Tapaus Christopher ja Shanann Watts -- mitä voikaa piillän kiltin oloisen perhenisän naamion takana?
Mitä helkkaria tuossakin tapahtui?
Uskomaton tapaus onnellisen oloisen perheen tragediasta kunnolliselta vaikuttavan lapsiaan rakastavan perheenisän toimesta.
Kommentit (8532)
5259 kirjoittaja! Kirjoitat ensin kommentin.. sen jälkeen lisäät... vastaten omaasi.. kuinka hienoa on lukea ”noin hienoa ja laajaa analysointia” 🤣🤣🤣
Kuka sen kissan hännän nostaa, ellei kissa itse?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo NK teki työkseen ja mitä C? Minkähänlaiset koulutukset noilla molemmilla oli, vai oliko mitään kummempaa? C:llä luulisi jotain olleen.
Lisäksi kysyn vielä, että mikä sairaus Shanannilla oikein oli, kun täällä on puhuttu, että oli niin sairas C:n tavatessaan? Eikö hänellä ollut joku autoimmuunisairaus ainakin tms?
Shanannilla oli lupus.
C oli öljykenttien operaattori, NK hoiti öljykentän mittareiden tarkkailua.
Sitä ennen C oli automekaanikko fordilla, Shanann samassa paikassa myyjänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko ihan siihen, että Chriss olisi koko kenttää halunnut räjäyttää, vaan että kanisteri oli S:n polttamista varten. Sen toimenpiteen jälkeen ne jäänteet olisi ollut helpompi pudottaa tankkiin, missä ne olisivat nopeasti lienneet öljyyn.
Tuli vain mieleen, että samaisena aamuna, jolloin tämä kauhea teko lastensa murh aamisesta, ja S ruu miin hautaamisesta mutakuoppaan tapahtui, että oliko tuon kanisterin mukaan ottamisen tarkoitus käyttää tuota kanisterissa olevaa sytytysainetta johonkin?
Minusta puhelinsoitto C & S : n kotoa, jossa poliisit sekä naapuri odottelivat KESKEYTTI Chrissin toimia loppuunsaattamisessa? Mikä mieheltä jäi kesken, ja oliko sitä kanisteria autonsa lavalla, kun hän palasi talolleen?
Hän pakkasi sen lähtiessä autoonsa, josta on videokuvaakin.Mä luulen et ton kanisterin näyttävästi autoon laittaminen oli vain tyyliin.Tässä nyt pakkailen autoani työpäivää varten.Kaikki muut pakkaamiset toiselta puolelta mutta tää kanisteri.Tiesi kyllä naapurit..
Niiiin.. mitä yhdestä kanisterista mitään, vaikka naapurit näkis, mutta mä kannankin tässä vielä yhtä ja toista, ei siittä naapurit mitään... siis oikeesti mitä tuon osamäärän mies funtsi tollasta/osasi hämätä millää kanisterilla, joka alkaa kiskoa ruum ista samaisessa kellonlyömässä kyytiin? Ei tollanen osannu hämätä mitään. Se teki lahosta kal lostaan sen minkä teki. Jos mies alkaa rappuedustalla kantaa videokameroista TIETOISENA kylmää kyytiin, niin mitä veikkaat sellaisen funtsivan?
Vierailija kirjoitti:
5259 kirjoittaja! Kirjoitat ensin kommentin.. sen jälkeen lisäät... vastaten omaasi.. kuinka hienoa on lukea ”noin hienoa ja laajaa analysointia” 🤣🤣🤣
Minä olen se, joka kommentoi tuon kirjoitajan kommenttiin. Kunpa olisikin noin fiksu kun sen kirjoittaja.
Kävikö noin paljon kateeksi kun kehuin kirjoittajaa tasokkaasta tekstistä, johon esimerkiksi sinä et näköjään hymiöinesi kykene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" kuvio vaatii, että Chris on tällaiselle otollinen persoona.
Ei tietenkään kukaan tasapainoinen, tervemielinen ihminen noin pystyisikään tekemään.
