Suomalainen nainen ja seksikäyttäytyminen - Kokeneen miehen näkökulma
Itselläni parisuhteet ja säädöt mukaanlukien hieman päälle sata suomalaista seksikumppania ja olen nelikymppinen mies. Ajattelin hieman koota havaintoja ja kysellä onko samoja ajatuksia / havaintoja vai ei.
1) Lähdetään nyt ensinnäkin siitä että suomalainen nainen on ihana. Piste.
2) Esileikki on tärkeää, paitsi että sitä ei aina tarvita, ei edes yhdenillansuhteissa. Itse olen enemmänkin välillä jarrutellut kun nainen haluaa jo asiaan. Meistä on moneksi. Esileikkiä on jo katseet ja hipaisut illan aikana.
3) Suomalainen nainen haluaa että häntä kosketetaan paljon mutta hän ei itse halua juurikaan koskettaa tai hivellä (minulla on kyllä hyvä kroppa). Tämä ei pelkästään uskalluksesta kiinni vaan ei muutu edes pyydettäessä. Tämä on outoa.
4) Nykyään oikeasti nainenkin saa ja voi olla halukas.
5) Lähes kaikki naiset nauttivat tullessaan alistetuksi.
6) Suurimmalle osalle mutta EI kaikille seksin jälkeinen läheisyys tärkeää.
7) Jos tekee miehenä asiat oikein ja ottaa naisen huomioon sekä on itsevarma, sinulla on takuuvarmasti lisää ja paljon seksiä haluava nainen.
8) Seksin aikana aktiiviset naiset ovat harvassa. Itselleni se on ok mutta ymmärrän että monia miehiä turhauttaa
9) Nykyään ei tosiaan ole niin että "kunhan mies vaan nauttii", naiset osaavat vaatia ja hyvä niin.
10) Liukkari on hieno keksintö monille! Eikä sitä pitäisi hävetä käyttää.
En tiedä onko naiset oikeasti sen suvaitsevaisempia kuin miehet, mutta samaa mieltä että tälle palstalle tuppaa valikoitumaan naisvihaiset miehet ja miesvihaiset naiset. Kiitos sinulle tuosta mieskommentista! Eipä sitäkään naisilta täällä paljo kuule.