Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko ihan kaikki keski-ikäiset mielestään nuorekkaita?

Vierailija
07.12.2018 |

Oletko ikinä kohdannut keski-ikäistä ihmistä, joka ei olisi omasta mielestään nuorekas?

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Itse olen 44 v ja olen mielestäni tätimäinen ja ikäistäni vanhemman näköinen. Olin itse asiassa tyyliltäni täti jo kaksikymppisenä, eli tykkäsin sellaisesta hillitystä klassisesta tyylistä, en ollut persoonanakaan räväkkä, biletys ei kiinnostanut. Olen kai ollut tantta jo syntyessäni :D

Vierailija
2/72 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen myötähäpeää lukiessani näiden deitti-ilmoituksia. Aikuisuus pahasti kateissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan ole, mutta se ei ole menoa haitannut, rahalla saa mitä vain.

Vierailija
4/72 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katson peiliin, niin aina toisinaan tunnen itseni vähintään 100 vuotiaaksi ja kun luen tämän palstan keskusteluja, niin löydän ajoittain sisältäni vanhan ja kalkkeutuneen ja marmattavan ukon,, joka narisee kuinka minä taas mieleni pahoitin, kun eivät tunnu taas täällä keskustelussa tajuavan ja ymmärtävän sitä ja tätä. - Tuskin itsekään sen paremmin, mutta hieman nyt ehkä kuitenkin. Tai sitten en luulempahan vain. Kyllä vaan ennen oli niin paljon paremmin, vaan onneksi se jäi sinne mennesseen, koska tänään sitä tuskin enää kestäisin. Vaikka oli se kyllä aika hyvä.     

Vierailija
5/72 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut klassinen, mutta treenattu kroppa ja hoikkuus saa mut näyttämään ikäistäni nuoremmalta.

N44

Vierailija
6/72 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen poikkeuksellisen nuorekkaan näköinen hopeakettu. Minua luullaan usein n. nelikymppiseksi. ;)

M63

Vierailija
7/72 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei niin nuorekas nelivitonen.

Vierailija
8/72 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en usko olevani. Ryppyjä ei ole ja hiukset ovat yhä pitkät, mutta uskoisin että iän myötä olemukseeni on tullut sellaista itsevarmuutta josta nuorena vain haaveilin. Myös tyylini poikkeaa jo selvästi nuorison tyylistä. Uskon, että vaikka omasta mielestäni näytän kivalta, olen "vain" ikäisekseni kivan näköinen. Nuorten mielestä näytän taatusti jo fossiililta, ja se on ihan ok. Mieluummin tyylikäs fossiili kuin nolo täti.

Vierailija
9/72 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Itse olen vanha 44v tantta.

Vierailija
10/72 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorekas, pirtsakka ja räväkkä ja yleensä kuvissa niin monta filtteriä, että voisi oikeasti olla vaikka Nelson Mandela. Koko lähisuku häpeää ja nuoremmat pitää nolona.

Vierailija
11/72 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 47v harmaahapsi. Ei ole halua yrittää olla nuorekas. Vanheneminen on ihanaa. Mukavaa mummoutua. Minun mielestäni.

Vierailija
12/72 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vanha haahka n50v.

Vierailija
13/72 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näytä ikäistäni nuoremmalta, mutta pukeudun taatusti nuorekkaammin kuin esim. oma äitini saman ikäisenä. En mielestäni ole tätimäinen.

Vierailija
14/72 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös 47 v. ei-nuorekas naisihminen. En koe olevani nuorekas, vaan enemmänkin sellainen täti-ihminen. Ja olen oikein tyytyväinen tähän olooni.

Vierailija
15/72 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin/taas tämä sama juttu, että pitäisi käyttäytyä ikänsä mukaisesti tai muuten on nolo. Jo sana nuorekas kertoo, että henkilö ei ole nuori vaan keski-ikäinen tai vanha. Itse en kuvittele näyttäväni nuorelta, ja nykyiset nuorten jutut eivät kiinnosta, mutta kyllä hitossa tykkään edelleen monista samoista jutuista kuin nuorena, enkä aio sitä lopettaa. N 50.

Vierailija
16/72 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näytä ikäistäni nuoremmalta, mutta pukeudun taatusti nuorekkaammin kuin esim. oma äitini saman ikäisenä. En mielestäni ole tätimäinen.

Päähäni sattuu.

Vierailija
17/72 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä keski-ikäisen pitäisi olla jotenkin nuorekas?

Olen keski-ikäinen ja näytän vanhalta tantalta, mutta saan silti paljon arvostusta, kunnioitusta ja luottamusta niin työssä kuin luottamustehtävissä. Ja se näkyy myös tuloissa.

Se on jotenkin vapauttavaa, kun voin keskittyä täysillä ja intohimolla niihin asioihin, joita pidän tärkeänä ja jonka eteen haluan tehdä töitä. Toisin, jos koko ajan pitäisi ajatella tai nähdä vaivaa, olenko tarpeeksi nuorekas.

Katsoin juuri uutisia Angela Merkelin seuraajasta ja ei hän kovin nuorekkaalta vaikuttanut, tosin en tiedä hänen ikäänsä, mutta naisella tulee olemaan paljon valtaa.

Vierailija
18/72 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo nuorena kapinoinut pakotettuja rooleja vastaan. Jatkan sitä vanhana kurppana. Minä olen minä, en yritä näyttää nuorelta, mutta tanttaa musta ei saada ikinä.

Vierailija
19/72 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan, mutta kyllä nuorekkaita 35-45v hyvin säilyneitä yksilöitä aina silloin tällöin näkee, ja he kyllä erottuvat edukseen massasta.

Sitten on taas keski-ikäisiä jotka ovat ns vanhoihin nahkoihin pakattu, siis näyttävät vanhemminta kuin oikeasti ovat.

Vierailija
20/72 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan ikäiseni oloinen ja näköinen. Pidän siitä. Nuoruus oli melko, öh, menevää, tällä hetkellä on hyvä olla huomaamaton ja äidillinen 😁. Teinieni aika on nyt keikkua aallonharjalla. Jokainen vuorollaan.