Mutta Chris oli pärjännyt tähänkin asti t*appamatta ketään, vaikea siis on häntä laittaa (sarja/joukko)m*urhaajan rooliinkaan. Empatiakyvytön ja sisältä tyhjä, mutta tuskin t*appamisesta kiksejä saava mies.
Hyöty edellä hän on tässä mennyt, mutta samaa emme tiedä Kessingeristä. On sekin tietysti täysin mahdollista että hänen tavoitteensa tässä olivat pelkästään materialistisia. Kirjamenestys ja miljoonat siitä. En usko hetkeäkään, että Kessingerin tavoite oli löytää elämänsä rakkaus ja elää happily ever after Chrisin kanssa. En myöskään usko, että hän on uhri tai kärsijä, paitsi tietysti omasta mielestään nyt, kun tämä ei ihan onnistunutkaan toivotulla tavalla.
Chris ei välttämättä ole kokenut voimaantumista ja ymmärretyksi tulemista pelkän seksin kautta Kessingerin kanssa, vaan uskoisin, että Chrisin poikkeava mielenlaatu on tullut myös ymmärretyksi tuossa salasuhteessa.
Kun vihdoin tapaat jonkun, jolle uskallat puhua mahdollisesti hirveistäkin tabuista ja toinen hyväksyy ja jopa komppaa - mitä voikaan tapahtua.
Voit saada perustavanlaatuisen hyväksynnän kauheillekin ajatuksillesi.
Mielen pääratas voi naksahtaa askeleen vinoon, siihen mihin se todellisuudessa olisi aina kuulunut, mutta henkilö aina pyrkinyt pitämään sitä oikeassa asennossa suhteessa yhteiskuntaan ja odotuksiin.
Mä luulen, että Chris tavallaan sai Kessingeriltä luvan tähän t*appohommaan. Tiedättekö, jutelleet keskenään vähän aiheesta ensin ikäänkuin vitsillä ja sitten tulleetkin yhdessä siihen tulokseen, että heillä on oikeus olla onnellisia keskenään (ja kukaan ei voi siinä olla tiellä, etenkin kun koko Chrisin elämä on häntä hänen mielestään tukahdutettu tms.) "
Erittäin mielenkiintoinen ja mietitty analyysi. Hieno lukea tällaisen ihmisen kommenttia, joka osaa ajatella noin laajasti ja terävästi analysoiden. Lisää tällaista, kiitos.
Itsekin kallistuin tuohon, että Christophet Watts oli vain rohkaisua vaille valmis pahantekoon.
Kylläpä olikin sitten kaikkivoipa hut sahdus, jos kaikki voima lähti hänen lapases taan. Kyllä mä luulen, et siihen tarvittiin myös krisun ”sisua”..
Kannattaa tarkistaa luetunymmärtäminen. Näissä lainaamissasi kommenteissa nimenomaan kirjoitetaan, että "Krisun sisu" oli se, joka toimi. Häntä todennäköisesti kyllä rohkaistiin, mutta "kaikki voima ei ollut naisen lapasissa". Sinua lainatakseni. :)
Chriss Watts ei TAKUULLA olis asuntonsa edustalla kaivanu ees nenäänsä, jos olisi arvannut, että ennen puoltapäivää JOUTUU SEISOMAAN LIKI VETE LÄT housussaan katsellen poliisien ja naapurien kanssa videota, jossa omaa perhettään las taa ”kal man kentille”!
Onko muita mielipiteitä, että se vastaukseksi kaikki tietävälle ”pakkaampas tässä kanisteria et naapuri hämääntyis”...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään kukaan tasapainoinen, tervemielinen ihminen noin pystyisikään tekemään.
Mutta Chris oli pärjännyt tähänkin asti t*appamatta ketään, vaikea siis on häntä laittaa (sarja/joukko)m*urhaajan rooliinkaan. Empatiakyvytön ja sisältä tyhjä, mutta tuskin t*appamisesta kiksejä saava mies.
Hyöty edellä hän on tässä mennyt, mutta samaa emme tiedä Kessingeristä. On sekin tietysti täysin mahdollista että hänen tavoitteensa tässä olivat pelkästään materialistisia. Kirjamenestys ja miljoonat siitä. En usko hetkeäkään, että Kessingerin tavoite oli löytää elämänsä rakkaus ja elää happily ever after Chrisin kanssa. En myöskään usko, että hän on uhri tai kärsijä, paitsi tietysti omasta mielestään nyt, kun tämä ei ihan onnistunutkaan toivotulla tavalla.
