo aikamoiset varoituskellot kilistä, että tohtisi soittaa poliisille tuossa tilanteessa. ..ja sitten vasta perheen isälle, että olen talollasi etsimässä perhettäsi ja täällä on myös poliisi. Ei olisi varmastikaan C uskonut, että tullessaan hävittämästä ruumiita joutuu jo poliisin kanssa tekemisiin. Samoin naapurin nopea toiminta turvakameran taltioinnin näyttämisestä oli taatusti paha ylläri C:lle.
Mitä tästä opimme? Pidetään huolta ystävistämme . Katsotaan ja kuunnellaan, mitä ympärillämme tapahtuu. Se, mitä tapahtui S:lle ja lapsille tapahtuu vielä moneen kertaan monille muille, myös pienemmässä mittakaavassa.
Eli luultavasti tuo ystävä ja naapuri ei ole pitäneet Chrisiä niin ihanana kuin häntä nyt jotkut ylistää jälkikäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YouTubessa on video, jossa kerrotaan Chrisin uudesta arjesta vankilassa. Tämän mukaan mies nukkuu suurimman osan vuorokaudesta, koska hänellä ei ole sellissään mitään muutakaan tekemistä (ei televisiota jne.) Kerran päivässä hän pääsee tunniksi toiseen huoneeseen jossa on mahdollisuus peseytyä ja soittaa puheluita. Chris on masentunut ja häntä erikoistarkkaillaan itsemurhan varalta. Videossa myös mainitaan että teko on iskenyt Chrisin tajuntaan. Mitä se sitten tarkoittaakaan, luultavasti mies on masentunut omasta tulevaisuudestaan, ei niinkään perheensä kohtalosta.
Mä olen jotenkin jäänyt "koukkuun" tämän jutun seuraamiseen. Olen katsonut varmaan tuntikaupalla videoita YouTubesta, lukenut uutisia ja tätä keskustelua, katsonut Shanannin instaa ja Facebookia... Eilen jo ajattelin että pakko lopettaa, kun alkaa tulla uniinkin. Tämä on jotenkin kaikessa kauheudessaan kiehtova tapaus. Ahdistaa ja surettaa ihan kamalasti lasten ja Shanannin kohtalo.
Itse jäin aikanaan kuvailemallasi tavalla "koukkuun" Laci Petersonin ja syntymättömän Connerin murhaan. Tuosta 2003 tapahtuneesta murhasta vain on paljon vähemmän mitään ns. live-materiaalia saatavilla. Joskus oli joku Diane Saywerin tekemä haastattelu, jossa tämä murhaana (naisen oma puoliso) teki kaikki klassiset virheet - puhui vaimostaan menneessä aikamuodossa, unohti mitä oli jo sanonut / sanomassa ja toisteli itseään valehtelijan maneerein. Luin kuulustelupöytäkirjoja, seurasin Scottin perheen ylläpitämää sivua - he siis uskoivat ja uskovat kai edelleen, että Scott on syytön.
Minustakin tuolloin (ja edelleen) ko. tapaus oli karmeudessaan jotekin "kiehtova" juuri sen kompleksisuuden takia - miksi, miksi, miksi?? Tuolloin törmäsin jonkin asiantuntijan artikkeliin, jossa selitti tätä tapahtumaa ei-niin-tavattomana, kun "kahlittu mies" löytää uuden rakkauden ja haluaa nimenomaan aloittaa puhtaalta pöydältä ilman avioerosotkua ja elatusmaksuja ym. uusperhekuvioita ja niiden tuomia hankaluuksia. Siinä jotenkin tuon ihmisen mielessä tapahtumat yksinkertaistuvat ja hän kuvittelee, ettei kukaan kysenalaista kertomusta, asia unohtuu ajan mittaan ja henkilö voi jatkaa elämäänsä salaisuutensa sekä uuden rakkauden kanssa. Toki komboon tarvitaan myös kohtalaisia mielenterveyden ongelmia, jotta murha/vapausfantasian pystyy toteuttamaan.