Chris ei välttämättä ole kokenut voimaantumista ja ymmärretyksi tulemista pelkän seksin kautta Kessingerin kanssa, vaan uskoisin, että Chrisin poikkeava mielenlaatu on tullut myös ymmärretyksi tuossa salasuhteessa.
Kun vihdoin tapaat jonkun, jolle uskallat puhua mahdollisesti hirveistäkin tabuista ja toinen hyväksyy ja jopa komppaa - mitä voikaan tapahtua.
Mielen pääratas voi naksahtaa askeleen vinoon, siihen mihin se todellisuudessa olisi aina kuulunut, mutta henkilö aina pyrkinyt pitämään sitä oikeassa asennossa suhteessa yhteiskuntaan ja odotuksiin.
Mä luulen, että Chris tavallaan sai Kessingeriltä luvan tähän t*appohommaan. Tiedättekö, jutelleet keskenään vähän aiheesta ensin ikäänkuin vitsillä ja sitten tulleetkin yhdessä siihen tulokseen, että heillä on oikeus olla onnellisia keskenään (ja kukaan ei voi siinä olla tiellä, etenkin kun koko Chrisin elämä on häntä hänen mielestään tukahdutettu tms.) "
Erittäin mielenkiintoinen ja mietitty analyysi. Hieno lukea tällaisen ihmisen kommenttia, joka osaa ajatella noin laajasti ja terävästi analysoiden. Lisää tällaista, kiitos.
Itsekin kallistuin tuohon, että Christophet Watts oli vain rohkaisua vaille valmis pahantekoon.
Kylläpä olikin sitten kaikkivoipa hut sahdus, jos kaikki voima lähti hänen lapases taan. Kyllä mä luulen, et siihen tarvittiin myös krisun ”sisua”..
Kannattaa tarkistaa luetunymmärtäminen. Näissä lainaamissasi kommenteissa nimenomaan kirjoitetaan, että "Krisun sisu" oli se, joka toimi. Häntä todennäköisesti kyllä rohkaistiin, mutta "kaikki voima ei ollut naisen lapasissa". Sinua lainatakseni. :)
Kiitos samoin! Parahinta jatkoo sulle!
Chrisin olisi kyllä kannattanut parkkeerata oma autonsa autotalliin sunnuntaina, jotta sen olisi voinut lastata piilossa kameroilta. Miksiköhän hän ei tällaiseen ratkaisuun päätynyt? Luulikohan, että se olisi herättänyt enemmän epäilyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Chrisin olisi kyllä kannattanut parkkeerata oma autonsa autotalliin sunnuntaina, jotta sen olisi voinut lastata piilossa kameroilta. Miksiköhän hän ei tällaiseen ratkaisuun päätynyt? Luulikohan, että se olisi herättänyt enemmän epäilyksiä?
Shanannin auto oli tallissa, ollut koko työmatkan ajan joten sen siirtäminen vasta epäilyttävää olisi ollutkin.
Vierailija kirjoitti:
From a happy pregnancy announcement to a shallow grave:
The full timeline of Chris Watts murder case
https://www.thisisinsider.com/chris-watts-murder-timeline-2018-12
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tarve alkaa vängätä? Ja kauniisti sanottuna heitellä luetun ymmärtämisillä... koska kaksi ä lyn jättänyttä oli kyseessä. Aivan yks ja hailee..sitte ymmärtäisin kommenttisi, jos olisit jommalle kummalle sukua! Morjess!
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin. Uskomattoman hölmöihin ratkaisuihin tuo "huippuälykäs" tyyppi kyllä päätyi kaiken aikaa...
Vierailija kirjoitti:
Itseäni vaivaa tässä tapauksessa ylivoimaisesti eniten miksi. CW olisi voinut ottaa eron niin helposti. Oma perhe vihasi Shanannia jo valmiiksi, oli tyttöystävä, joka järjesteli asuntoa ja muita käytännön asioita valmiiksi, oli oma vakiduuni. Shanann oli jo totutellut eroajatukseen kesän aikana ja tekstasi Chrisille, että jos ei rakasta enää ja haluaa erota, niin pitää vaan sanoa. Ero ei olisi ollut CW:lle siis mikään sosiaalinen katastrofi. CW ja NK olisivat myös voineet vaihtaa osavaltioita tai maata, karata- taloudellisesta vastuusta ja lasten hoitamisesta luistaminen olisi onnistunut melko helposti. En vaan voi käsittää miksi Shanann ja lapset piti t_appaa. Napsahtamiseen en usko enkä hetkelliseen raivoon, koska teot oli suunniteltu etukäteen.
Niin. Ristiriita tekijästä aiemmin saadun käsityksen ja sen teon minkä teki perheelleen välillä on niin käsittämätön.
Vierailija kirjoitti:
Pari erikoista juttua (tuolta yhdestä yt-linkistä):
- Chrisin paita vaihtuu kolme kertaa saman aamun aikana: ensin valkoinen, sitten oranssi kaupassa, talolle tultaessa harmaa.
- Miksi S:n ystävä N huolestui välittömästi suuresti kun S ei vastannut?
- Sama N sanoi että S:n auto on tallissa. Talliin ei kuitenkaan ollut mahdollista nähdä, ikkunat olivat pieniä ja tosi ylhäällä.
- Mitä Chris poimii S:n autosta?
- Miten NK ei tiennyt S:n raskaudesta, kuten väittää?
- Miksi poliisit eivät ole tarttuneet yllämainittuun räikeään valheeseen?
- Syyttömillä ei ole salattavaa. Miksi NK siis poisti kasan viestejä?
- Miksi C suostui valheenpaljastustestiin?
- Miksi C ylipäätään oli niin huolimaton?
Uskon että tuossa perheessä rytissyt aiemminkin , mutta asiat peitelty kun ulospäin olivat onnellisia.
Siksi nuo naapurit ja kaverit reagoivat heti , välittömästi koska pitempään aistineet ettei Shanann ole turvassa.
Naapurihan kertoi että kuuli kun Christopher karjui raivoissaan Shanannille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shanannin auto oli tallissa, ollut koko työmatkan ajan joten sen siirtäminen vasta epäilyttävää olisi ollutkin.
Mikäli suunnitelma ei syntynyt ihan lennossa, niin olisihan Chris voinut vaikkapa viedä lapset ajelulle sillä hienommalla autolla lauantaina tai sunnuntaina, ja sitten parkkeerata sen niin että lava-auton olisi saanut ajettua talliin jossain vaiheessa. Tai hän olisi voinut vaikka pestä auton tai mitä nyt vaan, kunhan tässä äkkiseltään heitän jotain ideoita tuon toteutukseen ja tarkemmalla miettimisellä varmaan joku fiksumpi keksisi muitakin kuvioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sen kissan hännän nostaa, ellei kissa itse?Minä olen se, joka kommentoi tuon kirjoitajan kommenttiin. Kunpa olisikin noin fiksu kun sen kirjoittaja.
Kävikö noin paljon kateeksi kun kehuin kirjoittajaa tasokkaasta tekstistä, johon esimerkiksi sinä et näköjään hymiöinesi kykene.
Mietinkin mistä täällä joku luulee tietävänsä kuka vastailee kenen viesteihin. Onko se joltain pois jos joku kehaisee toisen älyllistä juoksua. Ilmeisesti ottaa ainakin luonnon päälle- pikku narsismiko päätään nostaa 😅
Vierailija kirjoitti:
Varmasti olisi epäilys herännyt, jossei hän aiemmin autoaan tallissa pitänyt..
Vierailija kirjoitti:
Olet nyt kyllä ymmärtänyt tuon kissan häntä sananlaskunKIN väärin. Se ei sovi tähän kohtaan kyllä millään lailla.
Tähän kysymykseesi vastaa ihan varmuudella ne kaksi täällä, jotka aina korjaavat muiden tietoja... jääkäämme odottamaan oikeita vastauksia...