Eli nainen on vaarassa silloin, jos perheenisä löytää salarakkaan? Näitähän on maailma pullollaan, mutta vain pieni osa päätyy murhaan. Ehkä se just vaatii sen psykopatian tai narsismin, että näin voi käydä.
Ei, vaan nimenomaan tässä kyseisessä / näissä kyseisissä tapauksissa on käynyt niin. Ei tuollaista voi yleistää, mutta se kysymys, joka näissä tämänkaltaisissa tapauksissa jää ihmisiä painamaan ja ahdistamaan on se "miksi" ja siihen löytyy vastaus juuri tuosta vapausfantasiasta, jossa vältytään (tai kuvitellaan vältyttävän) siltä menneen elämän taakalta.
Suurin osa miehistä ottaa varmasti tylsästi ja tavanomaisesti avioeron ja aloittaa uusiperheen rakentamisen (ellei sitten hylkää lapsiaan), nämä entistä perhettään biojätteenä käsittelevät ovat aivan vamasti hyvin pieni marginaali. Silti tuo selitys tapahtumille ja motiivi on hyvin todennäköisesti juuri tuo "menneisyyden karistaminen".
Ihminen on sellainen, että kaipaa logiikkaa kaikkien tekojen taustalla, pelkkä mielipuolinen flippi ei riitä - ja tämä selitys tarjoaa logiikan mielipuolisen teon taakse. Kyllä, normaalilla tunne-elämällä varustetulle ihmiselle teko on silti käsittämätön, mutta se on jotenkin helpompi silti "nielaista", kun se on selitetty auki edes jollakin tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa miten iso rooli koko jutussa oli S.n ystävällä, joka soitti heti poliisille, kun ei tavoittanut S: aa puhelimella eikä kotoa. Uskon, että hän osasi jo aavistaa, että vaikeaksi mennyt perhetilanne olisi voinut johtaa johonkin kauheaan C:n toimesta. Kun ajattelette itseänne, pitäisi jo aikamoiset varoituskellot kilistä, että tohtisi soittaa poliisille tuossa tilanteessa. ..ja sitten vasta perheen isälle, että olen talollasi etsimässä perhettäsi ja täällä on myös poliisi. Ei olisi varmastikaan C uskonut, että tullessaan hävittämästä ruumiita joutuu jo poliisin kanssa tekemisiin. Samoin naapurin nopea toiminta turvakameran taltioinnin näyttämisestä oli taatusti paha ylläri C:lle.
Mitä tästä opimme? Pidetään huolta ystävistämme . Katsotaan ja kuunnellaan, mitä ympärillämme tapahtuu. Se, mitä tapahtui S:lle ja lapsille tapahtuu vielä moneen kertaan monille muille, myös pienemmässä mittakaavassa.
Eli luultavasti tuo ystävä ja naapuri ei ole pitäneet Chrisiä niin ihanana kuin häntä nyt jotkut ylistää jälkikäteen.
Sivusta, mulla oli se käsitys että ensisijasesti huolena ole diabetes. Eli Shannnan oli valittanut edellisenä päivänä huonoa oloa tms. ja kaveri huolestui ensisijaisesti siitä että makaako taju kankaalla kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YouTubessa on video, jossa kerrotaan Chrisin uudesta arjesta vankilassa. Tämän mukaan mies nukkuu suurimman osan vuorokaudesta, koska hänellä ei ole sellissään mitään muutakaan tekemistä (ei televisiota jne.) Kerran päivässä hän pääsee tunniksi toiseen huoneeseen jossa on mahdollisuus peseytyä ja soittaa puheluita. Chris on masentunut ja häntä erikoistarkkaillaan itsemurhan varalta. Videossa myös mainitaan että teko on iskenyt Chrisin tajuntaan. Mitä se sitten tarkoittaakaan, luultavasti mies on masentunut omasta tulevaisuudestaan, ei niinkään perheensä kohtalosta.
Mä olen jotenkin jäänyt "koukkuun" tämän jutun seuraamiseen. Olen katsonut varmaan tuntikaupalla videoita YouTubesta, lukenut uutisia ja tätä keskustelua, katsonut Shanannin instaa ja Facebookia... Eilen jo ajattelin että pakko lopettaa, kun alkaa tulla uniinkin. Tämä on jotenkin kaikessa kauheudessaan kiehtova tapaus. Ahdistaa ja surettaa ihan kamalasti lasten ja Shanannin kohtalo.
Minä myös. Tää tulee tosi lähelle jotenkin, ehkä siksi, koska olen itse myös perheenäiti ja on lapset. Herään keskellä yötä ja valvon vain. Mietin tätä tapausta. Tämä on jotain liian ahdistavaa. Jenkeissä kyllä ovat antaneet kaiken mahdollisen ja mahdottoman julkisuuteen, esim. tuntikausia poliisien kuulusteluja jne. Ei kyllä koskaan Suomessa julkaistaisi. Dr Philliä ja uutisia myöten tästä on siellä uutisoitu ja analysoitu. Ei koskaan Suomessa.
Joo sama juttu, herään yöllä enkä saa enää unta. Itselläni myös kolme lasta ja senkin takia varmasti tämä koskettaa niin syvältä. Olen jopa alkanut ajatella ihan hulluja ajatuksia omasta miehestäni. Ahdistaa niin kovasti, että tuollainen kaikkien rakastama, normaali perheenisä pimahtaa yhtäkkiä täydellisesti. Mitä jos omallekin miehelleni kävisi niin? Ahdistaa.
Jenkkien analyysien mukaan, Chris ei todellakaan vain yhtäkkiä pimahtanut, vaan hän oli jo valmiiksi mielenvikainen, narsisti ainakin.
Miten ihmeessä on pystynyt feikkaamaan 8 vuotta vaimon edessä? Mun ex-miehellä oli jotain narsistisia piirteitä (ei siis narsisti) ja jaksoi puoli vuotta esittää hyvää miestä ja sitten loput 7 vuotta olikin napsahtelua ja raivoamista, jopa uhkailua lasten kustannuksella kun halusin lopulta erota... luulis, että Chris olisi paljastanut todellisen minänsä vaimolleen.
Mulla on sellainen olo, että tämä Chris on ensinnäkin todella, todella tyhmä. Siis älyllisesti tylsä. En usko, että hänellä on kovinkaan korkea äo. Toiseksi vaikuttaa hyvin lapsenomaiselta ja vietävissä olevalta. Rakastajatar on ehkä vihjaillut uudesta alusta ja yhteisistä lapsista. Mies on uuden seksin huumassa päättänyt toimia rakastajattaren toivomalla tavalla. Tyttöystävä vaikuttaa tunnekylmältä, joten on voinut manipuloida vähälahjaista miestä. Tyhmyys ei tee ihmistä väkivaltaiseksi, niin sitten tarvitaan tieytysti vielä se puoli, mutta uskon että tässä yhdistyvät vähälahjaisuus, tunnekylmyys, patoutuneet aggressiot (omat äitiongelmat), uusi ihastus ja seksi - lopputulos kaikessa karmivuudessaan tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myös. Tää tulee tosi lähelle jotenkin, ehkä siksi, koska olen itse myös perheenäiti ja on lapset. Herään keskellä yötä ja valvon vain. Mietin tätä tapausta. Tämä on jotain liian ahdistavaa. Jenkeissä kyllä ovat antaneet kaiken mahdollisen ja mahdottoman julkisuuteen, esim. tuntikausia poliisien kuulusteluja jne. Ei kyllä koskaan Suomessa julkaistaisi. Dr Philliä ja uutisia myöten tästä on siellä uutisoitu ja analysoitu. Ei koskaan Suomessa.
Joo sama juttu, herään yöllä enkä saa enää unta. Itselläni myös kolme lasta ja senkin takia varmasti tämä koskettaa niin syvältä. Olen jopa alkanut ajatella ihan hulluja ajatuksia omasta miehestäni. Ahdistaa niin kovasti, että tuollainen kaikkien rakastama, normaali perheenisä pimahtaa yhtäkkiä täydellisesti. Mitä jos omallekin miehelleni kävisi niin? Ahdistaa.
Jenkkien analyysien mukaan, Chris ei todellakaan vain yhtäkkiä pimahtanut, vaan hän oli jo valmiiksi mielenvikainen, narsisti ainakin.
Miten ihmeessä on pystynyt feikkaamaan 8 vuotta vaimon edessä? Mun ex-miehellä oli jotain narsistisia piirteitä (ei siis narsisti) ja jaksoi puoli vuotta esittää hyvää miestä ja sitten loput 7 vuotta olikin napsahtelua ja raivoamista, jopa uhkailua lasten kustannuksella kun halusin lopulta erota... luulis, että Chris olisi paljastanut todellisen minänsä vaimolleen.
Mulla on sellainen olo, että tämä Chris on ensinnäkin todella, todella tyhmä. Siis älyllisesti tylsä. En usko, että hänellä on kovinkaan korkea äo. Toiseksi vaikuttaa hyvin lapsenomaiselta ja vietävissä olevalta. Rakastajatar on ehkä vihjaillut uudesta alusta ja yhteisistä lapsista. Mies on uuden seksin huumassa päättänyt toimia rakastajattaren toivomalla tavalla. Tyttöystävä vaikuttaa tunnekylmältä, joten on voinut manipuloida vähälahjaista miestä. Tyhmyys ei tee ihmistä väkivaltaiseksi, niin sitten tarvitaan tieytysti vielä se puoli, mutta uskon että tässä yhdistyvät vähälahjaisuus, tunnekylmyys, patoutuneet aggressiot (omat äitiongelmat), uusi ihastus ja seksi - lopputulos kaikessa karmivuudessaan tässä.
Terävä ja hyvin tiivistetty analyysi, näin minäkin olen tapauksen nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tuon että narsisti mokaa koska ei ymmärrä miltä asiat muista ihmisistä tuntuu, ja epäilemättä Chris on narsisti/psykopaatti, mutta silti jokin tuossa kaivelee. Jos vaimosi on juuri ollut kadoksissa pari tuntia, mun mielestä keskustelut talon myymisestä kiinteistönvälittäjän kanssa ei enää mene sen piikkiin ettei tajua miltä asiat terveistä tuntuu kun kyse on siitä että aviomiehellä vaikuttaa olevan tietoa mitä muilla ei ole. En usko että autistikaan olisi niin pihalla ja miten Watts on voinut uskottavasti edes esittää normaalia 30+ vuotta jos hän on sosiaalisesti näin kyvytön. Tekis mieli väittää että joku puolipsykoottinen episodi miehellä on ollut. Narsismin ja psykopatian kyytipoikana.
Täysohis, mutta mitenköhän autistit toimivat vertauksen tässä ihan oikeasti?
Olen yhdessä autistisen ihmisen kanssa, ja tunnen muitakin. Heidän ainoa 'vikansa' on sosiaalinen hitaastilämpenevyys vieraita kohtaan, aistiyliherkkyys ja yliempaattisuus (johon myös liittyy tuota aistiherkkyyttä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä mielikuva minullekin on syntynyt. Umpityhmä toljake ja erittäin kielteisessä mielessä 'perusjenkki'. Vietävissä oleva.
Tällaisia miehiä ja naisia (enemmän miehiä) on tullut itsekin tavattua ja joidenkin kohdalla on silloin tällöin tullut joissakin asioissa ihan säikähdyksiä, että ei kai se nyt tosissaan... esimerkiksi kaverit ovat pirullisuuttaan käskeneet syödä jotain ihan älytöntä juttua, tai yllyttäneet tekemään jotain todella urpoa, tai joku on pikkuhiljaa manipuloinut ja masinoinut tällaisen tyhmiksen jotakin ihmistä tai jopa ihmisryhmää vastaan jne jne. Ja silloin kun kysymys on lähisukulaisesta, niin onhan siinä vähän sydän syrjällään, että mitenkä tuo pärjää.
Shannanhan oli Thriven edustaja, eli siis pyramidihuijausta muistuttavan firman tuotteiden myyjä. Suurin osa tuloista tulee siis siitä, että hankkii alapuolelleen mahdollisimman paljon myyjiä. Nuo verkostomarkkinointifirmat ovat USA:ssa todella yleisiä ja suurin osa ei tienaa juuri mitään. Ohjeena on ”fake it ’till you make it”, eli markkinoi elämäntyyliä. Nämä yritykset myös kannustavat ottamaan paljon velkaa, että myyjä saa ”oman yrityksen” aluilleen ja voi elää sitä fabulous momtrepreneur life. Koko ajan pitää myydä, markkinoida, hustle, eikä videot kerro todellisuudesta välttämättä juuri lainkaan. Kannattaa lukea aiheesta jos videoiden ihanaa, mahtavaa, parasta hehkutus ja velat ihmetyttävät, löytyy hakusanoilla MLM, multilevel marketing ja Thrivestäkin on paljon kokemuksia.
dr Phil show:ssa analysoivat myös Chrisin tahatonta hymyilyä. Hän yrittää useaan kertaan peittää hymyään, mutta se puskee sieltä läpi. Siinä haastattelussa talon edessä hymyili samalla kun kertoi kadonneesta perheestään, kodissa heidän makuuhuoneessaan hymyili, kuulusteluissa hymyili ja naurahti. Selittivät sen sillä, että hän on tyytyväinen ja on varma, että muut uskovat hänen pajunköytensä ja hän pääsee tästä kuin koira veräjästä.
Vierailija kirjoitti:
Shannanhan oli Thriven edustaja, eli siis pyramidihuijausta muistuttavan firman tuotteiden myyjä. Suurin osa tuloista tulee siis siitä, että hankkii alapuolelleen mahdollisimman paljon myyjiä. Nuo verkostomarkkinointifirmat ovat USA:ssa todella yleisiä ja suurin osa ei tienaa juuri mitään. Ohjeena on ”fake it ’till you make it”, eli markkinoi elämäntyyliä. Nämä yritykset myös kannustavat ottamaan paljon velkaa, että myyjä saa ”oman yrityksen” aluilleen ja voi elää sitä fabulous momtrepreneur life. Koko ajan pitää myydä, markkinoida, hustle, eikä videot kerro todellisuudesta välttämättä juuri lainkaan. Kannattaa lukea aiheesta jos videoiden ihanaa, mahtavaa, parasta hehkutus ja velat ihmetyttävät, löytyy hakusanoilla MLM, multilevel marketing ja Thrivestäkin on paljon kokemuksia.
Totta, mutta Shanan oli tosissaan perheensä kanssa, rakasti heitä. Hän yksityisesti tekstiviestitteli ystävänsä kanssa, kuinka hän pelkää, ettei Chris enää rakasta häntä, kuinka mies on yhtäkkiä lyhyessä ajassa muuttunut aivan erilaiseksi jne. Hän yritti pelastaa liittonsa. Kaikki nämä tekstiviestit on nähtävissä youtubessa. Eli ei Shanan feikannut elämäänsä, se oli mies, joka sen teki.
Minusta nuo lapset on jotenkin outoja. Yksinkertaisen oloisia. Olenko ainoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävä tiesi, että Chris on muuttunut, haluaa ehkä erota, on etäinen. Ystävä pelkäsi lähinnä kai sitä, että makaa tajuttomana jossain (diabetes). Siksi niin nopeaa toimintaa. Ystävähän selittää heti tuossa videossa poliisille, että miksi hän soitti. Sanoo heti, että Shanan on raskaana, hän ei saa mitään yhteyttä tähän eikä ole hänen tapaistaan olla vastaamatta. Valitti huonoa oloa yöllä. Ei mennyt lääkäriin klo 9, auto on tallissa, kengät eteisessä jne. Perusteli hyvin soittonsa.
Tosi erilaisia nuo psykologien käsitykset Chrisistä. Yksi on sitä mieltä että vau, vetää tosi hyvin, on tosi vaikeaa esiintyä noin uskottavasti. Toinen on sitä mieltä että naureskelee.
Vierailija kirjoitti:
Minusta nuo lapset on jotenkin outoja. Yksinkertaisen oloisia. Olenko ainoa?
Haloo, ne on 3 ja 4-vuotiaita! Oletko sen ikäisten kanssa ollu koskaan tekemisissä?
Käyttiköhän joku tyttöjä myös hyväksi, käyttäytyvät aika oudosti tällä videolla
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. En usko että hyväksikäytetyt lapset suhtautuisivat noin iloisesti ja ennakkoluulottomasti asiaan. Ei tule pienintäkään ahdistuksen ja häpeän fiilistä tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tuon että narsisti mokaa koska ei ymmärrä miltä asiat muista ihmisistä tuntuu, ja epäilemättä Chris on narsisti/psykopaatti, mutta silti jokin tuossa kaivelee. Jos vaimosi on juuri ollut kadoksissa pari tuntia, mun mielestä keskustelut talon myymisestä kiinteistönvälittäjän kanssa ei enää mene sen piikkiin ettei tajua miltä asiat terveistä tuntuu kun kyse on siitä että aviomiehellä vaikuttaa olevan tietoa mitä muilla ei ole. En usko että autistikaan olisi niin pihalla ja miten Watts on voinut uskottavasti edes esittää normaalia 30+ vuotta jos hän on sosiaalisesti näin kyvytön. Tekis mieli väittää että joku puolipsykoottinen episodi miehellä on ollut. Narsismin ja psykopatian kyytipoikana.
Samaa mietin! Jotain outoa tässä on. Voiko tuo äitisuhde olla ratkaiseva juttu? Äiti vaikuttaa vahvalta, tukahduttavalta. Chrisin isä on ilmeisesti alistunut olemaan se ”easy-going”, kaikessa myötäilevä. Chris ei ehkä luonteeltaan oikeasti lainkaan easy-going. Chrisissä ehkä alistuminen herättänyt vihaa, on pitänyt esittää muuta kuin on. Siitä tullut kaksoiselämä, joka murtanut mielenterveyden lopulta.
Lisää tulahdutettua vihaa tullut varmasti myös alkuvaiheen Shanannin torjunnoista, ohareista ym. joista S. itse kertonut youtubevideolla suhteen alusta. S:n viikkojen poissaolo saanut Chrisissä voimantunteen. Kokenut, että pärjääkin itsekseenkin ja vielä voimakas ihastuminen rakastajattareen tuonut voiman tunnetta.
Äiti avoimesti vihannut ja halveksinut miniää ja ehkä saanut pojassaan aikaan asenteen, että Shannan paha ihminen, joka ei ole niin arvokas kuin muut.
Onko kukaan vielä pohtinut sitä, että ymmärtääkseni Chris ei tunnustanut lasten murhaa lopultakaan. Ei ennen kuin annettiin ukaasi, että kuolemantuomio tulee, jollei tunnusta sitäkin. Tilastollisesti kai useammin omat lapset tappaa äiti kuin isä. Taas puolison surmaa lähes aina mies vaimon eikä toisinpäin. Olisiko mitenkään mahdollista, että Chris aluksi puhui tässä asiassa totta?
Jotenkin en pysty täysin uskomaan, että vain narsismi/psykopatia olisi tässä avain. En mitenkään näe sitä tyhjentävänä selityksenä, vaikka yritän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. En usko että hyväksikäytetyt lapset suhtautuisivat noin iloisesti ja ennakkoluulottomasti asiaan. Ei tule pienintäkään ahdistuksen ja häpeän fiilistä tuosta.
Hyväksikäyttö voi oireilla myös yliseksuaalisena käytöksenä eli koko ajan pyrkii stimuloimaan itseään seksuaalisesti ajasta ja paikasta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväksikäyttö voi oireilla myös yliseksuaalisena käytöksenä eli koko ajan pyrkii stimuloimaan itseään seksuaalisesti ajasta ja paikasta riippumatta.
Pieni tyttö siinä vaan huomaa että suihkulähde tuntuu hassulta. Vaikea uskoa että pedari surmaa koko perheensä että saa olla aikuisen naisen kanssa.
No vähän ehkä. Tällainen tapahtuma on hyvin harvinaista, siksi tämä on saanut niin paljon huomiota. Empatiakyvyttömyys on melko yleistä miehillä eikä se tee kenestäkään murhaajaa.
T. Empatiakyvyttömän miehen empatiakyvytön vaimo :D